Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: Cor op december 13, 2015, 11:44:35
Beter lese ouwe. Ut seuren laat ik graag aan dei over maar mut erg lachu om de mensen die Bakker nou in een keer de hemel in skrieve. Die jonge is altied waardevol maar wudt meestal afseken, oek deur dei  :koffie

Helemaal eensch Cor!  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Destroyer

Bakker nu eindelijk uit zijn schulp gekropen?  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

gewoon een fan

Zoals Bakker de laatste twee wedstrijden speelt is hij echt enorm belangrijk voor Cambuur en eindelijk eens een leider in het veld  _O_
Ik was nooit echt gecharmeerd van hem maar hij heeft een ongelofelijke ontwikkeling doorgemaakt en is nu echt heel belangrijk voor dit Cambuur.

Yellow Army

Nijpie kom er maar in.
Area 58

hobbes

Bakker wordt de nieuwe el Makrini  :thumbsup

666

Citaat van: denistel op december 13, 2015, 07:23:13
naar welke goal? maar speelde heerlijk gister hoor.chapeau.

Ik bedoelde eigenlijk Jack Byrne, verkeerde topic  :_spank, was vanacht het  :ams na de overwinning.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

legeips

Citaat van: Cor op december 13, 2015, 11:44:35
Beter lese ouwe. Ut seuren laat ik graag aan dei over maar mut erg lachu om de mensen die Bakker nou in een keer de hemel in skrieve. Die jonge is altied waardevol maar wudt meestal afseken, oek deur dei  :koffie

Ik ben blij dat de koffie smaakt Cor :koffie

Ik hev Bakker nooit echt afseikt.. Alleen miste ik vaak de durf in duels en het vooruit spelen en diepgang..

Was gister echt positief verrast.

John Hiatt

Wat speelt Bakker goed! Lijkt eindelijk zijn plek gevonden te hebben.

Dokkumer

Alles wat ik verwacht had, maar dit niet. Vond Bakker juist een aanvallend ingestelde speler en dan zie je hem zo als controleur. Prachtig!! Hopen dat hij na de winterstop deze lijn kan voortzetten.

Bill Shankly

Bakker speelt al weken goed,  ook toen hij laatste man stond en rechtsback tegen de graafschap

Dokkumer

Dat ook zeker, maar pas zijn tweede wedstrijd in de Makrini rol en dan echt zo degelijk spelen.  :thumbsup

Yellow Army

Area 58

Moira

SCC

Heel constant. Byrne en Monteiro (VVD Streek idem) springen meer in het oog maar leiden nog wel eens door balverlies een tegenaanval in. Erik is daarom op deze wijze heel erg belangrijk.

Dokkumer