Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
98 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

Cambuur-Fortuna

Gestart door sunderland, november 03, 2017, 23:54:12

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: wiekie1969 op november 17, 2017, 10:49:04
Wil Diek Lulhuuzen zich melden bij de ballenbak. Dank u.

Zo ga je dus met de helden van weleer om. Chapeau!

D.H.Skolten

Citaat van: ChantiSCC op november 16, 2017, 16:53:39
Of geel dan is ie er de volgende wedstrijd iig niet bij!

WAT IS ER MET SAI!  :0=

waarom niet met sai en schils op het middenveld?! ipv boerlage en mannes
Nee, Sia op links achter ipv peersman,zo simpel kan het zijn! Lijkt wel of dijkie stiekem in dienst is bij huhuhu en ie er alles aandoet om Cambuur voor lul te zetten en naar de kloten wil werken! Met pek en veren de stad uit jagen die klootzak!

D.H.Skolten

Citaat van: De Gast op november 17, 2017, 13:31:16
Zo ga je dus met de helden van weleer om. Chapeau!
helden van weleer, flikker toch op man! Voor de rest hou ik me maar stil, lijkt me wel zo verstandig!

D.H.Skolten

Citaat van: denistel op november 17, 2017, 12:54:55
in ieder geval niet degene die zegt de sfeer in de ts en spelers groep is prima en als je
ziet hoe we trainen dan zou je niet zeggend at we 17e staan en we zijn niet zo slecht
als onze positie op de ranglijst ..voorlopig staan we daar wel en zorg er nu maar eens
voor dat we daar weg komen met je mooie praatjes.
Precies!

sunderland

De sfeer is hier prima lees ik wel. WE GAAN VANAVOND WINNEN..EINDELIJK

D.H.Skolten

Citaat van: wiekie1969 op november 16, 2017, 21:38:56
5-3-2 in een thuiswedstrijd. We hewwe nog niet 1 wonnen dit seizoen. Lekker zo deurgaan Diekhuuzen. Je graaft je eigen graf.
Hij graaft helemaal niet zijn eigen graf joh, hij weet ook wel dat deze ts niet zoveel om Cambuur geeft en dat ze hem toch niet gaan onstlaan, waarom zouden ze ook het is toch maar een tussenjaar net als alle andere komende jaren TOTDAT het nieuwe stadion er is over ongeveer 7 a 8 jaar! Als we dan uberhaupt nog betaald voetbal spelen. (oh nee, hij is immers een "held van weleer" en dan heeft ie het recht volgens sommigen hier om de club naar de kloten te mogen werken :R )

Drumfather SCC

Citaat van: D.H.Skolten op november 17, 2017, 15:54:30
helden van weleer, flikker toch op man! Voor de rest hou ik me maar stil, lijkt me wel zo verstandig!
Ja, Focus jij je maar op de bovenste wedstrijd, als het goed is staat Cambuur daar https://toto.nederlandseloterij.nl/web/toto
Je kan weer 3,5x je inleg krijgen  :thumbsup

D.H.Skolten

Citaat van: Drumfather SCC op november 17, 2017, 16:07:01
Ja, Focus jij je maar op de bovenste wedstrijd, als het goed is staat Cambuur daar https://toto.nederlandseloterij.nl/web/toto
Je kan weer 3,5x je inleg krijgen  :thumbsup
Zie je nou wel ,jij houdt je nou ook al bezig met wat je voor de tegenstander van Cambuur krijgt. lol (btw ik gok niet als een amateur op toto maar gok op unibet)

D.H.Skolten

Citaat van: sunderland op november 17, 2017, 15:59:53
Zou typisch Cambuur zijn om deze wedstrijd te winnen nu niemand ze een kans geeft. Weet alleen niet wie dan zou moeten scoren? Barto zou kunnen maar alleen als je hem er de laatste 20/25 minuten inzet. Kippersluis zou ook kunnen zolang ie maar niet op de goal richt.

666

Citaat van: sunderland op november 17, 2017, 15:59:53

Hampie zegt 2-1 winst voor Cambuur en Rein 2-2. Ik ga voor Hampie, de sfeer bij deze 2 mannen is prima  :proost
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

ChantiSCC

Keurig gevuld uitvak: 105 Fortuna-supporters! (632km heen en weer)

hobbes

Citaat van: ChantiSCC op november 17, 2017, 17:12:35
Keurig gevuld uitvak: 105 Fortuna-supporters! (632km heen en weer)

Ach ja, als je wint heb je vrienden ;)

zeewolde

Citaat van: hobbes op november 17, 2017, 17:23:54
Ach ja, als je wint heb je vrienden ;)
fortuna is al jaren met veel uitsupporters onderweg in de jupiler. Kun je niet affoen met het simpele feit dat ze bovenin meedoen

Zuid1991

Vandaag het boek van Henk in 1 keer uutlezen.
Conclusie van mij, wat zijn wij een mooie club, en wat spreekt er waardering uit over ons, sfeer, passie, volksclub, etc.
Laten we vandaag zien aan Nederland (fox) dat we ondanks de kutplek op de ranglijst we er vol achter gaan staan!!!!

Drumfather SCC

Citaat van: D.H.Skolten op november 17, 2017, 16:08:20
Zie je nou wel ,jij houdt je nou ook al bezig met wat je voor de tegenstander van Cambuur krijgt. lol (btw ik gok niet als een amateur op toto maar gok op unibet)
Ooit van sarcasme gehoord? Ik denk, Ik help die jongen even door naar de quotering te kijken ivm zijn blindgang op geld
Straks vult Skolten per ongeluk Cambuur in...
Moeten we niet hebben op de Toto (of Unibet)  :_schater