Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
86 gasten, 3 leden
mario, Poetser, Bankzitter

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

El Ma-kri-niii

Citaat van: denistel op februari 29, 2016, 17:49:07
belangrijke schakel op dit moment en iemand een kaart aan sneren is geen zonde hoor
dat flikken ze bij andere clubs ook.winnen ten koste van alles.
Precies. Gebeurt bij ons veel te weinig. Ook mooi dat Bakker in FD gewoon toegeeft dat hij zich liet vallen. Veel voetballers houden dan een lulverhaal dat ze iets 'voelden'.

moodygrunn

http://www.desportjournalist.nl/2016/07/02/en-we-zijn-weer-los-met-cambuur-en-heerenveen/

Voor degene die twijfelt of Bakker een clausule heeft, hij heeft er een die tot 1-8 geldig is, daarna moet de volle pond betaald worden.

Citeer"Cruciaal om het écht meedoen om de prijzen zal echter wel zijn dat Cambuur Erik Bakker weet te behouden – hij kan tot 1 augustus naar eigen zeggen nog voor een bepaald bedrag weg – én dat er een doelpuntenmaker komt die met Martijn Barto kan strijden om de spitspositie."
In Henk en Sandor we trust

denistel

kan strijden ik wut er helemaal gek van su langzamerhand.

Collingwood

Bakker en Overgoor waren de controlerende middenvelders binnen de selectie. Overgoor is al weg en Bakker kan tot 1 augustus nog voor een bepaald bedrag weggekocht worden. Ik hoop dat de TS een Reijnen/Ogbeche-scenario voorkomt en alvast zo snel mogelijk een extra middenvelder vastlegt (uiteraard begrijp ik dat een spits momenteel prioriteit heeft).
Kalmte alleen kan u redden.

moodygrunn

Citaat van: Collingwood op juli 05, 2016, 16:14:57
Bakker en Overgoor waren de controlerende middenvelders binnen de selectie. Overgoor is al weg en Bakker kan tot 1 augustus nog voor een bepaald bedrag weggekocht worden. Ik hoop dat de TS een Reijnen/Ogbeche-scenario voorkomt en alvast zo snel mogelijk een extra middenvelder vastlegt (uiteraard begrijp ik dat een spits momenteel prioriteit heeft).

Je kunt volgens mij 3 dingen doen:
1) Je haalt een opvolger en gaat Bakker actief in de verkoop doen, blijft hij, mooi, gaat hij weg, heb je zn opvolger in huis. Risico is dat je 3-dubbele bezetting hebt. Al denk ik ook dat je een speler van dit kaliber makkelijk kwijt raakt.
2) Je probeert te verlengen, waarbij je dergelijke voorwaarden eruit haalt.
3) Je doet niks, omdat de clausule een dermate hoog bedrag (+/- 1 miljoen oid) is, dat je achteraf een vervanger kunt halen. Er staat in het stuk van Bos namelijk alleen dat er sprake is van een gelimiteerd bedrag, er staat niet of het hoog of laag is.

Hoe dan ook, je moet zekerheden creeeren. Ik zou dus eerst voor optie 2 gaan. Lukt dat niet, dan hangt het van de hoogte van de clausule af of je optie 1 gaat uitvoeren. Is dat nou zoals bij Ogbeche en Reijnen een ton of 3-4, dan zou ik optie 1 uitvoeren om in ieder geval zelf de regie in handen te houden. Is het bijv 1 miljoen, dan zou ik wachten.

Collingwood

Citaat van: moodygrunn op juli 05, 2016, 16:31:25
Je kunt volgens mij 3 dingen doen:
1) Je haalt een opvolger en gaat Bakker actief in de verkoop doen, blijft hij, mooi, gaat hij weg, heb je zn opvolger in huis. Risico is dat je 3-dubbele bezetting hebt. Al denk ik ook dat je een speler van dit kaliber makkelijk kwijt raakt.
2) Je probeert te verlengen, waarbij je dergelijke voorwaarden eruit haalt.
3) Je doet niks, omdat de clausule een dermate hoog bedrag (+/- 1 miljoen oid) is, dat je achteraf een vervanger kunt halen. Er staat in het stuk van Bos namelijk alleen dat er sprake is van een gelimiteerd bedrag, er staat niet of het hoog of laag is.

Hoe dan ook, je moet zekerheden creeeren. Ik zou dus eerst voor optie 2 gaan. Lukt dat niet, dan hangt het van de hoogte van de clausule af of je optie 1 gaat uitvoeren. Is dat nou zoals bij Ogbeche en Reijnen een ton of 3-4, dan zou ik optie 1 uitvoeren om in ieder geval zelf de regie in handen te houden. Is het bijv 1 miljoen, dan zou ik wachten.

Optie 1 en 2 hoeven elkaar niet uit te sluiten. Het gevaar van driedubbele bezetting is er momenteel namelijk niet, want we hebben na het vertrek van Overgoor vijf middenvelders voor drie posities (alhoewel Bosz en Steenvoorden ook op het middenveld kunnen spelen).
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Reken maar dat Streek ook zoiets in zijn contract heeft staan. Het zou mij hoogst verbazen als ze niet vertrekken.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

moodygrunn

Citaat van: poelie-lwd op juli 05, 2016, 16:44:03
Reken maar dat Streek ook zoiets in zijn contract heeft staan. Het zou mij hoogst verbazen als ze niet vertrekken.

