Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Cambuur-Fortuna

Gestart door sunderland, november 03, 2017, 23:54:12

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Zuid1991 op november 17, 2017, 17:39:40
Vandaag het boek van Henk in 1 keer uutlezen.
Conclusie van mij, wat zijn wij een mooie club, en wat spreekt er waardering uit over ons, sfeer, passie, volksclub, etc.
Laten we vandaag zien aan Nederland (fox) dat we ondanks de kutplek op de ranglijst we er vol achter gaan staan!!!!

Henk hoort bij Cambuur
** Poolwinner 18/19 - 21/22

hobbes

Citaat van: zeewolde op november 17, 2017, 17:26:07
fortuna is al jaren met veel uitsupporters onderweg in de jupiler. Kun je niet affoen met het simpele feit dat ze bovenin meedoen

Daarom ook de ;) er achter

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op november 17, 2017, 15:59:53
De sfeer is hier prima lees ik wel. WE GAAN VANAVOND WINNEN..EINDELIJK
hest al een paar had zeker :y

Hendrikscc

Vd Laan speelt in een 5-3-2 opstelling ! Ben benieuwd !

brambo3004

Cummins; vDeelen, Steenvoorden, Schilder, vdLaan, Peersman; Mannes, Kippersluis, Smeets; Mathieu, Barto

Bankzitter

Het zoveelste probeersel van Dijkhuizen.
Dan had ik toch Houtkoop ipv Peersman gekozen ,Sai voor Mannes en een snelle spits ipv Barto.

De Gast

Toch weer met Barto voorin. Het kan niet. Maar we doen het toch. Dan wil je ook niet verder komen.

Kan iemand mij vertellen wie de doelpuntenmakers dit seizoen zijn?

okkele

Citaat van: Hendrikscc op november 17, 2017, 18:47:45
Vd Laan speelt in een 5-3-2 opstelling ! Ben benieuwd !
volgens van kippersluis gaan we het beleven vanavond.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bernardo

5 man achterin. Dan verwacht je toch aanvallende backs, waarom dan Peersman. Word weer lekker achterin hangen. Lachwekkend.

EdsjeSCC

D.H.Skolten

Cambuur 1_0 voor en peers man scoort? Wow de wereld op zijn kop, maar ik zei al dat het typisch Cambuur is om deze wedstrijd waarvan iedereen verwacht dat 't niks wordt te gaan winnen. Let's hope so!

D.H.Skolten

Citaat van: Drumfather SCC op november 17, 2017, 18:27:19
Ooit van sarcasme gehoord? Ik denk, Ik help die jongen even door naar de quotering te kijken ivm zijn blindgang op geld
Straks vult Skolten per ongeluk Cambuur in...
Moeten we niet hebben op de Toto (of Unibet)  :_schater
Ja ja, ik denk niet dat iemand je gelooft. Maar wel raar dat je je zoveel met mij bezig houdt  geloof me, ik ben jouw hulp echt niet nodig hoor. Maar bedankt voor je goedbedoelde hulp, wordt toch gewaardeerd ouwe (semi sarcastisch bedoeld)

carlo de leeuw

ze hebben, vaak terecht, veel kritiek gehad dit seizoen maar ze verdienen nu ook wel een pluim dat ze dit met 10 man over de streep hebben getrokken!

wiekie1969

Wat was dit schandalig slecht. Smeets een oliedomme rode kaart en die Peersman had oek 1 mutte hewwe. Geen enkele lijn in het spel te ontdekken. Vd Laan veruut de beste man. Voorhoede helemaal niks. De 12e man zorgde voor de drie punten, niet de spelers. Ts mut snel wegwezen. In jaren niet sun slecht elftal gezien.

carlo de leeuw

inderdaad oliedom van die Smeets