Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

SC Cambuur - FC Den Bosch vrijdag 24 november

Gestart door Collingwood, november 20, 2017, 12:26:22

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

sunderland

Mien maat Gasgeve moest zo nodig lachen verl week om wat ik schreef. Nou ist nu duidelijk?

sunderland

Gewoon weer geen weds passie en boerlage erin en het was over. Vd laan eruit en grip was helelmaal weg onozele hapsnurkers. Toen onze topper daniels erin en we werden nog zwakker. Dus wat ik wil zeggen dat iedere wissel het team zwakker maakte! Knap hoor!

sunderland

Eerste 15 weer prima maar niet de passie om door te drukken. Toen Mannes eruit(zeer sneu) en toen wat over. Weer inzakken en reactie voetbal. Hew genoten van die rooie en nummer 10 van hun.Prima rasvoetballers

denistel

Citaat van: sunderland op november 25, 2017, 02:14:02
Eerste 15 weer prima maar niet de passie om door te drukken. Toen Mannes eruit(zeer sneu) en toen wat over. Weer inzakken en reactie voetbal. Hew genoten van die rooie en nummer 10 van hun.Prima rasvoetballers

juistum daar seist het al ras voetballers die hevve wij niet omdat de ts zulke spelers niet pruimt
maar ja die 10 liet op voetval gebied meer zien dan ons hele team bij elkaar.

half jaar bezig nou zit totaal geen gedachte achter het voetbal en altijd maar weer domme
excuses gebruiken och och.

die daniels kwam er in maar moest na 2 min nog even bij ponk langs want die was
een a 4 tje vergeten bij het uitleggen. :_schater

666

Citaat van: sunderland op november 25, 2017, 02:05:59
Gewoon weer geen weds passie en boerlage erin en het was over. Vd laan eruit en grip was helelmaal weg onozele hapsnurkers. Toen onze topper daniels erin en we werden nog zwakker. Dus wat ik wil zeggen dat iedere wissel het team zwakker maakte! Knap hoor!

Idd. Vooral die wissels, om te janken zo slecht. Van alle wisselspelers die we hebben deze keuzes maken, echt onbegrijpelijk.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

speculeter

Mannes eruit.....kip erin.
Vd laan eruit en sai mooi op de back.
Mathieu had er al veel eerder uit gemoeten en dan kallon erin.
Hoe moeilijk kan het zijn

Gasgeve

Je zal maar een trainer nodig hebben om wedstrijdpassie te tonen, waar ik niet in geloof.. Dan ben je toch godverdomme een ongelovelijke slappe lul. Je speelt voor de club en voor jezelf.

hobbes

Citaat van: sunderland op november 25, 2017, 02:14:02

Idd, een voetballer als Mert zouden wij heel goed kunnen gebruiken (mits hij goed gebruikt wordt ;) )

denistel

Citaat van: hobbes op november 25, 2017, 10:09:09
Idd, een voetballer als Mert zouden wij heel goed kunnen gebruiken (mits hij goed gebruikt wordt ;) )

die wille ze bij ns niet want die verdedigf niet altijd mee enz enz enz ,,nee man gewoon 2 er achter]zetten die stofzuigen..hev die boerlage de hele tijd volgt die dekt nooit een man die loopt er maar wat dom
heen en weer is su traag als wat maar ja het is een groot talent aldus de ts van ons.

Tanjajeah

Was de eerste goal van Den Bosch niet gewoon houdbaar? Leek mij niet erg sterk gekeept. #Cummins

papier

Citaat van: Tanjajeah op november 25, 2017, 10:39:30
Was de eerste goal van Den Bosch niet gewoon houdbaar? Leek mij niet erg sterk gekeept. #Cummins

Laten we lekker de keeper de schuld geven, die gast mag gewoon doorlopen. Eigenlijk gewoon een eigen goal.

sunderland

Citaat van: papier op november 25, 2017, 11:06:54
Laten we lekker de keeper de schuld geven, die gast mag gewoon doorlopen. Eigenlijk gewoon een eigen goal.
jazeker !

sunderland

Citaat van: Gasgeve op november 25, 2017, 09:39:31
Je zal maar een trainer nodig hebben om wedstrijdpassie te tonen, waar ik niet in geloof.. Dan ben je toch godverdomme een ongelovelijke slappe lul. Je speelt voor de club en voor jezelf.
klopt idd maar dat is het voetbal van tegenwoordig... je wilt het niet geloven dat wist ik wel maar wedspassie en trainingspassie word bepaald door de trainer. We waren heer en meester maar er werd niet doorgedrukt. De ts moet de zaak opzwepen en bij 2-0 ist klaar.

Gasgeve

Citaat van: sunderland op november 25, 2017, 11:11:54
klopt idd maar dat is het voetbal van tegenwoordig... je wilt het niet geloven dat wist ik wel maar wedspassie en trainingspassie word bepaald door de trainer. We waren heer en meester maar er werd niet doorgedrukt. De ts moet de zaak opzwepen en bij 2-0 ist klaar.
Als dat mooie shirt en 7000 man op de tribune niet genoeg is om passie over te brengen dan ben je ons shirt niet waard.