Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Foeke Booy

Gestart door Collingwood, november 24, 2017, 13:55:15

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Dat Foeke hier nog maanden gaat zitten duimendraaien, kan ik me niet voorstellen.

Noordcambuur

Citaat van: PePe op januari 18, 2023, 17:33:19
Dat Foeke hier nog maanden gaat zitten duimendraaien, kan ik me niet voorstellen.
klopt dat gaat denk ik niet gebeuren.

veteraan

Foeke zal wel een waardig afscheid krijgen met geel blauwe bloemen en cheesecake, en terecht natuurlijk !

Maar de stap van KKD naar eredivisie is op bestuurlijk niveau misgegaan
Bij doorselecteren en het vernieuwen van de organisatie hoort er een compleet plan te liggen!
met een visie op de toekomst en met middelen omdat te bereiken. Bij ingrijpende wijzigingen in de staf hoort een solide beleid. Bij de noodzaak van handhaving hoort scherp management

Stichtingsbestuur en commissarissen hebben hierin niet of veel te laat geacteerd en de staf krijgt het op haar bord. Ze moet nu een vrijwel onmogelijke zaak klaren ! Professionalisering ?

veteraan

Vooral het verwerven van middelen het herinrichten van de organisatie, het anticiperen op tegenslag en een heldere communicatie waren beroerd.

De technische staf heeft met beperkte middelen veel gedaan

PePe

Citaat van: veteraan op januari 20, 2023, 11:09:25
Vooral het verwerven van middelen het herinrichten van de organisatie, het anticiperen op tegenslag en een heldere communicatie waren beroerd.

De technische staf heeft met beperkte middelen veel gedaan

Ik denk dat het nieuwe stadion er voor zorgt, dat er maar beperkte mogelijkheden zijn op dit moment.

veteraan

Citaat van: PePe op januari 20, 2023, 17:28:24
Ik denk dat het nieuwe stadion er voor zorgt, dat er maar beperkte mogelijkheden zijn op dit moment.

Op het moment dat het stadion definitief werd had de club een investeringsfonds op moeten zetten met 2 miljoen had je de selectie versterkt en vernieuwd. Bij degradatie mag je over 4 a 5 jaar opnieuw proberen (kost 10 miljoen in twee jaar) Wanbeleid (maar dat mogen we niet zeggen)

Bankzitter

Er was wel een plan maar er kwamnogal wat tegenslag. Henk had meer naar een managersrol moeten groeien en Sandor als opvolger als hoofdtrainer. Plus dat de gemiste promotie en andere tegenslag (oa stadion) er waarschijnlijk amper tijd was om met lange termijn bezig te zijn maar vooral moesten reageren op de zoveelste tegenvaller.

Feit is wel dat we te lang stil hebben gestaan en daarmee de voorsprong op clubs als GAE en N.E.C. weer kwijt zijn.

Trainert!

De Gast

Voor 1 feb svp het hele huurlingenleger retour. Wat een aanfluitingen.

Bens

Citaat van: Trainert! op januari 21, 2023, 20:21:39
Versterkingen!!!
Welke speler wil nog naar dit Cambuur?

Jandehulk

sunderland

Grote skande dit bestuur!!!!!!

sunderland

Het bestuur laat de hele club verrotte. Niks doen niks doen niks doen

Trainert!

Stap ajb direct op Foeke!

Jandehulk

Citaat van: Trainert! op januari 21, 2023, 22:36:08
Stap ajb direct op Foeke!
hele bestuur aub....ard en belt ook snel oprotten.