Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

René Hake

Gestart door Collingwood, januari 31, 2018, 09:20:04

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

WITTE ROOK: RENÉ HAKE NIEUWE HOOFDTRAINER SC CAMBUUR

SC Cambuur heeft een nieuwe hoofdtrainer. Met ingang van vandaag is René Hake de eindverantwoordelijke voor het eerste elftal. Hij heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor anderhalf seizoen.

Hake begon zijn trainersloopbaan in 1994 in de jeugd van FC Emmen en bouwde zijn carrière vervolgens zorgvuldig op. Na onder meer het hoofdtrainerschap bij FC Emmen en een rol als assistent bij PEC Zwolle was hij de afgelopen twee seizoenen als hoofdtrainer van FC Twente.

Technisch manager Foeke Booy is zeer content met de komst van de 46-jarige oefenmeester. "René past met zijn ervaring en visie in het profiel dat we hebben geschetst voor het hoofdtrainerschap bij SC Cambuur. Hij staat voor aanvallend voetbal met verzorgd positiespel en hard werken als basis. Daarnaast past hij met zijn nuchterheid en duidelijkheid goed bij de club."

Hake zal vanochtend bij de uitlooptraining al voor de groep staan en vrijdag tegen Go Ahead Eagles voor het eerst op de bank zitten.

Welkom en veel succes bij onze mooie club!

http://cambuur.nl/nieuws/witte-rook-rene-hake-nieuwe-hoofdtrainer-sc-cambuur/

Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Oosttribune

Succes, en maak ons trots

Lwd79

De ambitie druipt eraf bij cambuur met het aantrekken van deze nietszeggende trainer.

Delamere

Dit lijkt me een verstandige keus. Succes!

Tanjajeah

Prima keuze! Geen poeha, ervaren, staat voor aanvallend voetbal en bewees vooral met Emmen een team naar grotere hoogtes te kunnen stuwen. 

sunderland

Succes en maak er wat van

Bernardo

Citaat van: Lwd79 op januari 31, 2018, 09:25:48
De ambitie druipt eraf bij cambuur met het aantrekken van deze nietszeggende trainer.
Op basis van wat? Heeft het naar mijn weten bij Twente gewoon goed gedaan in een lastig jaar.

sunderland

Beter dan al die grootbekken!

Galdiano

Eerst een beetje kritisch, maar achteraf denk ik een prima keus.
Ondanks dat hij ontslagen is bij Twente, heeft hij het daar goed gedaan in een onstuimige tijd.
Twente supporters vonden het ook een prima trainer als ik het zo her en der lees.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Assaidi was destijds ook duidelijk erg verbolgen dat Hake weg moest, dat zegt ook wel wat. Voor mijn gevoel is hij daar alleen maar ontslagen zodat Verbeek kon worden gehaald.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Bernardo op januari 31, 2018, 09:29:42
Op basis van wat? Heeft het naar mijn weten bij Twente gewoon goed gedaan in een lastig jaar.
niet reageren. Maakte niks uit bij hem, alles was waarsch afgeschoten.

hobbes

Misschien maar beoordelen op zijn prestaties en niet van te voren afbranden.

DayDreamer

Citaat van: Collingwood op januari 31, 2018, 09:33:14
Assaidi was destijds ook duidelijk erg verbolgen dat Hake weg moest, dat zegt ook wel wat. Voor mijn gevoel is hij daar alleen maar ontslagen zodat Verbeek kon worden gehaald.

Die kale wou perse die Verbeek daar hebben.

Ik ben in eerste instantie wel blij met deze trainer, we gaan het meemaken.

Succes en maak ons trots.

Huzumer

Gewoon een eerlijke kans geven. Welkom bij de mooiste club van NL!