Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
70 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

carlo de leeuw

Vlampiep

Bakker is gewoon weer op zijn oude niveau en blijkt nu nadat Henk hem het vertrouwen heeft gegeven ook een goede vervanger van Makrini te zijn.
Waar ik mij zorgen over maak, is dat andere clubs dit ook zien en niet te beroerd zijn ons te willen verzwakken door hem wegbrengen kopen.
Wat een ontwikkeling maakt die Bakker mee, wat een klasbak.

el haj

Citaat van: Vlampiep op december 20, 2015, 15:36:32
Bakker is gewoon weer op zijn oude niveau en blijkt nu nadat Henk hem het vertrouwen heeft gegeven ook een goede vervanger van Makrini te zijn.
Waar ik mij zorgen over maak, is dat andere clubs dit ook zien en niet te beroerd zijn ons te willen verzwakken door hem wegbrengen kopen.
Wat een ontwikkeling maakt die Bakker mee, wat een klasbak.

Heeft een contract tot 2017 dus, tenzij er een clausule in staat, staan we daar wel sterk. :)

gewoon een fan

Speelde weer erg sterk  _O_

papier

Galdiano

Wat mij betrefd vaste aanvoerder! Sinds die de band draagt straalt hij veel meer uit, en neemt team op sleeptouw!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op december 20, 2015, 21:42:33
Wat mij betrefd vaste aanvoerder! Sinds die de band draagt straalt hij veel meer uit, en neemt team op sleeptouw!  |:)
Misschien in combinatie met zijn nieuwe rol? Want op de back en als CV vond ik hem ook al meer uitstralen.

Bernardo

Mag hopen dat Henk het na de winterstop niet meteen weer omgooit en Overgoor er weer in gooit! Laat die zich maar terug knokken in het team.

Galdiano

Citaat van: Bernardo op december 20, 2015, 21:47:15
Mag hopen dat Henk het na de winterstop niet meteen weer omgooit en Overgoor er weer in gooit! Laat die zich maar terug knokken in het team.

Die is gewogen en op dit moment te licht bevonden. Eerst maar weer af en toe invallen en zich laten bewijzen.

SCC

Gisteren aangesloten op trainingskamp. Dit is wel opmerkelijk.
Heimwee / onwennig en/of niet goed kunnen aarden in een andere omgeving is vervelend, maar nu komt hij later. Zou hij dan vliegangst hebben ipv wat eerder gesuggereerd werd? Wel knap van hem dat hij er nu bij is, toont wel aan dat hij wel graag wil!
Kan nog heel belangrijk voor ons zijn dit seizoen.

Dokkumer

Wat het ook moge zijn, het getuigt van karakter dat hij toch heeft aangesloten bij de groep. Ik hoop dat die ontwikkeling in het veld ook nog meer te zien zal zijn.

Bepaalde angsten zijn voor mensen die het niet hebben soms belachelijk te noemen, maar wij kunnen niet in het hoofd van zo'n persoon kijken.

El Ma-kri-niii

Citaat van: SCC op januari 06, 2016, 11:47:32
Gisteren aangesloten op trainingskamp. Dit is wel opmerkelijk.
Heimwee / onwennig en/of niet goed kunnen aarden in een andere omgeving is vervelend, maar nu komt hij later. Zou hij dan vliegangst hebben ipv wat eerder gesuggereerd werd? Wel knap van hem dat hij er nu bij is, toont wel aan dat hij wel graag wil!
Kan nog heel belangrijk voor ons zijn dit seizoen.
Uit het FD:

Hoewel hij er zelf niet graag over praat, is Bakker een van de Nederlanders die moeite heeft met reizen. Vliegangst is het niet. Heimwee evenmin. Een afkeer van verlies aan vrijheid en controle heeft waarschijnlijk meer te maken met het feit dat Cambuurs middenvelder

Yellow Army

Area 58

Galdiano