Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

René Hake

Gestart door Collingwood, januari 31, 2018, 09:20:04

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Narsingh heeft wel vaker op de wedstrijddag aangegeven dat hij zich niet goed genoeg voelde om te spelen, dus wie zegt dat het aan Hake lag.
En de fitheid van Robertha en Rosheuvel weet ook niemand. Hake had gewoon moeten zeggen hoe het zit, erom heen lullen past niet bij deze club en krijgt 'ie alleen maar een boel speculaties van. Vaak is 'ie na een wedstrijd wel helder in z'n commentaar maar hier had 'ie echt wel wat uit te leggen aan de supporters en dat heeft hij gewoon slecht gedaan.

Jandehulk

Citaat van: Bankzitter op mei 16, 2018, 21:47:05
Narsingh heeft wel vaker op de wedstrijddag aangegeven dat hij zich niet goed genoeg voelde om te spelen, dus wie zegt dat het aan Hake lag.
En de fitheid van Robertha en Rosheuvel weet ook niemand. Hake had gewoon moeten zeggen hoe het zit, erom heen lullen past niet bij deze club en krijgt 'ie alleen maar een boel speculaties van. Vaak is 'ie na een wedstrijd wel helder in z'n commentaar maar hier had 'ie echt wel wat uit te leggen aan de supporters en dat heeft hij gewoon slecht gedaan.
klopt!!

carlo de leeuw

Citaat van: sunderland op mei 16, 2018, 21:12:41
De dingen die jij noemt zijn ook waar Carlo.Toch stelt de trainer 4 andere spelers op en laat zijn 2 beste spelers op de tribune plaats nemen. Noem jij dit niet een enorme megafout? Boerlage/Mannes was ook in de eerste helft dramatisch.
Natuurlijk komt daar dan de nadruk op als het zo dramatisch afloopt, maar dat is altijd achteraf.
Ik ben ook geen fan van Boerlage en vond de combi met Mannes niet  :fant , maar heb me ook dood geërgerd aan dat blinde gedoe van Kallon en een hartverzakking gekregen van het geknoei van Wermeskerken en zo kan ik nog wel even doorgaan, maar met dit zootje ongeregeld werden we natuurlijk niet weg getikt ofzo en hadden we minstens met 2- 0 moeten rusten, terwijl ik me geen enkele kans voor Dordrecht kan herinneren de 1e helft.
Er was gewoon totaal niks aan de hand, ondanks misschien niet de voor iedereen meest favoriete opstelling.
Normaal moet je toch zo'n ruime voorsprong met een normale scheidsrechter tegen de nr. 13 voor mijn part met de reserves nog over de streep trekken.
Ook zet je ze dan nog zo'n beetje de volledige verlenging met de rug tegen de muur, maar blijkbaar zit dan ook niks meer mee en die jeugdkeeper pakte ook nog alles.
En Hake is natuurlijk eindverantwoordelijk, maar voor mij blijft Blom de hoofd schuldige!

sunderland

Citaat van: Bankzitter op mei 16, 2018, 21:47:05
hij had niks uit te leggen snap dat dan.

sunderland

Citaat van: carlo de leeuw op mei 16, 2018, 22:00:46
Natuurlijk komt daar dan de nadruk op als het zo dramatisch afloopt, maar dat is altijd achteraf.
Ik ben ook geen fan van Boerlage en vond de combi met Mannes niet  :fant , maar heb me ook dood geërgerd aan dat blinde gedoe van Kallon en een hartverzakking gekregen van het geknoei van Wermeskerken en zo kan ik nog wel even doorgaan, maar met dit zootje ongeregeld werden we natuurlijk niet weg getikt ofzo en hadden we minstens met 2- 0 moeten rusten, terwijl ik me geen enkele kans voor Dordrecht kan herinneren de 1e helft.
Er was gewoon totaal niks aan de hand, ondanks misschien niet de voor iedereen meest favoriete opstelling.
Normaal moet je toch zo'n ruime voorsprong met een normale scheidsrechter tegen de nr. 13 voor mijn part met de reserves nog over de streep trekken.
Ook zet je ze dan nog zo'n beetje de volledige verlenging met de rug tegen de muur, maar blijkbaar zit dan ook niks meer mee en die jeugdkeeper pakte ook nog alles.
En Hake is natuurlijk eindverantwoordelijk, maar voor mij blijft Blom de hoofd schuldige!
niet achteraf. Vooraf vonden wij en velen op de tribune het al stom dat er 4 ...... in stonden.Ik kwam de tribune op zag nistel aan en beide schudden we ons hoofd zonder iets te zeggen

Bankzitter

Citaat van: sunderland op mei 16, 2018, 22:07:53
hij had niks uit te leggen snap dat dan.

Hake rouleert altijd al z'n vleugelspitsen. Dat was niet speciaal voor deze wedstijd, deed íe ook bij eerdere wedstrijden en ook bij Twente .
Narsing en Robertha hebben samen nog geen 20 wedstrijden gespeeld dit seizoen , dus die zullen ook niet ineens topfit zijn geweest.
Middenveld, geen idee wie daar wel en niet fit was. Die dingen had 'ie allemaal kunnen toelichten.

carlo de leeuw

Citaat van: sunderland op mei 16, 2018, 22:11:12
niet achteraf. Vooraf vonden wij en velen op de tribune het al stom dat er 4 ...... in stonden.Ik kwam de tribune op zag nistel aan en beide schudden we ons hoofd zonder iets te zeggen
Bijna iedereen heeft vooraf wel bedenkingen over een bepaalde opstelling.
Ik schud mijn hoofd bij meer dan de helft van deze selectie  :zucht

V-man

Hake heeft enkele supporters uitgenodigd. Om duidelijkheid te verschaffen neem ik aan? Neem aan dat enkelen van jullie hierbij waren. Heb ik nog niks over gelezen (kan mijn fout wezen. mensen maken immers fouten. ook trainers ofschoon in dit geval de ploeg m.i. faalde). Denk dat Cambuur niet gebaat is bij weer een andere trainer. Beetje continuïteit  en stabiliteit moet uiteindelijk renderen!

