Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
88 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

René Hake

Gestart door Collingwood, januari 31, 2018, 09:20:04

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

De gifpijlen worden opnieuw naar de trainer gericht wat uiteraard ook wel terecht is, want hij is verantwoordelijk voor de opstelling van spelers.
Maar welke trainer zou hier iets van kunnen maken, ik denk niemand.
De werkelijk verantwoordelijke is het management wat zich wijselijk stil houdt en allen shit over Hake laat komen.
Foeke is volgens mij niet gehaald omdat hij de koffie schenkt en uit Leeuwarden afkomstig is.
Hij moet nu het voortouw nemen en Hake uit de wind houden en zijn verantwoordelijkheid nemen. (dit zal overigens nooit gaan gebeuren)
In zijn functie is hij verantwoordelijk voor de aankopen die dit seizoen zijn gedaan. En natuurlijk kan het tegen vallen met een beperkt budget, maar kom uit die ivoren en toren en ga samen met Hake uitleg geven over de weg die nu gegaan moet worden.
Maar ook dat zal Foeke na laten, want als het goed gaat trekt hij alle credits naar zich toe en als het fout gaat hebben "zij" gefaald.
Dit zal zo blijven tot Foeke vertrokken is met als gevolg lege tribunes en financieel geheel naar de kloten.

Vakje 13

Baggerselectie of niet, na een wanprestatie als gister een vandaag een dagje vrij nemen, morgen een gezellige teamdag en dan maar liefst 2 trainingen om vrijdag 1000% beter voor de dag te komen dan gister. Ik vind dat onvoorstelbaar, wat voor signaal geef je dan af aan je selectie. Geef die jongens op hun kloten man.

sunderland

Citaat van: Vakje 13 op oktober 15, 2018, 10:23:27
Baggerselectie of niet, na een wanprestatie als gister een vandaag een dagje vrij nemen, morgen een gezellige teamdag en dan maar liefst 2 trainingen om vrijdag 1000% beter voor de dag te komen dan gister. Ik vind dat onvoorstelbaar, wat voor signaal geef je dan af aan je selectie. Geef die jongens op hun kloten man.
zoals de dagindeling zo voetballen ze ook .... slap slap

Vakje 13

Citaat van: sunderland op oktober 15, 2018, 10:42:20
zoals de dagindeling zo voetballen ze ook .... slap slap

Maar dat is toch vreemd? De eerste wedstrijden speelden we ook niet fantastisch, maar was er wel sprake van pressing en vechtlust. Heeft die 0-0 tegen Jong Utrecht zo'n deuk in het vertrouwen gegeven dat alle energie ineens uit het elftal is?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vakje 13 op oktober 15, 2018, 10:44:54
Maar dat is toch vreemd? De eerste wedstrijden speelden we ook niet fantastisch, maar was er wel sprake van pressing en vechtlust. Heeft die 0-0 tegen Jong Utrecht zo'n deuk in het vertrouwen gegeven dat alle energie ineens uit het elftal is?

Of zijn ze na de week als koploper gaan geloven dat ze geweldig zijn....
Henk, held, bedankt

okkele

Citaat van: speculeter op oktober 15, 2018, 09:02:36
Het Forum is weer gezellig de laatste weken sinds we weer verliezen.
Hopelijk winnen we Vrijdag weer eens |:)
de bezetting van het forum word inderdaad bepaalt door winst of verlies.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Drumfather SCC

Zeer ergerlijk om te horen hoe hij in het interview met OF Schindler de hand boven het hoofd houdt;
Zijn oogappeltje mag met geen kritisch woord gekrenkt worden  :R

Want falen doen we met z'n allen en het is niet eerlijk om de veroorzaker van de 2- en 3-0 te wijzen op zijn fouten want hij is niet de enige...

Hou toch op man, Oogkleppen af! Schindler is gewoon klaar

sunderland

Citaat van: Vakje 13 op oktober 15, 2018, 10:44:54
toen werd het juist opgevoerd.Er werd ook al niet al te best gespeeld natuurlijk maar de inzet was er wel. Wat wil je ook met zo, n middenveld waarvan het tempo zo ongelooflijk laag is.Het begon gister natuurlijk met van wermeskerken die niet die voorzet er uit haalde. Zo ongelooflijk slap. Zegt ook zoveel ... m bende die totaal niet word gesteund.

wiekie1969

Citaat van: Vakje 13 op oktober 15, 2018, 10:23:27

Signaal aan de selectie? Ik sta gvd te trillen op mien poten van kwaadheid. SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op oktober 15, 2018, 12:07:46
Het begon gister natuurlijk met van wermeskerken die niet die voorzet er uit haalde. Zo ongelooflijk slap.