Maar zorg dan dat je zelf de regie houdt en geef aan dat ALS ze willen vertrekken, dat ze dat z.s.m. doen. Dan kun je ook zelf weer je inkopen doen (o.a. Kip)

Bankzitter

Voor beide heren optie 2).
Bakker heeft het verdient door als een van de weinige vorig jaar door te groeien en de aanvoerdersrol te pakken waar anderen het lieten liggen.
vd Streek omdat een relatief jonge speler is en in potentie meerwaarde door zijn goals en vele meters die hij maakt. Puur om toekomstige transferwaarde veilig te stellen ipv nu voor een appel en een ei van de hand doen.

Je hebt ook spelers in de basis nodig die hier al wat langer spelen. Dit wordt altijd met een vaag begrip bewaken van de clubcultuur genoemd. Het is wel belangrijk dat je niet op alle nieuwe veelal onervaren spelers hebt lopen.

Als onderhandelingen niet slagen dan zsm doorschakelen naar 1).

Zelf regie houden en proberen te voorkomen dat je opnieuw spelers te goedkoop en te laat van de hand doet. Leren van de fouten van vorig jaar dus.

richard

Vele meters die hij maakt _O_ _O_ kin beter tactisch goed gaan staan dan hebben we meer aan die swalker......???en trouwens vd streek zit nog in spelers fonds dus daar gaan we niks op pakken!!

Vlampiep

Citaat van: richard op juli 06, 2016, 03:01:36
Vele meters die hij maakt _O_ _O_ kin beter tactisch goed gaan staan dan hebben we meer aan die swalker......???en trouwens vd streek zit nog in spelers fonds dus daar gaan we niks op pakken!!
Dou gaast met sufeul jittik in dien billig nar speulers kieken dast dur geen goeads meer in sien kest. De kest dus oek overdrieve Richard, mar ik nim ut dei dan oek niet kwaluk, want dou hest dur helemaal geen festant fan hef ik begrepen. :zweep

richard

Citaat van: Vlampiep op juli 06, 2016, 08:17:50
Dou gaast met sufeul jittik in dien billig nar speulers kieken dast dur geen goeads meer in sien kest. De kest dus oek overdrieve Richard, mar ik nim ut dei dan oek niet kwaluk, want dou hest dur helemaal geen festant fan hef ik begrepen. :zweep

Ik zie voetbal als iets heel simpels, het wordt tegenwoordig alleen zo moeilijk gemaakt. Bij Cambuur lopen spelers die amper een bal kunnen aannemen keepers die wat raar op hun benen staan maar wat wordt er aangedaan? Je moet toch beter worden, willen/moeten en dat moet je als club nastreven vind ik. Als je het daar met spelers en trainers over hebt in hertje na een wedstrijd beginnen ze te stotteren komen niet uit hun woorden zeggen ze dat ze in bepaalde wedstrijd op die positie spelen terwijl dat gewoon niet zo was ja op papier maar het gesprek verder aangaan ho maar!! Een keeperstrainer die niet eens keepershandschoenen heeft en alleen maar achter de goal staat en de wisselspelers moet uitleggen hoe ze moeten spelen....kom op zeg!! Simpel houden niet meer en niet minder.....dichtstbijzijnde man oppakken 1/2 man die bepalen wanneer er druk gezet wordt en temporiseren wanneer nodig en van jezelf verlangen dat je 150% geconcentreerd bent al dat geneuzel van die loopt zo die doet dit kappen, terug naar hoe het begon, naar je zelf kijken, zelf oplossingen bedenken...

Geelblauwstiens

Citaat van: richard op juli 06, 2016, 08:31:53
Ik zie voetbal als iets heel simpels, het wordt tegenwoordig alleen zo moeilijk gemaakt. Bij Cambuur lopen spelers die amper een bal kunnen aannemen keepers die wat raar op hun benen staan maar wat wordt er aangedaan? Je moet toch beter worden, willen/moeten en dat moet je als club nastreven vind ik. Als je het daar met spelers en trainers over hebt in hertje na een wedstrijd beginnen ze te stotteren komen niet uit hun woorden zeggen ze dat ze in bepaalde wedstrijd op die positie spelen terwijl dat gewoon niet zo was ja op papier maar het gesprek verder aangaan ho maar!! Een keeperstrainer die niet eens keepershandschoenen heeft en alleen maar achter de goal staat en de wisselspelers moet uitleggen hoe ze moeten spelen....kom op zeg!! Simpel houden niet meer en niet minder.....dichtstbijzijnde man oppakken 1/2 man die bepalen wanneer er druk gezet wordt en temporiseren wanneer nodig en van jezelf verlangen dat je 150% geconcentreerd bent al dat geneuzel van die loopt zo die doet dit kappen, terug naar hoe het begon, naar je zelf kijken, zelf oplossingen bedenken...
En zo is't

Vlampiep

Citaat van: Geelblauwstiens op juli 06, 2016, 09:07:06
En zo is't
Jimme hewwe helumaal geliek en as dur een plakje frei komt in de TS kenne ze jimme frage en is ut lek oek boven. :_schater

Geelblauwstiens

Citaat van: Vlampiep op juli 06, 2016, 09:12:36
Jimme hewwe helumaal geliek en as dur een plakje frei komt in de TS kenne ze jimme frage en is ut lek oek boven. :_schater
Ik sou segge, late we beginne