Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 82
  • Total: 83
  • fred
82 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: sunderland op oktober 30, 2022, 15:25:51
dit is echt complete onzin en hij baalt er ook van dat dit dus in Leeuwarden over hem word gezegd( lees foeke) . Hij had goede gesprekken gevoerd hier maar zijn ja woord en handtekening waren zeker nog niet gezet.
We hebben er niet bij gezeten toe de gesprekken zijn gevoerd. Hoe reageerde jij toen Grim tekende bij Sparta?  :zweep

J.v.G.

Citaat van: Vlampiep op oktober 30, 2022, 17:41:33
We hebben er niet bij gezeten toe de gesprekken zijn gevoerd. Hoe reageerde jij toen Grim tekende bij Sparta?  :zweep
Bij Grim heb ik een Lodeweges gevoel, prima trainers, maar zodra hij ergens anders een paar dubbeltjes meer kan verdienen is hij weer pleite en kunnen we weer opzoek naar een nieuwe trainer.

zeewolde

Citaat van: J.v.G. op oktober 30, 2022, 17:50:07
Bij Grim heb ik een Lodeweges gevoel, prima trainers, maar zodra hij ergens anders een paar dubbeltjes meer kan verdienen is hij weer pleite en kunnen we weer opzoek naar een nieuwe trainer.
en dat gaat ultee niet doen,?
Die komt hierheen omdat het zijn grote droom is trainer van Cambuur te worden?

J.v.G.

Citaat van: zeewolde op oktober 30, 2022, 18:01:33
Nee, bij Ultee heb ik dat gevoel niet..

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op oktober 30, 2022, 18:01:33
Iedere trainer of speler die genoemd wordt om te halen  is bij een aantal op dit forum direct al kansloos. Su soeke ut mar uut en kiek wel wat ut wud.

zeewolde

Citaat van: Vlampiep op oktober 30, 2022, 18:15:10
Iedere trainer of speler die genoemd wordt om te halen  is bij een aantal op dit forum direct al kansloos. Su soeke ut mar uut en kiek wel wat ut wud.
eerst zelf Grim afkraken en dan dit schrijven?

poelie-lwd

Citaat van: J.v.G. op oktober 30, 2022, 18:03:40
Nee, bij Ultee heb ik dat gevoel niet..

Gelukkig is jou gevoel niet leidend. Vooralsnog ga ik uit van gezond verstand bij de club, geven ze Foeke veegcorvee en stellen ze orde op zaken door Grim aan te trekken.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: Vlampiep op oktober 30, 2022, 18:15:10

Tuurlijk  :O :_schater

hobbes

Citaat van: poelie-lwd op oktober 30, 2022, 17:36:24
Heeft ons besodemieterd  :_schater :_schater :_schater

Misschien niet besodemieterd, maar wilde liever assistent bij Sparta worden dan hoofd trainer bij ons.

Bankzitter

Bij een Sparta wat in feite al niet meer te redden viel voor de eredivisie. Het was gewoon een hele rare en ook wel wat ondankbare actie van Grim.

J.v.G.

Citaat van: poelie-lwd op oktober 30, 2022, 18:17:16
Gelukkig is jou gevoel niet leidend. Vooralsnog ga ik uit van gezond verstand bij de club, geven ze Foeke veegcorvee en stellen ze orde op zaken door Grim aan te trekken.
Gelukkig niet :thumbsup

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op oktober 30, 2022, 18:16:20
eerst zelf Grim afkraken en dan dit schrijven?
Ja inderdaad moraal ridder :_schater :_schater

poelie-lwd

Citaat van: hobbes op oktober 30, 2022, 18:22:48
Misschien niet besodemieterd, maar wilde liever assistent bij Sparta worden dan hoofd trainer bij ons.

In de eredivisie met mondelinge toezegging om hoofdtrainer te worden. Groot gelijk wmb.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op oktober 30, 2022, 18:28:59
Bij een Sparta wat in feite al niet meer te redden viel voor de eredivisie. Het was gewoon een hele rare en ook wel wat ondankbare actie van Grim.
hoe kom je daarbij, hij kon assistent worden van advocaat en er viel nog genoeg te redden daar

Tsjawat