Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
86 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

James

Denk dat met rustige club bedoeld wordt, bestuurlijk rustig cq. duidelijk beleid.

Volgens mij heeft Fred het alleen niet goed gedaan bij Willem 2. Hij kwam toen op een gegeven moment wel over als een dooie maar dat komt ie nu ook. Hij kent Cambuur, staat voor aanvallend voetbal en houdt wel vast aan zijn visie.

Ultee past zich naar mijn idee altijd aan. Kan best een goede trainer zijn maar wat hij tot nu toe heeft gepresteerd is mij onduidelijk. Kan zichzelf wel goed verkopen en kan mij ook voorstellen dat hij spelers met een goed verhaal kan overhalen maar mooie praatjes?

Andy King

Citaat van: PePe op oktober 30, 2022, 10:50:04
Grim: geen contact met Cambuur.
Gaat het dus niet worden, als je nu nog geen contact hebt met Cambuur.

Hij zelf niet, maar zijn zaakwaarnemer...?

De Gast

Citaat van: Bankzitter op oktober 30, 2022, 11:13:07
Neem je wel de cijfers van alle seizoenen mee?
We hebben alle clubrecords verbroken in de periode 2019-2021 qua goals.

Nee dat niet. Maar het gaat volgens mij niet om resultaten uit het verleden.

De Gast

Citaat van: Andy King op oktober 30, 2022, 12:23:48
Hij zelf niet, maar zijn zaakwaarnemer...?

Het kan best zijn dat dit toch nog wat oud zeer is. Zou me niks verbazen ondanks dat alles uitgepraat is.

Vlampiep

Citaat van: James op oktober 30, 2022, 12:14:56
Denk dat met rustige club bedoeld wordt, bestuurlijk rustig cq. duidelijk beleid.

Volgens mij heeft Fred het alleen niet goed gedaan bij Willem 2. Hij kwam toen op een gegeven moment wel over als een dooie maar dat komt ie nu ook. Hij kent Cambuur, staat voor aanvallend voetbal en houdt wel vast aan zijn visie.

Ultee past zich naar mijn idee altijd aan. Kan best een goede trainer zijn maar wat hij tot nu toe heeft gepresteerd is mij onduidelijk. Kan zichzelf wel goed verkopen en kan mij ook voorstellen dat hij spelers met een goed verhaal kan overhalen maar mooie praatjes?
Grim is een goede trainer met ook goede resultaten, maar wel onbetrouwbaar. Heeft ons besodemieterd door nadat hij rondwas met zijn aanstelling hier toch nog zijn keuze liet vallen op Sparta. Bij een wat mindere fase zal dit het eerste  zijn wat hem dan voor de voeten zal worden gegooid door de supporters. Ultee heeft ook een goede staat van dienst en komt hier niet even Cambuur zijn laatste centjes op te halen.

justremco

Citaat van: Vlampiep op oktober 30, 2022, 12:59:41
Grim is een goede trainer met ook goede resultaten, maar wel onbetrouwbaar. Heeft ons besodemieterd door nadat hij rondwas met zijn aanstelling hier toch nog zijn keuze liet vallen op Sparta. Bij een wat mindere fase zal dit het eerste  zijn wat hem dan voor de voeten zal worden gegooid door de supporters. Ultee heeft ook een goede staat van dienst en komt hier niet even Cambuur zijn laatste centjes op te halen.

Goedemorgen eredivisie vanochtend niet gezien zeker?

Bankzitter

Niet gezien... maar vertelde Grim dat het volgens Grim het niet de schuld van Grim was?

justremco

Hij vertelde dat ie op dat moment naar 3 clubs kon. Van Cambuur, Almere en Sparta had ie een offici?le aanbieding en heeft bij de clubs aangegeven alle opties af te wegen. Hij zou zondagmiddag uitsluitsel geven en zondagmorgen liet Foeke de woorden in de mond leggen dat Grim voor 2,5 jaar zou gaan tekenen.

nee,wel?

Denk niet dat er voor de winterstop nog  een nieuwe trainer word gepresenteerd, eerder in de winterstop misschien is er achter de schermen al wel wat rond maar word dit op dit moment nog niet naar buiten gebracht,misschien heeft grim wel getekend en zegt ie doodleuk nee geen contact met cambuur............ maar de tijd zal het leren.

Bankzitter

Citaat van: justremco op oktober 30, 2022, 14:11:51
Hij vertelde dat ie op dat moment naar 3 clubs kon. Van Cambuur, Almere en Sparta had ie een offici?le aanbieding en heeft bij de clubs aangegeven alle opties af te wegen. Hij zou zondagmiddag uitsluitsel geven en zondagmorgen liet Foeke de woorden in de mond leggen dat Grim voor 2,5 jaar zou gaan tekenen.

De versie volgens Grim dus? de club heeft een andere versie en zal niet meer met Grim gaan praten.

justremco

Citaat van: Bankzitter op oktober 30, 2022, 14:57:54
De versie volgens Grim dus? de club heeft een andere versie en zal niet meer met Grim gaan praten.

Enorm kortzichtig imo en ook een beetje onvolwassen. Maar gelukkig hebben we in Ultee een goed alternatief :insane

sunderland

dit is echt complete onzin en hij baalt er ook van dat dit dus in Leeuwarden over hem word gezegd( lees foeke) . Hij had goede gesprekken gevoerd hier maar zijn ja woord en handtekening waren zeker nog niet gezet.

sunderland

Citaat van: De Gast op oktober 30, 2022, 12:57:11
Het kan best zijn dat dit toch nog wat oud zeer is. Zou me niks verbazen ondanks dat alles uitgepraat is.
lijkt er wel heel erg op idd

sunderland

Citaat van: James op oktober 30, 2022, 12:14:56

klopt idd. Hij komt vaak over als een grootbek en dat wil ie vooral niet dus is ie nu rustig. Ik heb het nog niet terug gezien maar zal het straks even doen

poelie-lwd

Heeft ons besodemieterd  :_schater :_schater :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.