Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 74
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
45 gasten, 3 leden
Arno A, Bankzitter, mathijs901

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

mindra

voor dat bedrag  verkopen en proberen adnane te kopen en reza te huren...

DayDreamer

Wat een tweet van van Zuiden al niet doet hier op het forum.

0517

Ik denk dat er maximaal 200k - 250k voor zo'n speler te vangen is en voor dat bedrag zou ik hem ook verkopen. Vrijkomende salaris kan een andere speler voor worden aangetrokken en voor de rest lekker de schuldpositie verder wegwerken.

Dokkumer

Citaat van: 0517 op augustus 29, 2013, 15:17:44
Ik denk dat er maximaal 200k - 250k voor zo'n speler te vangen is en voor dat bedrag zou ik hem ook verkopen. Vrijkomende salaris kan een andere speler voor worden aangetrokken en voor de rest lekker de schuldpositie verder wegwerken.

Eerlijk is eerlijk, het door jou genoemde bedrag vind ik reëler dan de 500K die genoemd is. Al hoe graag ik zou willen dat hij voor een half miljoen of meer vertrekt.

Uiteraard mits er serieuze interesse is van Heracles voor Erik... Eerst moet Duarte maar eens naar Amsterdam verhuizen ;)

Sakas

Citaat van: Dokkumer op augustus 29, 2013, 15:20:50
Eerlijk is eerlijk, het door jou genoemde bedrag vind ik reëler dan de 500K die genoemd is. Al hoe graag ik zou willen dat hij voor een half miljoen of meer vertrekt.

Uiteraard mits er serieuze interesse is van Heracles voor Erik... Eerst moet Duarte maar eens naar Amsterdam verhuizen ;)

Ik vindt 500 k niet te weinig! transfer deadline ligt dicht bij, nog contract voor 2 jaar, net bijgetekend, ontwikkelt zich momenteel in rap tempo. er moet hier betaald worden, anders lekker hier houden!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Galdiano

Niet aan de orde, zowel bij Cambuur als bij Bakker (zaakwaarnemer) niets bekend!
Heracles heeft zich niet gemeld!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Sander Scc

Citaat van: Galdiano op augustus 29, 2013, 16:08:41
Niet aan de orde, zowel bij Cambuur als bij Bakker (zaakwaarnemer) niets bekend!

Wat lult die van Zuiden dan  :wall

Citaat van: Sakas op augustus 29, 2013, 16:06:35
Ik vindt 500 k niet te weinig! transfer deadline ligt dicht bij, nog contract voor 2 jaar, net bijgetekend, ontwikkelt zich momenteel in rap tempo. er moet hier betaald worden, anders lekker hier houden!

Precies!!
Hij begint nu eindelijk een beetje op te bloeien en als hij zo doorgaat is hij volgend jaar misschien het dubbele waard!

speculeter

speculeter

Daarom vroeg ik al...wie zegt dat heracles intresse heeft
in Bakker?
ik kan ook een twitterbericht de lucht in gooien.

dit is mien club

Citaat van: Galdiano op augustus 29, 2013, 16:08:41

tot dat Duarte naar Ajax verkast....
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Citaat van: Sakas op augustus 29, 2013, 16:06:35
Op de manier zoals hij zich ontwikkelt is hij straks zeker 500K waard, absoluut. Alleen nu à la minute zou ik dat niet voor hem gaan betalen.
Zelfde verhaal als met Schepers, daar moest en zou ook 500K voor komen, dat hield met 100-150K ook op meen ik. En ja ik vind Bakker de betere van de 2.

Dokkumer

Citaat van: peter op augustus 29, 2013, 16:19:08
Mooi....slotje.
Nee geen slotje.. Is momenteel nog steeds contractspeler bij ons clubke :devil

Dokkumer

Citaat van: dit is mien club op augustus 29, 2013, 16:41:41
tot dat Duarte naar Ajax verkast....
En dat kan ook heel snel gaan, voor je het weet zegt Smit ja tegen een acceptabel bod van Ajax ;)
In ieder geval moet Erik zaterdag nog maar mooi even in Cambuurshirt ballen..

Yellow Army

Zou jammer zijn als Bakker idd naar Heracles zou vertrekken, maar voor de juiste prijs is iedereen te koop natuurlijk. Het mooie is dat Cambuur niet hoeft te verkopen wat de onderhandelingspositie alleen maar ten goede komt. Ze zullen hem daarom vast niet voor een appel en ei laten vertrekken.
Area 58