Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 74
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
41 gasten, 3 leden
Arno A, Bankzitter, mathijs901

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

Sakas

Citaat van: Dokkumer op augustus 29, 2013, 16:43:23
Op de manier zoals hij zich ontwikkelt is hij straks zeker 500K waard, absoluut. Alleen nu à la minute zou ik dat niet voor hem gaan betalen.
Zelfde verhaal als met Schepers, daar moest en zou ook 500K voor komen, dat hield met 100-150K ook op meen ik. En ja ik vind Bakker de betere van de 2.

Dat was voor Jupiler  :jupiler begrippen, hij is nu een eredivisie speler!!! Hier gelden ook andere afkoopsommen! |:)
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op augustus 29, 2013, 16:56:55
Zou jammer zijn als Bakker idd naar Heracles zou vertrekken, maar voor de juiste prijs is iedereen te koop natuurlijk. Het mooie is dat Cambuur niet hoeft te verkopen wat de onderhandelingspositie alleen maar ten goede komt. Ze zullen hem daarom vast niet voor een appel en ei laten vertrekken.
En daar ben ik het helemaal mee eens. Gewoon hoog inzetten mocht er interesse zijn.

AL

Bakker absoluut niet laten gaan, tenzij je er 500.000 of meer voor kunt krijgen en een goede vervanger (Turk, Roorda) kunt halen.
v Moorsel en Brands kunnen ook op zijn positie, maar vind wel een klasse minder!

SportClubCambuur

DE BOEREN GAAN ERAAN!!! :thumbsup

Lore

Puur speculatie dit, maar goed.......

Ons vorige seizoen in de eredivisie hebben wij ook spelers verkocht aan directe concurrenten en dat is ook niet goed gegaan! Nu dus een keuze of verkopen aan een directe concurrent of echt gaan voor het doorgroeien. En bij doorgroeien past in mijn ogen geen verkoop aan directe concurrenten

speculeter

Citaat van: SportClubCambuur op augustus 29, 2013, 17:36:58
DE BOEREN GAAN ERAAN!!! :thumbsup
wat heeft dit met Eric bakker te maken?

Dokkumer

Niks, maar het is gewoon een feit :_schater

SportClubCambuur

Citaat van: peter op augustus 29, 2013, 17:39:35

Helemaal niks. Maar het voelt heerlijk! ;)

Harry L.

Citaat van: Bernardo op augustus 29, 2013, 11:49:02
JV van Zuiden ‏@JVvanZuiden 1m
Bale (Spurs) → Madrid?
Eriksen (#Ajax) → Spurs?
Duarte (#Heracles) → Ajax?
Bakker (#Cambuur) → Heracles?
#transfers #geruchten
Hij kan zich beter bezig houden met geruchten over spelers die nog gaan komen. Als je Bakker weg doet verzwak je je eigen selectie. Zowel van Moorsel en Brands zijn minder, buiten dat zou Bakker nog wel eens flink kunnen groeien dit seizoen. Kijk maar naar de wedstrijd tegen Groningen. NIET TE KOOP

Tukker

De penalty die hij in de 89e minuut er in schiet is de beslissing  |:)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Sonnema

Citaat van: Harry L. op augustus 29, 2013, 18:05:28
Hij kan zich beter bezig houden met geruchten over spelers die nog gaan komen. Als je Bakker weg doet verzwak je je eigen selectie. Zowel van Moorsel en Brands zijn minder, buiten dat zou Bakker nog wel eens flink kunnen groeien dit seizoen. Kijk maar naar de wedstrijd tegen Groningen. NIET TE KOOP

Zo speciaal is Bakker ook weer niet hoor, en waar was hij de andere wedstrijden?? Alleen gezien tegen Groningen omdat hij ruimte kreeg om te voetballen op het moment dat hij geen ruimte heeft is het net als ieder ander. Zit er niet zo mee als hij weg zou gaan

Yellow Army

Volgens mij is dat zijn dagelijkse Tourette-momentje
Area 58

Harry L.

Citaat van: Sonnema op augustus 29, 2013, 19:05:03
Zo speciaal is Bakker ook weer niet hoor, en waar was hij de andere wedstrijden?? Alleen gezien tegen Groningen omdat hij ruimte kreeg om te voetballen op het moment dat hij geen ruimte heeft is het net als ieder ander. Zit er niet zo mee als hij weg zou gaan

Jammer, volgens mij snap je er dan geen ene reet van. Een speler als Bakker heeft een balvaste spits nodig,  tegen Groningen was dat Hemmen. En kijk daar Bakker rendeerde. Hij kon bijsluiten en gevaarlijk zijn. In alle andere wedstrijden was dat niet het geval. Daarom is het ook zo belangenrijk dat we nog zo'n type spits aantrekken. Als hemmen nl. Steeds in de lappenmand zit hebben we helemaal niets. We zullen weinig kansen krijgen en knikkeren er na een seizoen weer uit.

Bernardo

Citaat van: Harry L. op augustus 29, 2013, 19:39:05
Jammer, volgens mij snap je er dan geen ene reet van. Een speler als Bakker heeft een balvaste spits nodig,  tegen Groningen was dat Hemmen. En kijk daar Bakker rendeerde. Hij kon bijsluiten en gevaarlijk zijn. In alle andere wedstrijden was dat niet het geval. Daarom is het ook zo belangenrijk dat we nog zo'n type spits aantrekken. Als hemmen nl. Steeds in de lappenmand zit hebben we helemaal niets. We zullen weinig kansen krijgen en knikkeren er na een seizoen weer uit.

Ja, maar een speler als van Moorsel kan dat ook, dus Bakker is mijn inziens echt niet onmisbaar.

Harry L.

Citaat van: Bernardo op augustus 29, 2013, 19:39:55
Ja, maar een speler als van Moorsel kan dat ook, dus Bakker is mijn inziens echt niet onmisbaar.

Als Bakker een balvaste spits voor zich heeft ben ik er van overtuigd dat hij geregeld een doelpuntje meepikt. Ik weet het niet met van Moorsel, ben nog niet echt overtuigt.