Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 87
  • Total: 88
  • fred
87 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Top, laten we ook meteen de nieuwe trainer en staf meteen uitkotsen voor ze begonnen zijn. Dan kunnen we later altijd zeggen: zie je wel, ik heb het altijd al gezegd.

Er moet iets veranderen, dat is wel duidelijk, kennelijk komt Ultee, die graag Alflen meeneemt, so what? Als dat een duo is wat kan lezen en schrijven met elkaar dan lijkt me dat beter dan gedwongen deels je huidige ts te laten zitten.

Naastismis

Je kan wel roepen welke spelers we moeten verkopen, maar dat moet je op het goede moment doen, Cambuurspelers zijn nu bijna niets waard. Spelers als Hoedemakers en Bangura had je allang voor een bedrag met 6 nullen moeten verkopen en Kallon had je ook gewoon op moeten verdienen ipv gratis de deur uit. Zolang je niets verdiend aan transfers kun je als club niet groeien, sterker nog met een mega transfersom aan v.d. Water kost de transferperiode alleen maar geld, ga je degraderen krijg je dat geld er nooit meer voor.

De Gast

Citaat van: Cambuur Groningen op november 05, 2022, 09:30:10
Top, laten we ook meteen de nieuwe trainer en staf meteen uitkotsen voor ze begonnen zijn. Dan kunnen we later altijd zeggen: zie je wel, ik heb het altijd al gezegd.

Er moet iets veranderen, dat is wel duidelijk, kennelijk komt Ultee, die graag Alflen meeneemt, so what? Als dat een duo is wat kan lezen en schrijven met elkaar dan lijkt me dat beter dan gedwongen deels je huidige ts te laten zitten.

Dit duo is er ook bij Helmond uit gevlogen in omgekeerde rol. Je moet hier van erg goede huize komen om te overleven. En we spelen ook nog eens eredivisie. Het elftal noet gereanimeerd worden. Dan kun je niet een grote gok nemen van ook nog eens 2,5 jaar? Kom op zeg, ze hebben toch wel geleerd van het verleden.

Bankzitter

Citaat van: De Gast op november 05, 2022, 09:08:42
Weer zo?n onafscheidelijk duo blijkbaar. Allebei lichtgewichten. Die Alflen straalt toch ook niks uit. Godsamme zeg waar zij ze bij de club mee bezig.

Dat is zijn dan Hollander en vd Belt (met De Graaf) die dat hebben besloten op basis van het seizoen tot nu toe. Dat zijn toch mensen in wie ik veel vertrouwen heb om de juiste keuzes te maken.

Cambuur Groningen

Citaat van: De Gast op november 05, 2022, 09:49:15
Dit duo is er ook bij Helmond uit gevlogen in omgekeerde rol. Je moet hier van erg goede huize komen om te overleven. En we spelen ook nog eens eredivisie. Het elftal noet gereanimeerd worden. Dan kun je niet een grote gok nemen van ook nog eens 2,5 jaar? Kom op zeg, ze hebben toch wel geleerd van het verleden.
Dat is mijn punt niet, mijn punt is dat er hier zo langzamerhand door een aantal alleen nog maar afgezeikt wordt op alles en iedereen. Maar goed, het zal wel aan mij liggen.

J.v.G.

Citaat van: De Gast op november 05, 2022, 09:49:15
Was einde contract daar en Ultee ging bij Fortuna in de eredivisie aan het werk, als je wat zegt zorg dan tenminste dat klopt wat je uitkraamt.. En die 2,5 jaar is een aanname, en ook al is het 2,5 jaar, wij weten niet wat de clausules in het contract zijn. Maar jij wil dus elk jaar een nieuw trainer begrijp ik hieruit...

Zomaariemand

Citaat van: Cambuur Groningen op november 05, 2022, 09:59:55
Dat is mijn punt niet, mijn punt is dat er hier zo langzamerhand door een aantal alleen nog maar afgezeikt wordt op alles en iedereen. Maar goed, het zal wel aan mij liggen.
Dat ligt zeker niet aan jou, maar aan die 5 ? 6 kotsballen die voor de wedstrijd al negatief zijn en als het niet gaat zoals zij willen gelijk taal uitspuiten waar een hond geen brood van lust.
Als het dan aan het eind toch nog goed gekomen is komen ze schoorvoetend weer tevoorschijn, uilenballen zijn het, zeker geen supporters

sunderland

Mijn mening is nu wel duidelijk in dit verhaal. Waarom het hier nu ook gaat om spelers snap ik dan weer niet. Ultee word de nieuwe trainer das duidelijk en dat hij graag Alflen meeneemt is toch ook logisch. Wat weer niet logisch is is dat hij compleet anders speelt dat vind ik misschien nog wel het meest gekke. Hij word het en dus moeten we ons daar bij neerleggen. De komende 6 punten kunnen ook in de sloot en als daar wel iets uitkomt zou ik dat ?

Zomaariemand

Voor mij is het probleem de voorhoede en verder loopt het allemaal wel en zeker als Maulun weer terug is.
Voetbal de laatste 2 wedstrijden met : Mambimbi, Smit en Sambissa
Dit zal zeker niet slechter zijn als wat er nu staat.

sunderland

Citaat van: Zomaariemand op november 05, 2022, 10:25:19
Voor mij is het probleem de voorhoede en verder loopt het allemaal wel en zeker als Maulun weer terug is.
wat heeft dit nu weer met de trainer te maken

Zomaariemand

Citaat van: sunderland op november 05, 2022, 10:26:23
wat heeft dit nu weer met de trainer te maken
Door wie wordt de opstelling gemaakt, ik denk dat jij het graag zou willen doen

sunderland

Citaat van: Zomaariemand op november 05, 2022, 10:38:34
Door wie wordt de opstelling gemaakt, ik denk dat jij het graag zou willen doen
haha ja maar dan had ik die middenmoot eerstediv voorhoede van jou niet opgesteld. Achteraf is altijd makkelijk praten. Ik had vd water Boere en Breij gedaan. Gister had ik van te voren ook Breij gezegd dus dan kun je nu niet opeens daarin veranderen

Zomaariemand

Citaat van: sunderland op november 05, 2022, 10:44:15
haha ja maar dan had ik die middenmoot eerstediv voorhoede van jou niet opgesteld. Achteraf is altijd makkelijk praten. Ik had vd water Boere en Breij gedaan. Gister had ik van te voren ook Breij gezegd dus dan kun je nu niet opeens daarin veranderen
Breij is iemand die in moet vallen (dus geen basis speler), Boere is een KKD spits en van de Water een mooi weer voetballer
Daar zullen we het nooit over eens worden
Smit heeft zijn kans nog nooit gekregen en jouw spitsen hebben ook niet tot weinig gescoord

papier

Er is zo weinig fatsoenlijke aanvoer naar de spits, zet je Smit daar neer maak je hem kapot.

De Gast

Citaat van: Zomaariemand op november 05, 2022, 10:25:19

Tjonge jonge. Serieus dit?