Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 24 november

Gestart door Collingwood, november 20, 2017, 12:26:22

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Weer een belangrijke wedstrijd tegen een tegenstander in vorm. Den Bosch is al 8 competitiewedstrijden op rij ongeslagen en staat momenteel knap 5e. Uiteraard hebben we al wel laten zien dat we ze kunnen pakken.

Ik ben benieuwd, hopelijk in ieder geval weer een logische opstelling.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

meteen weer van het begin aanpakken dan krijg je het publiek er achter net
als tegen sittard.opstelling simpel houden.

sunderland

Skils en sai erin. Voorin gewoon met Mathieu en Kippersluis en Barto.Maar ben bang dat ze voor boerlage en houtkoop kiezen.Krijg je weer van dat risicoloos geleuter

De Gast

Barto was vrijdag toch alleen maar nuttig als verdedigende aanvaller? Ik zou 'm pas inbrengen als we weer met 10 man spelen. Kom op het lijkt toch helemaal nergens meer op.. kan prima een vuurtje opstoken maar is inmiddels een karikatuur van zichzelf. We moeten vooruit! Zet iemand anders er svp neer.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op november 20, 2017, 13:30:10
Barto was vrijdag toch alleen maar nuttig als verdedigende aanvaller? Ik zou 'm pas inbrengen als we weer met 10 man spelen. Kom op het lijkt toch helemaal nergens meer op.. kan prima een vuurtje opstoken maar is inmiddels een karikatuur van zichzelf. We moeten vooruit! Zet iemand anders er svp neer.
Als me een beetje hebt opgelet, wat ik ten zeerste betwijfel, heb je kunnen zien dat Barto na de rode kaart op het middenveld zeer nuttig heeft gespeeld. Met zijn ervaring wist hij op het juiste moment blessures aan te wenden of even de gang van de tegenstander te ontregelen.
Heeft in mijn optiek zeer nuttig en degelijk gespeeld.

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op november 20, 2017, 13:30:10
wie zou je dan in plaats van Barto willen zien.

denistel

Citaat van: Vlampiep op november 20, 2017, 13:57:38
Als me een beetje hebt opgelet, wat ik ten zeerste betwijfel, heb je kunnen zien dat Barto na de rode kaart op het middenveld zeer nuttig heeft gespeeld. Met zijn ervaring wist hij op het juiste moment blessures aan te wenden of even de gang van de tegenstander te ontregelen.

dat klopt maar waren een paar situaties dat je kans had om er uit te komen maar
aan de bal is die man toch echt zeer beperkt hoor dat doet zeer aan de ogen

AL

Barto was na de rode kaart het toonbeeld van de ploeg.
Winnen ten koste van alles en slim op de juiste momenten.
Voetballend niet best nee, maar er komt meer kijken wanneer je met 10 komt te spelen en Barto vervulde die rol uitstekend.

Wie speelde na de rode kaart voetballend wel goed?

ChantiSCC

Citaat van: AL op november 20, 2017, 17:38:59
Voetballend niet best nee, maar er komt meer kijken wanneer je met 10 komt te spelen en Barto vervulde die rol uitstekend.

Precies. Barto nam de ploeg op sleeptouw en speelde een hele grote rol in de gewonnen wedstrijd. En Barto kan nog wel spits spelen, moet ie wel een 10 achter hem hebben die echt hele slimme passen kan geven, maar die hebben we momenteel niet, een type Ritzmaier, Rusnak..

Vlampiep

Citaat van: denistel op november 20, 2017, 17:25:32
dat klopt maar waren een paar situaties dat je kans had om er uit te komen maar
aan de bal is die man toch echt zeer beperkt hoor dat doet zeer aan de ogen
Nou voorin waren er meerde spelers die wel een flink ruzie met de bal hadden.
Wat denk je van Kippersluis.

De Gast

Klopt helemaal.

Maar als we weer gewoon 11 tegen 11 gaan spelen en niet alleen gaan verdedigen dan moet je toch echt eens wat anders proberen.. Houtkoop.. Kippersluis.. Daniels. Mij om het even maar je kunt zo niet verder. Je kunt wel alle schuld bij de middenvelders neerleggen maar vorig jaar stond er ook niet voor niets iemand anders in de spits. Ik kijk met plaats vervangende schaamte inmiddels naar het geklungel voorin. Kan echt niet meer meekomen en compenseert dit met domme overtredingen, ruzie zoeken en onnodig buitenspel lopen. Komt eigenlijk nooit in een kansrijke situatie. Je bent als trainer niet consequent als je deze jongen elke wedstrijd maar weer opstelt en andere jongens wel wisselt als ze een mindere periode hebben.

PePe

Citaat van: Vlampiep op november 20, 2017, 19:24:53
Nou voorin waren er meerde spelers die wel een flink ruzie met de bal hadden.
Wat denk je van Kippersluis.

Idd Kippersluis was slecht!! Ik hoop dat hij tegen Den Bosch weer mee doet.

denistel

Citaat van: AL op november 20, 2017, 17:38:59

te weinig maar dat is juist waar ik op doel sai of schils had je er bij kunnen
zetten waardoor je wat meer rust er in zou krijgen.

denistel

maar ja dit gaat over d.bpsch dus weer knallen vrijdag

Collingwood

Iemand al enig idee wie Smeets gaat vervangen?

Ik hoop zelf op Kip. We hebben op het middenveld ten minste één speler nodig die met bravoure speelt en acties durft te maken en verrassende passes durft te geven. De enige bij wie ik dat zie, naast Smeets, is Kip. Schils zou het misschien ook kunnen, maar die leek in de laatste wedstrijden die hij meedeed het nodige zelfvertrouwen te missen.
Kalmte alleen kan u redden.