Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
88 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Foeke Booy

Gestart door Collingwood, november 24, 2017, 13:55:15

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC

Citaat van: nee,wel? op januari 11, 2023, 10:25:07
dus hoe meer berichten je hier posten hoe hoger de pikorde..... :O :O

foeke kan vanavond wel selectie wissel doen in groesbeek zwart rode mee terug in de bus en geel blauwen daar late

Jongejonge dat eerste staat toch nergens. Alleen even een terugblik op hoe het toen was en ik denk dat het echt te maken heeft met hoe de maatschappij zich verandert.

En waarom poppenkast? Als het nog niet duidelijk is en over 2 weken wel, misschien inderdaad omdat er dan een nieuwe is of wat dan ook met contractonderhandelingen.

Tanjajeah

Citaat van: Bussum op januari 11, 2023, 10:29:25
Binnen nu en 2 weken dus duidelijkheid. Ik voorspel een vertrek en gelijk aanstelling van een nieuw persoon.

Ze weten het al maar deze week 2 wedstrijden, dus ik denk dat ze het over Emmen heen tillen. Begin volgende week weten we wat er gaat gebeuren.

Huizen

Citaat van: Trainert! op januari 11, 2023, 10:31:29
Wat een poppenkast. Binnen nu en 2 weken. Laat ze nou gewoon naar buiten komen hoe het zit

Denk dat ze ervoor kiezen dat er gelijk een vervanger staat. En Ard vertelde dat er meer geregeld moet worden organisatorisch ivm toekomst/nieuwe stadion.

poelie-lwd

Citaat van: Bussum op januari 11, 2023, 10:29:25
Binnen nu en 2 weken dus duidelijkheid. Ik voorspel een vertrek en gelijk aanstelling van een nieuw persoon.

Reijnen. Is geen geheim toch?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

oost

Noordcambuur

Wat gaat er nou gebeuren vraag ik me af laten ze dit gewoon zo doorgaan of grijpen ze in wat denken jullie.

Bolle

Niemand onderneemt actie vanuit de directie. Zitten hun tijd uit, roepen daarna nog ff wat in de pers en gaan door met een andere klus.

Wij zullen meer in actie moeten komen en van ons moeten laten horen.

Destroyer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 11, 2023, 00:02:31
Ik was in ieder geval al aanwezig op het oude oude forum. Een fel geel forum met, hoe het iig in mijn gedachten zit, een lastig leesbare layout. Herkenbaar bij iemand?
Het Cambuuronline daarna, is dat niet gehackt ofzo toen door supporters van een andere club? Eagles?

En nu al weer jaren deze, gelukkig! |:)

Yes gehackt destijds. Was ms dos waardig  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Ik hoorde zojuist in de podcast dat er binnen 2 week uitsluitsel komt over Foeke Booy. Dat betekent dat dit binnen de transferperiode is. Wat voor gedachte zit daar achter? Naar mijn idee is dit de periode waarin Foeke het juist druk heeft en zijn focus moet liggen op de aankoop of het vertrekken van spelers. Oftewel, uitsluitsel over zijn functie moet je ofwel voor de start van de transferperiode doen of erna. Maar in geen enkel geval tijdens.

Trainert!

Mooie dag om op te stappen en neem je topaankopen alsjeblieft mee.

Teun Seun

Binnen twee weken duidelijkheid.. Ze weten het nu dus al maar..... als ze niet met elkaar doorgaan, wie bepaalt dan wie er moet komen qua spelers? Wie doet de onderhandelingen?
Twee verloren weken dan lijkt mij...

hobbes

Citaat van: papier op januari 12, 2023, 09:02:42
Ik hoorde zojuist in de podcast dat er binnen 2 week uitsluitsel komt over Foeke Booy. Dat betekent dat dit binnen de transferperiode is. Wat voor gedachte zit daar achter? Naar mijn idee is dit de periode waarin Foeke het juist druk heeft en zijn focus moet liggen op de aankoop of het vertrekken van spelers. Oftewel, uitsluitsel over zijn functie moet je ofwel voor de start van de transferperiode doen of erna. Maar in geen enkel geval tijdens.

Misschien is hij wel eerder weg

https://www.marktplaats.nl/v/antiek-en-kunst/antiek-gereedschap-en-instrumenten/m1931247545-gratis-af-te-halen-onze-technisch-manager?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Destroyer

Citaat van: Teun Seun op januari 12, 2023, 09:52:29
Binnen twee weken duidelijkheid.. Ze weten het nu dus al maar..... als ze niet met elkaar doorgaan, wie bepaalt dan wie er moet komen qua spelers? Wie doet de onderhandelingen?
Twee verloren weken dan lijkt mij...

Vd Belt en Ultee
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Leeuwarder94

Reon Boeringa: Etienne Reijnen nieuwe technisch directeur SC Cambuur. Ex-speler van de club uit Leeuwarden komt na het seizoen over van PEC Zwolle, waar hij momenteel assistent-trainer is.
De wens is de vader van de gedachte