Sai was zo ongelofelijk slap, dat ik dacht dat ie niet 100% in orde was. Zal wel niet maar zo leek het wel, sjokte gewoon langzaam terug bij een counter van Sparta. Is ook de laatste echte back die we hebben op dit moment...
Henk, held, bedankt

wiekie1969

Citaat van: Vlampiep op oktober 15, 2018, 09:43:09
De gifpijlen worden opnieuw naar de trainer gericht wat uiteraard ook wel terecht is, want hij is verantwoordelijk voor de opstelling van spelers.
Maar welke trainer zou hier iets van kunnen maken, ik denk niemand.
De werkelijk verantwoordelijke is het management wat zich wijselijk stil houdt en allen shit over Hake laat komen.
Foeke is volgens mij niet gehaald omdat hij de koffie schenkt en uit Leeuwarden afkomstig is.
Hij moet nu het voortouw nemen en Hake uit de wind houden en zijn verantwoordelijkheid nemen. (dit zal overigens nooit gaan gebeuren)
In zijn functie is hij verantwoordelijk voor de aankopen die dit seizoen zijn gedaan. En natuurlijk kan het tegen vallen met een beperkt budget, maar kom uit die ivoren en toren en ga samen met Hake uitleg geven over de weg die nu gegaan moet worden.
Maar ook dat zal Foeke na laten, want als het goed gaat trekt hij alle credits naar zich toe en als het fout gaat hebben "zij" gefaald.
Dit zal zo blijven tot Foeke vertrokken is met als gevolg lege tribunes en financieel geheel naar de kloten.

Vind en vond het al onvoorstelbaar dat ze deze gladjakker hebben aangesteld. Hest helemaal geliek Vlampiep.

Vakje 13

Citaat van: sunderland op oktober 15, 2018, 12:07:46
Het begon gister natuurlijk met van wermeskerken die niet die voorzet er uit haalde. Zo ongelooflijk slap. Zegt ook zoveel ... m bende die totaal niet word gesteund.

Sai is al weken bij lange na niet top. Oogt afwezig, inderdaad erg slap en overal te laat. Blessures v Deelen en Sambissa komen nu erg ongelukkig..

speculeter

Begin nou Vrijdag eend gewoon met een logische opstelling.
433 Met Steenvoorden Ciganiks en Schils in basis
Met een spits en twee buitenspelers.
Dan zijn we al een heel eind

Vlampiep

Citaat van: Drumfather SCC op oktober 15, 2018, 11:56:08
Zeer ergerlijk om te horen hoe hij in het interview met OF Schindler de hand boven het hoofd houdt;
Zijn oogappeltje mag met geen kritisch woord gekrenkt worden  :R

Want falen doen we met z'n allen en het is niet eerlijk om de veroorzaker van de 2- en 3-0 te wijzen op zijn fouten want hij is niet de enige...

Hou toch op man, Oogkleppen af! Schindler is gewoon klaar
Schindler heeft een zeer vreemde voetballoopbaan gehad.
Hij is van groot talent verworden naar een niveau waarmee hij bij Harkema buiten de selectie zou blijven.
Ik begrijp best dat Hake het heeft willen proberen met hem en als hij weer zijn oude niveau zou aantikken hadden we een goede speler. Nu dit niet het geval blijkt te zijn na enige weken hem het vertrouwen te schenken, moet Hake toch echt tot inkeer komen. Blijft hij volharden en deze speler volledig laat afbranden zoals vorig jaar bij dat andere "talent", mag Hake wat mij betreft het predicaat krijgen van volledig ongeschikt als coach.

moodygrunn

Citaat van: speculeter op oktober 15, 2018, 13:11:58
Begin nou Vrijdag eend gewoon met een logische opstelling.
433 Met Steenvoorden Ciganiks en Schils in basis
Met een spits en twee buitenspelers.
Dan zijn we al een heel eind

_O_

Daarbij ook graag een lange bal (crosspass) spelen als we onder druk worden gezet. Gisteren meerdere keren gezien dat onder druk een '6'of back ingespeeld werd, dat is vragen om problemen.
In Henk en Sandor we trust