Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
30 gasten, 3 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

Scc01

Ondanks dat hij het nu even niet heeft denk ik wel dat hij op zich wel van waarde kan zijn. Hopelijk binnenkort ook nog goed nieuws omtrent bijker en eventueel makrini.

denistel

sorry maar bakker op de positie van Mo?? nou hij wint geen duels en das een 1e vereiste voor die positie.bakker
werkt altijd enorm hard maar loopt te vaak zonder tegenstander te dekken en is te lief in duels.tevens spatten
ballen te vaak 3 a 4 meter weg waardoor aanvallen niet meer lopen.

je kan wel zeggen dat vd streek het makkelijjk had tegen een zwak dordrecht maar dat dwing je ook zelf af toch.
b narsing vd streek de ridder en rusnak controleren de bal veel beter waardoor je sneller kan spelen dat hebben
we zaterdag een keer of 10 kunnen zien.met mo er achter heb je dan de goeie mix.ik vind het geen afgeven op bakker
vidn juist dat hij altijd hard werkt maar we maken stappen en de beste 11 moeten spelen daar hoort hij nu niet bij.
laat em maar bewijzen dat ie wel een stapje omhoog kan maken.

ruubmac

Citaat van: YellowBlue op oktober 08, 2014, 21:35:29
Ik heb zo'n vermoeden dat de TS hem klaar wil stomen om op termijn op 6 te spelen.
El Makrini stond vroeger ook meer als aanvallende middenvelder of zelfs rechtsbuiten in het veld en is ook succesvol omgeturnd tot de speler die hij nu is.

Zo zat ik ook te denken inderdaad. Zou me niks verbazen.

de Schoot

Goeie zaak, laat de TS hun werk maar doen, alle vertrouwen!  :thumbsup

grijskijker

Citaat van: ruubmac op oktober 09, 2014, 09:34:23
Zo zat ik ook te denken inderdaad. Zou me niks verbazen.
Mij ook niet, zei dit v/d week ook al eens.. Maar mooi nieuws, 2 contracten verlengt nog 4 te gaan..

speculeter

Nog 4 te gaan....help me even.
Mo....Bijker. .droste..

ruubmac

Citaat van: grijskijker op oktober 09, 2014, 11:43:05
Mij ook niet, zei dit v/d week ook al eens.. Maar mooi nieuws, 2 contracten verlengt nog 4 te gaan..

Welke 4 doel je op?
Droste, Bijker, Mo en .. (Rusnak, Zeinstra, Hemmen, de Ridder). Opties Ogbeche, Narsingh en wat mij betreft Dijkstra ook maar vast lichten.

speculeter

Citaat van: grijskijker op oktober 09, 2014, 11:43:05
welke 4 bedoel je??

grijskijker

Citaat van: speculeter op oktober 09, 2014, 12:11:38
welke 4 bedoel je??
Ga er van uit dat El Markini niet verlengt dus, Bijker,Droste, Hemmen, de Ridder en Zeinstra,5 dus... En Rusnak zijn we denk ik ook kwijt in de winter... En de opties lichten zou ook erg mooi zijn natuurlijk.

Sakas

Citaat van: grijskijker op oktober 09, 2014, 12:17:09
En de opties lichten zou ook erg mooi zijn natuurlijk.

Nu nog niet natuurlijk, dat zou dom zijn. Als je nu de optie licht betaal je vanaf nu deze spelers ook meer salaris.
Die optie moet je pas lichten als je dicht bij het afgesproken punt komt.

Of werkt dit niet zo, geldt het nieuwe salaris pas voor het seizoen 2015/2016?
Laat sien ast foor Cambuur bist!

grijskijker

Citaat van: Sakas op oktober 09, 2014, 12:47:05
Nu nog niet natuurlijk, dat zou dom zijn. Als je nu de optie licht betaal je vanaf nu deze spelers ook meer salaris.
Die optie moet je pas lichten als je dicht bij het afgesproken punt komt.

Of werkt dit niet zo, geldt het nieuwe salaris pas voor het seizoen 2015/2016?
Zeg ook alleen dat ik het mooi zou vinden dat de opties gelicht worden..

Als een optie nu wordt verlengt betekend dat ook wat voor de transferwaarde denk ik..

Sakas

Citaat van: grijskijker op oktober 09, 2014, 12:51:51
Zeg ook alleen dat ik het mooi zou vinden dat de opties gelicht worden..

Als een optie nu wordt verlengt betekend dat ook wat voor de transferwaarde denk ik..

Daar heb je gelijk in want het salaris neemt toe en de duur van het restant van het contract = hogere transferwaarde.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Sonnema

Citaat van: denistel op oktober 08, 2014, 22:33:36
sorry maar bakker op de positie van Mo?? nou hij wint geen duels en das een 1e vereiste voor die positie.bakker
werkt altijd enorm hard maar loopt te vaak zonder tegenstander te dekken en is te lief in duels.tevens spatten
ballen te vaak 3 a 4 meter weg waardoor aanvallen niet meer lopen.

je kan wel zeggen dat vd streek het makkelijjk had tegen een zwak dordrecht maar dat dwing je ook zelf af toch.
b narsing vd streek de ridder en rusnak controleren de bal veel beter waardoor je sneller kan spelen dat hebben
we zaterdag een keer of 10 kunnen zien.met mo er achter heb je dan de goeie mix.ik vind het geen afgeven op bakker
vidn juist dat hij altijd hard werkt maar we maken stappen en de beste 11 moeten spelen daar hoort hij nu niet bij.
laat em maar bewijzen dat ie wel een stapje omhoog kan maken.

Amen _O_ _O_

Maar dit wat hij nu laat zien is zijn niveau dus zie ik hem geen stap meer maken. Maar we zullen zien

roepieh

ik ken nog ene ruben schaken, die kon bij ons nog niet eens het ene been voor de andere zetten...die heeft toch mooi een paar potjes in oranje gespeeld...  :X

sk13

Jan bruin werd toendertijd ook Door hoop mensen uitgekotst!! Is nu ook weer held binnen lwd.