Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 82
  • Total: 83
  • fred
82 gasten, 1 lid
fred

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

piene hassus

Hier hest wel un punt Richard. Op ut EK sagst oek speulers met syn tienen opkommende mensen ferdedigen. Oek sterren as un Ronaldo en un Bale deden ferdedigend werk. Maar ast bf un Narsingh hest kenst ut wel skudde. Achterhoedespeulers wierpen sich inne baan fan een skot ipf in elkaar te krimpen. Kiepers mutte balfangen lere en stompe en lere wanneer su uutkomme mutte en juust niet. Daar het un kieperstrener gien hanskunen foor noadig

Oosttribune

Citaat van: richard op juli 06, 2016, 08:31:53
Ik zie voetbal als iets heel simpels, het wordt tegenwoordig alleen zo moeilijk gemaakt. Bij Cambuur lopen spelers die amper een bal kunnen aannemen keepers die wat raar op hun benen staan maar wat wordt er aangedaan? Je moet toch beter worden, willen/moeten en dat moet je als club nastreven vind ik. Als je het daar met spelers en trainers over hebt in hertje na een wedstrijd beginnen ze te stotteren komen niet uit hun woorden zeggen ze dat ze in bepaalde wedstrijd op die positie spelen terwijl dat gewoon niet zo was ja op papier maar het gesprek verder aangaan ho maar!! Een keeperstrainer die niet eens keepershandschoenen heeft en alleen maar achter de goal staat en de wisselspelers moet uitleggen hoe ze moeten spelen....kom op zeg!! Simpel houden niet meer en niet minder.....dichtstbijzijnde man oppakken 1/2 man die bepalen wanneer er druk gezet wordt en temporiseren wanneer nodig en van jezelf verlangen dat je 150% geconcentreerd bent al dat geneuzel van die loopt zo die doet dit kappen, terug naar hoe het begon, naar je zelf kijken, zelf oplossingen bedenken...

Respect voor het feit dat je veel aanwezig bent en je betrokkenheid bij de club maar soms mag het ook wel eens iets meer opbouwend van jou kant

richard

Vwb voetbaltechnische gedeelte bin ik dat sinds trainingen lodeweges al niet meer, daar weer gericht gewerkt!!

denistel

lodeweges de beste veldtrainer die ik hier heb gezien wist hoe het neer ging zetten
en henk paste toen ook mooi in zijn rol.

er moet idd veel meer verantwoordelijkheid naar de spelers toe.

bij een bespreking worden dingen uitgelegd en dan moet je ook als
reserve goed luisteren toch. ben je de 2e rechts buiten dan moet
je weten wat je moet doen als je er in komt.nu gaan ze eerst 4 bladen
a4 laten zien aan zo,n spelers die is dan al de weg helemaal kwijt als
ie er in moet.en zelfs in de 89e min doen ze dat. pfff die speler heeft
dan maar 1 opdracht en dat is zorgen voor de gelijkmaker of de winnende.
het wordt allemaal veel te moeilijk gemaakt.voetbal lekker vrij uit met
natuurlijk wel een gedachte in je spel.

zorg er voor dat je op beide kanten 1 hebt die 20 meter in kan gooien
ala ijsland want het leverd gevaar op.
corners is ook veel meer uit te halen..kijk bijv naar die loopactie van bale
afgelopen woensdag.
investeren in dat soort dingen gebeurd veel te weinig vind ik.

richard

Investeren in jezelf en als TS veel meer van je spelers eisen. TS staat er met de neus bovenop dat spelers wegdraaien naar hun goede been ipv met mindere been het spel veel sneller kunnen verplaatsen door goed te gaan staan....maar ja ze staan met de handen op de rug of over elkaar!!

Bankzitter

Mooi, Bakker(c) en vd Streek (10-15 goals) zijn er nog. Ik had begrepen dat ze tot 1 aug. voor een gelimiteerde som (clausule) weg konden. Ook wel een verstandige keuze, ze kunnen zich hier nog steeds ontwikkelen en belangrijk zijn ipv wekelijks anoniem met 11 anderen in de dug out te zitten.

Misschien dat we er ook nog iets erbij kunnen halen nu de selectie vrijwel vaststaat. Er gaat niks meer weg en na de eerste wedstrijden weet je ook op welke posities je nog te kort komt. (links achterin, ouwe rot op middenveld, 3e talentvolle spits??). En Henry houdt wel van een buitenkansje.

denistel

het voetbal gedeelte maar omhoog vandaag kerel want ik denk dat weinig mensen
kritiek hadden op de werklust vorige week maar voetballend was het als team
toch veel te matig.dus niet zeggen door gaan zoals de 1e 2 wedstrijden maar
de lat moet hoger zeker het voetballende gedeelte. snel handelen actie,s
durven maken enz enz.

Vlampiep

Citaat van: denistel op augustus 19, 2016, 11:00:25
het voetbal gedeelte maar omhoog vandaag kerel want ik denk dat weinig mensen
kritiek hadden op de werklust vorige week maar voetballend was het als team
toch veel te matig.dus niet zeggen door gaan zoals de 1e 2 wedstrijden maar
de lat moet hoger zeker het voetballende gedeelte. snel handelen actie,s
durven maken enz enz.
Ik snap Bakker zijn uitleg wel, want hij wil als aanvoerder de trainer niet laten vallen.
Maar het kan volgens mij niet zo zijn dat de spelers er werkelijk van overtuigd zijn dat ze nu op de goede weg zijn.
Als er vanavond weer een gelijk spel of verlies wordt geleden, maar voor mij de pleuris uitbreken binnen de selectie, TS en bestuur.
Kom op zeg, met dit budget en spelers nog geen winstpunt weten te pakken en verklaren dat er niets gewijzigd hoeft te worden, geeft echt blijken dat er een verkeerde keuze is gemaakt met de trainer.
Maar hopelijk is vanavond de ommekeer en ben ik veel te pessimistisch.

denistel

daar ligt ook 1 van de problemen ze lullen allemaal int zelfde straatje bang dat ze zijn
voor hun eigen plekje.
maar ja die branie missen we dus in het veld oek allemaal veel te lief voor elkaar.

Delamere

Is echt de kapitein. En als hij nou naast penalties en vrije trappen ook nog zulke prachtige goals gaat maken.....

sunderland

moet juist meer durf in zijn spel leggen door de bal sneller te verplaatsen in de breedte of diepte ipv terug .Dan is ie nog beter

Yellow Army

Citaat van: sunderland op september 10, 2016, 20:35:56
moet juist meer durf in zijn spel leggen door de bal sneller te verplaatsen in de breedte of diepte ipv terug .Dan is ie nog beter

Breedte? Hij moet vooruit voetballen! Het lijkt er idd op dat ie vervalt in oude patronen door veel te vaak voor de veilige oplossing (lees: breed/terug) te kiezen. Ik vond hem dan ook 1 van de minderen
Area 58

denistel

mut veel sneller handelen toch.gister veel balverlies hoor..goal was prima maar
als mensen daardoor vinden dat ie de kapitein is dan ben ik het daar niet mee eens.

hoefdraad was gister het voorbeeld van slim en goed voetbal en kip in
de 1e 20 min ook.dan speel je zo makkelijk toch,

hobbes

Hij is op vi.nl genomineerd voor doelpunt van de week, allemaal even stemmen dus |:)

dizzhead

Citaat van: hobbes op september 12, 2016, 15:52:19
Hij is op vi.nl genomineerd voor doelpunt van de week, allemaal even stemmen dus |:)

heb je ook een linkje? Ik kan het niet zo snel vinden...