Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
77 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Den bosch -Cambuur.

Gestart door speculeter, oktober 21, 2017, 16:11:26

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Laat Narsingh inderdaad maar mooi rust nemen in deze wedstrijd voordat hij zijn spieren weer eens overbelast. Verder is Kallon lichtgeblesseerd aan de enkel, anders had die neem ik aan wel gespeeld. Houtkoop of Barto op 10... Tsja, kan eigenlijk beide niet, lood om oud ijzer dus.

We zullen wel weer vol de counter gaan spelen. Tegen Almere was dat best effectief, al was het spel niet om aan te gluren hoorde ik.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Gaat morgen weer lastig worden .

Hendrikscc

PePe

Citaat van: Hendrikscc op oktober 23, 2017, 15:51:16
nee joh appeltje eitje

Ja, in de bus heen en terug, maar de wedstrijd?!?

Gasgeve

Barto is op 10 beter dan op 9, dus vind het niet zo'n rare opstelling. Robertha krijgt de kans waar iedereen zo hard omschreeuwde, laat het maar zien dan.

wiekie1969

Geen Sai van Wermeskerken, werkelijk onvoorstelbaar. Veruut onze beste man tot nu toe.  Ts is helemaal de weg kwiet. Weer een ontevreden speler erbij die geen stap harder meer voor deze onbenullen zal gaan lopen. Ken wel bij het rijtje Smeets, Kip en Mathieu toegevoegd worden.

hobbes

Citaat van: wiekie1969 op oktober 23, 2017, 17:46:20
Geen Sai van Wermeskerken, werkelijk onvoorstelbaar. Veruut onze beste man tot nu toe.  Ts is helemaal de weg kwiet. Weer een ontevreden speler erbij die geen stap harder meer voor deze onbenullen zal gaan lopen. Ken wel bij het rijtje Smeets, Kip en Mathieu toegevoegd worden.

Ja, want Smeets heeft zich al ontzettend bewezen.

De Raaf

Sien conditie zal nooit minder weze dan de rest met hun enkele traininkjes
Zag trouwens dat tegen emmen uut cambuur maar liefst 6 overtredingen maakte; gelatenheid troef

wiekie1969

Citaat van: hobbes op oktober 23, 2017, 17:52:36

Die trekt sien bek tenminste open itt die andere suurtsjes.

zeewolde

Citaat van: hobbes op oktober 23, 2017, 17:52:36
want Smeets heeft ook al zoveel kansen gekregen, zoals bv Boerlage

Noordcambuur

Ik vraag me af waarom van der Laan,Smeets,Sai en Rosheuvel geen kans krijgen.

Ronnie tng

Citaat van: wiekie1969 op oktober 23, 2017, 18:00:00
Die trekt sien bek tenminste open itt die andere suurtsjes.

Als je met z'n billug rond loopt moet je sowieso je bek houden.

ChantiSCC

Citaat van: Noordcambuur op oktober 23, 2017, 18:26:18
Ik vraag me af waarom van der Laan,Smeets,Sai en Rosheuvel geen kans krijgen.

Rosheuvel snap ik wel, nog niet 100% wedstrijdfit, zeker niet om in de basis te starten maar zit er aan te komen. Denk dat ie vrijdag of de week daar op wel in de basis kan starten. Andere namen snap ik ook niet, Sai is gewoon een hele goede voetballer voor ons. Van der Laan weten we allemaal dat ie meerwaarde heeft als ie fit is.

De Gast

Smeets Schils Mathieu Kip etc. kapitaal moet op het veld! Deze jongens zijn de grootverdieners in de selectie. Nu staan er jongens die normaal gesproken wissel zijn. Waar zijn we nou mee bezig? Rossi er ook nog eens een half jaar uit.. keeper al gewisseld. Het is te hopen dat Robertha hét talent is dat nu nog verborgen zit want anders kunnen we het beste maar gewoon stoppen en de tent sluiten voor diekwart jaar. Zo doorploeteren tot einde competitie zit ook niemand op te wachten.

Vlampiep

Als we morgen een klap om onze harsens krijgen van De Bosch is de TS gezien.
Ik zit in een vreemde spagaat, je wilt bitter graag verder in de beker, maar ben deze TS met hun grollen ook goed zat.