Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
70 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Cambuur-Fortuna

Gestart door sunderland, november 03, 2017, 23:54:12

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: Bernardo op november 16, 2017, 20:16:31
Bron?

Bezoeken van trainingen is genoeg. Dat gezeur altijd om een bron. Sinterklaas!!

Bernardo

Vraag het alleen maar omdat Dijkhuizen zegt dat ze weinig gaan aanpassen. Benieuwd wie er voor hem inkomt.

wiekie1969

5-3-2 in een thuiswedstrijd. We hewwe nog niet 1 wonnen dit seizoen. Lekker zo deurgaan Diekhuuzen. Je graaft je eigen graf.

wiekie1969

Onvoorstelbaar dat sommige forumgangers nog steeds denken dat we een top 5 ploeg binne. We staan wat onderin te zieltogen met deze verschrikkelijk slechte ts en dito spelersgroep. We wudde zo langzamerhand het lachertje van Nederland. Diep triest ist.

denistel

Citaat van: Bernardo op november 16, 2017, 21:37:57
Vraag het alleen maar omdat Dijkhuizen zegt dat ze weinig gaan aanpassen. Benieuwd wie er voor hem inkomt.

als ze weer met dezelfden spelen en ze gaan onder uit dan ken ie zien kantoor opruimen

NRG

Citaat van: denistel op november 16, 2017, 22:57:13
als ze weer met dezelfden spelen en ze gaan onder uit dan ken ie zien kantoor opruimen

En terecht..

Vlampiep

Citaat van: denistel op november 16, 2017, 22:57:13
Toch heb ik het vertrouwen dat de TS gaat starten met Wemeskerken en Vd Laan en Narsingh.
Zo niet, dan zou ik Marinus en Sipke het kantoor niet eens meer laten opruimen, want hun spullen kun je wel na sturen.

Oosttribune

Als ze vanaf vanavond alles winnen hou ik de rest van het seizoen mijn mond maar ik heb 0 procent vertrouwen, op zeker verliezen vanavond.
Dijkhuizen eruit inclusief de rest van de TS. Met een nieuwe trainer die een selectie laat trainen de beste spelers in het veld zet en de slappe hap mentaliteit eruit schopt kunnen we top 5 eindigen, maar gezien de achterstand zie ik dat niet gebeuren. Alles op de play off zetten maar... eerst maar eens een herkenbaar Cambuur.

wiekie1969

Wil Diek Lulhuuzen zich melden bij de ballenbak. Dank u.

denistel

Citaat van: Vlampiep op november 17, 2017, 08:20:07
Toch heb ik het vertrouwen dat de TS gaat starten met Wemeskerken en Vd Laan en Narsingh.
Zo niet, dan zou ik Marinus en Sipke het kantoor niet eens meer laten opruimen, want hun spullen kun je wel na sturen.

narsingh zeker niet die is niet fit.wermeskerken verwacht ik oek niet vd laan wel  5-3-2 hek ut
op.

wiekie1969

Narsingh niet fit???? Ze binne net 4 dagen vrij weest.  :_schater :_schater :_schater :_schater

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op november 17, 2017, 10:56:07
Narsingh niet fit???? Ze binne net 4 dagen vrij weest.  :_schater :_schater :_schater :_schater
Het un feswikte endeldarmspier hef ik hoord.

SCC-J

Citaat van: richard op november 16, 2017, 21:17:48
Bezoeken van trainingen is genoeg. Dat gezeur altijd om een bron. Sinterklaas!!
forumgangers die geroeptoeter en de waarheid willen scheiden. Echt heel vervelend .

richard

Citaat van: SCC-J op november 17, 2017, 12:08:27
forumgangers die geroeptoeter en de waarheid willen scheiden. Echt heel vervelend .

Gewoon een x wat aannemen van iemand, iedereen weer nu wel eens wie wel eerlijk is en de waarheid spreekt of niet?

denistel

Citaat van: richard op november 17, 2017, 12:49:05
Gewoon een x wat aannemen van iemand, iedereen weer nu wel eens wie wel eerlijk is en de waarheid spreekt of niet?

in ieder geval niet degene die zegt de sfeer in de ts en spelers groep is prima en als je
ziet hoe we trainen dan zou je niet zeggend at we 17e staan en we zijn niet zo slecht
als onze positie op de ranglijst ..voorlopig staan we daar wel en zorg er nu maar eens
voor dat we daar weg komen met je mooie praatjes.