PePe

Hoe kan een professional (Hake) dergelijke dergelijke fouten maken, terwijl een gewone supporter ziet dat het zo niet kon?  Van BLOM kan Cambuur niet winnen.

Agy

Even voor alle duidelijkheid, Hake hoeft voor mij niet weg hoor, in tegendeel. Zoals reeds eerder aangegeven heeft de man een uitgekiende voetbalvisie en is met zijn interviews en heldere analyses een uithangbord voor de club. De man heeft echter 1 (toch wel groot) nadeel en dat is dat hij bij zijn opstelling eigenlijk alleen maar kijkt naar wat een speler kan aan de bal. Op zich snap ik het wel, want vanuit zijn voetbal visie is het wel belangrijk dat een speler inzicht, overzicht en passing beheerst. Echter gaat hij hierin zo ver dat de balans van het elftal niet altijd optimaal is en meermaals weg wordt weggeblazen in het fysieke en opportunistische JL/PO voetbal. Mijn hoop/verzoek is daarom ook dat er iemand naast hem wordt gezet die hij daarin als klankbord kan gebruiken. Sipke zou dat kunnen (gezien zijn recentelijk verleden) maar die lijkt daarin schromelijk in te falen. Of dit nu met voorbedachten rade gebeurt laat ik even in het midden.

sunderland

Citaat van: Agy op mei 17, 2018, 10:54:35
Even voor alle duidelijkheid, Hake hoeft voor mij niet weg hoor, in tegendeel. Zoals reeds eerder aangegeven heeft de man een uitgekiende voetbalvisie en is met zijn interviews en heldere analyses een uithangbord voor de club. De man heeft echter 1 (toch wel groot) nadeel en dat is dat hij bij zijn opstelling eigenlijk alleen maar kijkt naar wat een speler kan aan de bal. Op zich snap ik het wel, want vanuit zijn voetbal visie is het wel belangrijk dat een speler inzicht, overzicht en passing beheerst. Echter gaat hij hierin zo ver dat de balans van het elftal niet altijd optimaal is en meermaals weg wordt weggeblazen in het fysieke en opportunistische JL/PO voetbal. Mijn hoop/verzoek is daarom ook dat er iemand naast hem wordt gezet die hij daarin als klankbord kan gebruiken. Sipke zou dat kunnen (gezien zijn recentelijk verleden) maar die lijkt daarin schromelijk in te falen. Of dit nu met voorbedachten rade gebeurt laat ik even in het midden.
snap niet helemaal wat je bedoelt met wat een speler kan aan de bal want dan klopt het al helemaal niet meer wat hake doet

piene hassus

Miskien binne sien taktische besprekingen te hoog grepen foor de meeste speulers

Vlampiep

Citaat van: Agy op mei 17, 2018, 10:54:35
Sipke zou dat kunnen (gezien zijn recentelijk verleden) maar die lijkt daarin schromelijk in te falen. Of dit nu met voorbedachten rade gebeurt laat ik even in het midden.
Je zou kunnen gaan denken dat Sipke er alleen maar mee gebaat is dat de drie trainers van de afgelopen periode het slechter hebben afgebracht dan hij als interim.
Goed voor zijn CV voor sollicitatie bij een andere club.

denistel

Citaat van: Vlampiep op mei 17, 2018, 13:27:22
Je zou kunnen gaan denken dat Sipke er alleen maar mee gebaat is dat de drie trainers van de afgelopen periode het slechter hebben afgebracht dan hij als interim.
Goed voor zijn CV voor sollicitatie bij een andere club.

hij adviseerd al sien hoofdtrainers om boerlage op te stellen en toen ie zelf de leiding had speelde
die boerlage nooit dat geeft toch te denken of niet dan.wat hevve we aan zulke assistenten

denistel

Citaat van: V-man op mei 16, 2018, 22:40:48
Hake heeft enkele supporters uitgenodigd. Om duidelijkheid te verschaffen neem ik aan? Neem aan dat enkelen van jullie hierbij waren. Heb ik nog niks over gelezen (kan mijn fout wezen. mensen maken immers fouten. ook trainers ofschoon in dit geval de ploeg m.i. faalde). Denk dat Cambuur niet gebaat is bij weer een andere trainer. Beetje continuïteit  en stabiliteit moet uiteindelijk renderen!

ik was toen teovallig bij de training en richard ook en nog enkele vaste training bezoekers.

over rosheuvel zei ie toen die kon niet beginnen want die had last van de lies nou ik heb
dat zelf ook wel gehad en eigenlijk kun je dan helemaal niet spelen want dat is behoorlijk
pijnlijk en kans op verergering is groot.

hij had het ook over als je in deze situatie kwam je de ruimtes had moeten benutten
waarop wij antwoorden dat narsingh de beste man was om dat te doen maar die zat
niet eens bij de selectie, dat is zeker een grote fout van hem.

ik denk gewoon dat iedereen inclusief supporters hadden gedacht dat dit binnen
zou zijn maar je had dan wel gewoon vol moeten starten wat ik ook al eerder
heb aangegeven en zo die lui laten weten hier is niks te halen. nu heb je je zelf
en het publiek zelf in slaap gesust met alle gevolgen van dien.