Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

sccambuurlwdd

Citaat van: Eewal op juli 19, 2015, 22:07:29
Ben blij dat we Bakker dit jaar weer in de selectie hebben! Dat gejank iedere keer. Ik hoop dat ie een mooi seizoen tegemoet gaat!

Precies.

Galdiano

Bakker gaat zelfs niet op vakantie!

Heimwee heb je in verschillende vormen, en je kan het je totaal niet voorstellen hoe verelend het is voor betrokken persoon. Er zijn personen die zelfs hartritme stoornisen krijgen als ze te ver van huis gaan.

Je mag kritisch zijn over Bakker dat ben ik ook.
Maar heimwee is gewoon lastig en spot je niet mee.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Dat is ook precies mijn punt. Over zijn voetbalkwaliteiten kun je twisten maar de selectieve verontwaardiging van sommige forumgangers als het over Bakker gaat en dan ook nog iets waar die jongen niets aan kan doen vind ik triest. Ik vind Nienhuis niet goed genoeg en vraag me hardop af wat Ron Janzen bij de beloftes komt doen maar ik zal er nooit en te nimmer randzaken erbij halen. Alfons Arts uitgezonderd  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cor

Citaat van: poelie-lwd op juli 19, 2015, 22:52:06
Dat is ook precies mijn punt. Over zijn voetbalkwaliteiten kun je twisten maar de selectieve verontwaardiging van sommige forumgangers als het over Bakker gaat en dan ook nog iets waar die jongen niets aan kan doen vind ik triest. Ik vind Nienhuis niet goed genoeg en vraag me hardop af wat Ron Janzen bij de beloftes komt doen maar ik zal er nooit en te nimmer randzaken erbij halen. Alfons Arts uitgezonderd  :_schater

En zo hoort het

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op juli 19, 2015, 22:52:06
oke  :Djij bedoelt de Alfons Arts die stiekum aan de kleedkamerdeur stond te luisteren naar wat de spelers zeiden en de Alfons Arts wiens vrouw gelijk na de promotie op twitter zwaar pist was om dat we promoveerden en de Alfons Arts waarmee Richard zo goed kon opschieten .......ow die drama die altijd zei dat de spelers zich niet aan zijn afspraken hielden als we hadden verloren

433

Erik Bakker is een speler die uitermate belangrijk is gebleken voor de balans. Hij zal dit seizoen waarschijnlijk niet starten in de basis, maar zoals toch wel vaak weer de nodige minuten maken. Met name in de uitwedstrijden kan hij absoluut nog van grote meerwaarde zijn.

Ik heb respect voor het feit dat hij voor meerdere jaren bijtekende, zelfs toen hij op dat moment op de bank zat.

Iemand bekritiseren op een door de medische wetenschap erkende ziekte ; laag.

denistel

laat ik het zo zeggen inde week waarin je je team voor het grootste gedeelte gaat bepalen is
hij er niet bij ..jongens die deze week goed speelden ga je er toch niet naast zetten voor hem
zo zie ik het gewoon wat een ander daar van vind moet ie zelf weten en het zou trouwens voor elke
speler gelden die er niet bij was.en dat het niet leuk is voor bakker dat weet ik ook wel.

vialli

De enigste manier voor Bakker is zich weer terug te knokken in het elftal en met wat meer lef moet dat lukken, want in potentie is het een prima speler, maar veel tijd heeft hij niet meer.

Bankzitter

Een weekje missen is geen drama, bij een blessure had het ook niet gekund. Hij zit al rond de 100 westrijden in het geelblaauw, dan weet de TS echt wel wat ze aan hem hebben.

Ik verwacht dat hij wel er wel staat bij de seizoenstart tegen de ploegen met een ijzersterk middenveld. Hij kent het Cambuurspelletje en kan met Overgoor de balans bewaken. Masek ervoor . VD Streek is niet erg balvast op het moment en Byrne moet nog wennen aan het tempo.

denistel

dat klopt allemaal wel maar wie moet onze goals dan maken aangezien de vleugels ook
niet veel scoren en ogbeche het ook lastig heeft.

John Hiatt

Nu raak je de kern.... Gebrek aan scorend vermogen. Maar dat is niet alleen het probleem van Bakker.

pvanbuijtene

Citaat van: John Hiatt op juli 26, 2015, 11:48:47
Nu raak je de kern.... Gebrek aan scorend vermogen. Maar dat is niet alleen het probleem van Bakker.

De aanvoer vam Bakker is wel weer te weinig, meer diepgang en ballen naar voren zou scoremd vermogen kunnen verbeteren.. Ogb
zo vaak op een eiland... zou mooi zijn als hij nog meer naar voren durft te spelen, wamt het is ehjt wel een goede speler.

denistel

vd streek het er 7 maakt vorig seizoen en die zou dan op de bank moeten nou dat zou ik
niet snappen.

sommigen zien bakker meer in een bewakersrol met overgoor maar volgens mij is
dat niet zijn sterkste positie.heeft wel laten zien dat ie dieper speelt dat ie meer
waarde heeft.

grijskijker

Citaat van: denistel op juli 26, 2015, 13:54:04
vd streek het er 7 maakt vorig seizoen en die zou dan op de bank moeten nou dat zou ik
niet snappen.

sommigen zien bakker meer in een bewakersrol met overgoor maar volgens mij is
dat niet zijn sterkste positie.heeft wel laten zien dat ie dieper speelt dat ie meer
waarde heeft.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.. In verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst... Als Masek beter is dan v/d Streek dan moet Masek toch spelen...

Collingwood

Zie Masek op dit moment zeker in de basis starten. De keuze is nu eerder tussen Van de Streek en Bakker (Byrne is nog niet fit genoeg).
Kalmte alleen kan u redden.