Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Foeke Booy

Gestart door Collingwood, november 24, 2017, 13:55:15

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Nou na het aantrekken van Johnsen kun je morgen vertrekken bij Cambuur Leeuwarden.
Je komt zwaar tekort op technische vlak.

sunderland

De Gast

In de winter kon in een week wat in de zomer in geen drie maanden kon. Foeke mag dat wel eens uitleggen. De mond vol over ervaring terwijl dat sinds onze promotie al gewenst was!

AL

Tja ook nu weer duidelijk zichtbaar waar het aan ontbreekt en niet opgelost is in de winterstop.
Geen snelle buitenspelers!!

De Gast

Van Kenny Tijsse tot Virginia en van Gullit tot aan Mambimbi. Geen enkele speler heeft wat opgeleverd en met het afbraakbeleid van Ultee straks naar de kkd.
Foeke bedankt.

poelie-lwd

Suc6 in Groningen  :devil
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Richting Tweede Divisie?
De echte, dat lees je :devil

Trainert!

Bedankt foeke voor je aankoopbeleid eigenwijze eikel!

sunderland

Bedankt ! ! Veel te laat spelers gehaald en een waardeloze trainer.

De Gast

Laat een failliet elftal achter met een trainer op amateur niveau. Soms denk je dat deze man wat in z?n eigen wereldje leefde.

Destroyer

Blijkt wel want iedereen voelde dit al lang aankomen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Foeke gaat niks meer doen. Ik weet niet hoe Henk zijn herstel gaat verlopen, maar zou hij misschien mits hij hersteld is als tussenpaus op kunnen treden? En daarna samen .met Reijnen deze rol vervult?

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op april 02, 2023, 17:34:48
Foeke gaat niks meer doen. Ik weet niet hoe Henk zijn herstel gaat verlopen, maar zou hij misschien mits hij hersteld is als tussenpaus op kunnen treden? En daarna samen .met Reijnen deze rol vervult?
_O_ _O_ _O_

Bankzitter

Eerst moet Henk weer gezond worden, hopelijk kan hij na de operatie weer normaal functioneren. Zou  mooi zijn als hij de scouting kan gaan leiden/opzetten met misschien daarnaast een mentor rol voor de technische staf en voor Reijnen. Maar niet meer op de bank of op het veld.

Dokkumer

Citaat van: Bankzitter op april 02, 2023, 17:45:40
Eerst moet Henk weer gezond worden, hopelijk kan hij na de operatie weer normaal functioneren. Zou  mooi zijn als hij de scouting kan gaan leiden/opzetten met misschien daarnaast een mentor rol voor de technische staf en voor Reijnen. Maar niet meer op de bank of op het veld.

Gezondheid is altijd prioriteit nummer 1, daar zijn we het absoluut over eens. Ook zie ik hem niet meer als veldtrainer terugkeren? Geen argumenten voor maar een gevoel wat ik al een tijdje heb. Wat jij zegt lijkt mij een mooie rol.