Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Nieuwe trainer

Gestart door Noordcambuur, oktober 13, 2017, 23:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

De trainers die er nu staan kunnen gewoon ook niet beter. Henk is gewoon lastig te vervangen. Neemt niet weg dat er zsm actie moet komen. Ik heb nog wel vertrouwen met enkele versterkingen er in de winterstop er bij dat we er in blijven. Nogmaals op een paar incidenten hebben we nauwelijks met grote cijfers verloren. De doelpunten die we zelf moeten maken zijn gewoon het probleem op dit moment.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Wat ik wel bijzonder vind is dat je eerst Henk + Sandor + Martijn + Pascal hebt. Vervolgens vertrekt Sandor met de stille trom en blijven de andere drie over. Henk valt uit haal je een vervanger (terecht) en als Henk terugkomt wetende dat hij het niet kan invullen zoals hij het deed komt er nog steeds geen vervanger voor Sandor terwijl je eigenlijk met 1.5 man minder bent.

Destroyer

Klopt. En eigenlijk meteen na het onaangekondigde vertrek van Sandor ontstond er volgens mij al minder stabiel voetbal.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Destroyer op november 06, 2022, 16:17:54
Klopt. En eigenlijk meteen na het onaangekondigde vertrek van Sandor ontstond er volgens mij al minder stabiel voetbal.

Hij is toch al weg sinds halverwege ons kampioensjaar? Of zit ik mis?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

Het Sjors al tekend  Foeke??

Noordcambuur

J.v.G.

Citaat van: PePe op november 07, 2022, 17:41:30
Het Sjors al tekend  Foeke??
Sjors is nog lekker op vakantie..

J.v.G.

Citaat van: HanBerger058 op november 08, 2022, 09:05:35
Ultee is een trainer die tijd nodig heeft. Dat is nu niet wat dit matige team nodig heeft. Schokeffect is nodig.
Ultee heeft 6 weken, net zoveel als een zomerse voorbereiding om een team na zijn hand te zetten, en dat is tijd genoeg(ook om nieuwe spelers in te passen). En een schokeffect werkt al jaren niet meer...

Vlampiep

Ultee is een trainer die tijd nodig heeft. Dat is nu niet wat dit matige team nodig heeft. Schokeffect is nodig.
Dat hebben wij als supporters al gehad, nu gewoon weer lekker ongecompliceerd ballen.

Noordcambuur

en aan wie denk je dan.

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op november 08, 2022, 10:39:45
en aan wie denk je dan.

Korbach denk ik?

Dat soort trainers zie je toch eigenlijk niet meer, of je moet het over een GJ Verbeek hebben.

Beul B

Dit weekend was ik op terscheling in de kroeg van Hessel. Stond daar ineens tijdens het optreden van Hessel die Gert Jan Verbeek naast mij. Ik heb hem op het schouder getikt, niets gezegd, mijn mooi omhoog gedaan, mijn Cambuur Tattoo laten zien. Hij liep direct weg zonder iets te zeggen. Wat een loser. En wat heeft deze 60 jarige supporter, die al 52 jaar bij Cambuur komt een geweldige avond hierdoor gehad. Dat deed de zware maraton inspanning ineens vergeten. AUB nooit een Gert Jan Verbeek in ins mooie stadion.

Beul B

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Huizen

Citaat van: Beul B op november 08, 2022, 13:09:29
Dit weekend was ik op terscheling in de kroeg van Hessel. Stond daar ineens tijdens het optreden van Hessel die Gert Jan Verbeek naast mij. Ik heb hem op het schouder getikt, niets gezegd, mijn mooi omhoog gedaan, mijn Cambuur Tattoo laten zien. Hij liep direct weg zonder iets te zeggen. Wat een loser. En wat heeft deze 60 jarige supporter, die al 52 jaar bij Cambuur komt een geweldige avond hierdoor gehad. Dat deed de zware maraton inspanning ineens vergeten. AUB nooit een Gert Jan Verbeek in ins mooie stadion.

:D