Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 4 leden (1 verborgen)
WouterZz, mathijs901, Bankzitter

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

whimpy

ook whimpy is blij met bakker. bakker speelt goed in positie. middenveld van groningen werd compleet ondersteboven gespeeld. niet alleen verdienste van makrini en rusnak.....

Galdiano

Citaat van: whimpy op september 15, 2014, 20:39:27
ook whimpy is blij met bakker. bakker speelt goed in positie. middenveld van groningen werd compleet ondersteboven gespeeld. niet alleen verdienste van makrini en rusnak.....

Loopt goed vrij, maar nooit eens open draaien naar voren. Altijd tikkie breed en tikkie terug.
Passes waren eerste helft dramatisch.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

speelt de bal altijd achter de man waardoor de aanval weer stopt.wint te weinig duels en heeft te weinig lef om
op goal te rammen.vd streek heb ik in 20 min van genoten die kwam 4 keer levens gevaarlijk in de 16 van grunnen.
bakker werkt hard en loopt veel maar dat is een 1e vereiste.

dit is mien club

Speelt echt als controleur
Vind dat hij wel een moeilijk te verdedigen persoon is. Loopt veel tussen de linies.
Oke hij mag vaker aanvallend denken maar geeft ook weinig weg hoor
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

AL

Vind Bakker zeer belangrijk voor de balans in het elftal.
Hij is gewoon meer een controlerende speler dan aanvallend ingesteld. Ondanks een wat controlerender rol, heeft hij prima loopacties en voetballend vind ik hem zeker niet slecht.
Vergelijk hem maar eens met Lindgren en/of Kieftenbeld, nou dan toch echt liever Bakker.
Snap niet waarom er zoveel kritiek is op deze jongen. Voor onze begrippen gewoon een prima voetballer.

okkele

Citaat van: AL op september 16, 2014, 22:24:31
Voor onze begrippen

dat is het hem juist.
hier had je vorig seizoen helemaal gelijk mee gekregen,zeker van mij want ik ben wel een bakker-fan.
maar dit seizoen mogen we (gelukkig) de lat wat hoger leggen.
helaas voor hem,mooi voor ons dat hij evenals andere spelers nu de druk gaat voelen van een betere selectie.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

dit is mien club

Daar is niks mis mee, zondag moesten we wisselen maar werden we niet minder.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

michello

Door Makrini maar ook zeker Bakker krijgt Rusnák de gelegenheid zich zo te manifesteren. Ondanks dat we wellicht een betere "voetballer"  hebben voor de plek van Bakker vind ik de balans nu wel perfect op het middenveld.  Mooi laten staan zo voorlopig.

Lore

Citaat van: michello op september 17, 2014, 09:45:36
Door Makrini maar ook zeker Bakker krijgt Rusnák de gelegenheid zich zo te manifesteren. Ondanks dat we wellicht een betere "voetballer"  hebben voor de plek van Bakker vind ik de balans nu wel perfect op het middenveld.  Mooi laten staan zo voorlopig.
~

Wat een eikels! Direct eruit halen die Bakker en Makrini. Als die zo door gaan dan kunnen wij Rusnak nooit aantrekken!

speculeter

Citaat van: Lore op september 17, 2014, 14:59:58
~

Wat een eikels! Direct eruit halen die Bakker en Makrini. Als die zo door gaan dan kunnen wij Rusnak nooit aantrekken!
:_schater :_schater

speculeter

MS toch zo starten als tegen Groningen? ?
En dan in laatste half uur toeslaan met Narsingh op de vleugel en
Vd streek die niet te verdedigen is.

Lore

Citaat van: speculeter op september 17, 2014, 15:24:36

Tsjah, ik kan mij het voorstellen, maar ik heb liever Barto niet. Aan de andere kant werkt hij keihard en zal hij de hele verdediging van PSV opjagen

denistel

Citaat van: speculeter op september 17, 2014, 15:24:36

zo zal het wel zijn want die kunnen beide nog geen hele partij aan denk ik.

drg

Citaat van: Galdiano op september 15, 2014, 21:06:27
Loopt goed vrij, maar nooit eens open draaien naar voren. Altijd tikkie breed en tikkie terug.
Passes waren eerste helft dramatisch.

Als we met een tikkie breed en een tikkie terug de nul houden en zelf drie doelpunten maken mag ie dat lekker zo vaak doen als ie wil.
Liever een ergenis met terugspeelballen en overtuigend en verzorgd balbezit winnen dan aanvallend ten ondergaan.

denistel

tuurlijk niet want ons spel is naar voren gericht toch.als hij dat oek wint dan winnen we nog makkelijker.
hij verricht bergen werk maar als je de bal dan ook weer te vaak snel verspeeld schiet het niet om.en wat
ik al 2 jaar zeg hij mut meer kracht werk doen want hij wut su maar aan de kant zet.