Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901, bok, justremco

Foeke Booy

Gestart door Collingwood, november 24, 2017, 13:55:15

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

met skone lei beginne en ype smid terughalen?

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Jandehulk op januari 21, 2023, 22:38:50
hele bestuur aub....ard en belt ook snel oprotten.
Kest dou t beter Jan voor my kest dou het dak op.....oprotte roepe. dast eenigste wat kiinst.
Wie moet het beter doen dan?
Enig idee? Tuurlijk niet. Echt zon supporter voor mooie dagen ben je.

De Gast

Zonder de aantrekkingskracht van Henk is Foeke blijkbaar ook niet veel. Tel daarbij op Ultee en het kunstgras en je houdt weinig over om naar het verre Noorden te willen gaan.

Geelblauwstiens

En toch waren we altijd de club waar toch weer mooi namen werden gehaald.
Harry vd Laan, Michel V Oostrum, pico, Boere, muhren, vd Ark, etc.
Want zeg nou eerlijk, waarom wil je wel naar Emmen maar niet naar Cambuur?
Is ook gewoon kwestie van ?, ben ik bang.

Bankzitter

Voor een goed salaris en speeltijd kun je altijd spelers voor een half jaartje krijgen, maakt niet uit of je onderin staat. Er mist visie en daadkracht.

Er hadden na Volendam versterkingen moeten worden gehaald. Je weet welke spelers altijd spelen (Doke/Sai, Bergsma, Bangura, v Kaam, Paulissen) en  welke spelers nog genoeg potentie hebben (bijv. vd Water, Uldrikis, Hoedemakers). Als het dan niet lukt om een aanvaller of een ervaren middenvelder te halen, dan doorschakelen. Keeper huren of een ervaren centrale man naast Bergsma. Als er twijfels zijn of Maulun fit wordt, dan haal je daar een vervanger voor. Niet blijven proberen een spits te halen maar kijken op welke andere posities er extra kwaliteit bij kan.

Daarmee was niet alles gerepareerd, maar waren we gisteravond tegen Sparta niet zo kansloos geweest als nu. Er stonden dezelfde spelers die weer dezelfde tekortkomingen hebben met hetzelfde voorspelbare resultaat.  1 of 2 nieuwelingen in de basis hadden al een verschil kunnen maken, ook op doel, centraal achterin of de positie van Maulun.

Ik denk dat de wisssel van Pichel ook wel een signaal van Ultee was dat hij te weinig opties heeft om wat te kunnen veranderen.

veteraan

Als Booy zijn ontslag binnen heeft kan hij ook misschien nu wel uitleggen waarom er in twee jaar eredivisie nooit substantieel is ge?nvesteerd in een nieuwe en frisse line up, Muhren is nooit gelijkwaardig vervangen,Kallon idem dito en alle andere vertrokken spelers

van Kaam was een meevaller net als v.Wermeskerken
Bergsma was goed, maar op welke basis gegeven vd Water bis gekocht weten we ook niet

michello

:_schater :_schater :_schater

Verder loopt de zoektocht naar een nieuwe spits nog. Dat is nogal een moeilijke zoektocht; de Leeuwarders zagen al zo'n 25 potenti?le kandidaten afhaken, zo meldt technisch manager Foeke Booy.

Begin me steeds meer af te vragen of Foeke er nog wel zin in heeft. Ik heb dit nog nooit een technisch manager/directeur horen roepen. Ik geloof het ook niet.

Bankzitter

Als je na 25 pogingen geen succes hebt dan moet je jezelf toch ook een spiegel voorhouden waaraan dat ligt.
En waarom niet doorschakelen naar andere zwakke plekken in het elftal om die dan te versterken ?

Trainert!

Citaat van: michello op januari 23, 2023, 13:40:35
:_schater :_schater :_schater

Verder loopt de zoektocht naar een nieuwe spits nog. Dat is nogal een moeilijke zoektocht; de Leeuwarders zagen al zo'n 25 potenti?le kandidaten afhaken, zo meldt technisch manager Foeke Booy.

Begin me steeds meer af te vragen of Foeke er nog wel zin in heeft. Ik heb dit nog nooit een technisch manager/directeur horen roepen. Ik geloof het ook niet.

Heeft niet zoveel met zin te maken, maar meer met onkunde. Kijk naar de spelers die hij afgelopen jaar gehad heeft.

DayDreamer

Je kunt nog 100 spitsen halen, als er geen aanvoer is houd het op. We hebben jaren kunnen genieten van snelheid op de vleugels, nu totaal niet meer, daar ligt een deel van het probleem, v/d Water op rechts is traag, kapt continue naar binnen ook, komt nooit een bal weg, en op links lopen we te etteren met Breij, terwijl Sambissa de enige is die linksbuiten goed uit de voeten kan, is snel, heeft een passeeractie en een goede voorzet, en de enige met snelheid voorin mag blijkbaar weg. Ik snap er niks meer van, Henk wou altijd met snelheid spelen op de buitens, en als je dan ziet wat er gehaald is. Jacobs is hier trouwens ook klaar, dat gaat hem hier niet meer worden, als je die nog blijft opstellen in Ultee ook niet meer serieus te nemen.

sunderland

Citaat van: DayDreamer op januari 23, 2023, 14:26:29
Je kunt nog 100 spitsen halen, als er geen aanvoer is houd het op. We hebben jaren kunnen genieten van snelheid op de vleugels, nu totaal niet meer, daar ligt een deel van het probleem, v/d Water op rechts is traag, kapt continue naar binnen ook, komt nooit een bal weg, en op links lopen we te etteren met Breij, terwijl Sambissa de enige is die linksbuiten goed uit de voeten kan, is snel, heeft een passeeractie en een goede voorzet, en de enige met snelheid voorin mag blijkbaar weg. Ik snap er niks meer van, Henk wou altijd met snelheid spelen op de buitens, en als je dan ziet wat er gehaald is. Jacobs is hier trouwens ook klaar, dat gaat hem hier niet meer worden, als je die nog blijft opstellen in Ultee ook niet meer serieus te nemen.
dat is ie al niet meer

PePe

Is Foeke met vakantie? Nog geen spits!

denistel

hoorst niks van em niet te geloven toch

Destroyer

Mwhaa als Foeke dit forum leest denk ik niet dat hij veel haast gaat maken
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Trainert!

Opzouten met Foeke. Ik ga kwaad naar bed en word kwaad wakker gvd wat een onkunde deze man. Gewoon knap om er zo?n rotzooi van te maken