Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
31 gasten, 4 leden (1 verborgen)
Bankzitter, mathijs901, bok

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Erik Bakker in Oranje  :_schater

Marc S

Citaat van: Gasgeve op oktober 10, 2014, 11:22:18
Erik Bakker in Oranje  :_schater

Als je zag hoe ze tegen tjechie spelen zou je zeggen dat hij makelijk mee kan.

Gasgeve

Citaat van: Marc S op oktober 10, 2014, 12:10:04
Als je zag hoe ze tegen tjechie spelen zou je zeggen dat hij makelijk mee kan.
Ja in die wedstrijd hadden Ron Janzen en Skepers ook moeiteloos mee kunnen doen.

denistel

Citaat van: sk13 op oktober 10, 2014, 00:45:48
Jan bruin werd toendertijd ook Door hoop mensen uitgekotst!! Is nu ook weer held binnen lwd.

ik kots niemand uit maar bakker was vorig seizoen beter als nu en je moet gewoon eerlijk zijn toch
vd streek hoort er gewoon in te staan op dit moment.en nogmaals bakker op mo zijn positie dat wordt
echt niks maar zo denk ik er over.

sccvl

Citaat van: denistel op oktober 10, 2014, 18:42:32
ik kots niemand uit maar bakker was vorig seizoen beter als nu en je moet gewoon eerlijk zijn toch
vd streek hoort er gewoon in te staan op dit moment.en nogmaals bakker op mo zijn positie dat wordt
echt niks maar zo denk ik er over.

van der Streek heeft de laatste wedstrijden laten zien over scorend vermogen te beschikken en doorzettingsvermogen. Tactisch zie ik persoonlijk liever Bakker. vd Streek heeft ook aardig wat balverlies.

grijskijker

Citaat van: sccvl op oktober 11, 2014, 16:45:12
van der Streek heeft de laatste wedstrijden laten zien over scorend vermogen te beschikken en doorzettingsvermogen. Tactisch zie ik persoonlijk liever Bakker. vd Streek heeft ook aardig wat balverlies.
En Rusnak lijkt anders te moeten spelen door de komst van v/d Streek..

SCCRulez

Citaat van: sccvl op oktober 11, 2014, 16:45:12
In een wedstrijd waarin ze overwicht hebben zie ik vd Streek graag, met zijn diepgang en scorend vermogen. In uitwedstrijden kan het denk ik verstandig zijn Bakker op te stellen, heeft wat meer rust in zijn spel en minder balverlies.

De Gast

Ja laten we vooral Bakker weer opstellen in uitwedstrijden. Vorig seizoen waren we dan ook geweldig in uitwedstrijden. De rust en het welbekende 'tikkie terug' hebben ons toen ook zoveel punten opgeleverd..  :|

reisbureau

Citaat van: De Gast op oktober 14, 2014, 08:53:36
Ja laten we vooral Bakker weer opstellen in uitwedstrijden. Vorig seizoen waren we dan ook geweldig in uitwedstrijden. De rust en het welbekende 'tikkie terug' hebben ons toen ook zoveel punten opgeleverd..  :|
die

Het is op dit forum overduidelijk. Sommigen geven aan dat het een koeken bakker is en anderen dat het met hem voor de bakker komt.

We blijven rare blauw gele rakkers die spreekwoordelijk niet snel "voor de bakker zijn".

denistel

Citaat van: SCCRulez op oktober 12, 2014, 17:34:17
In een wedstrijd waarin ze overwicht hebben zie ik vd Streek graag, met zijn diepgang en scorend vermogen. In uitwedstrijden kan het denk ik verstandig zijn Bakker op te stellen, heeft wat meer rust in zijn spel en minder balverlies.

juist niet want dan hebben we het altijd lastiger mede omdat bakker te weinig duel kracht heeft en meer bij de middenlijn speelt met vd streek
krijg je meer druk naar voren en als het hele team dat doet dan kun je uit ook meer punten pakken te beginnen met zondag.

sccambuurlwdd

Met Bakker heb je meer controle over het middenveld dan met V/d Streek, zo bleek gisteravond weer.

John Hiatt

Stille kracht. Voetballend veel rustiger dan van der Streek. En door Bakker krijgen anderen veel meer rust in hun spel. De as Reijnen-Macintosh-Bakker-Makrini-Ogbeche is ijzersterk!

speculeter

Met bakker in de basis meer balans.
Het laatste half uur vd streek erbij...met energie van 10.

AL

Citaat van: John Hiatt op december 14, 2014, 09:21:16
Stille kracht. Voetballend veel rustiger dan van der Streek. En door Bakker krijgen anderen veel meer rust in hun spel. De as Reijnen-Macintosh-Bakker-Makrini-Ogbeche is ijzersterk!

Eens!

poelie-lwd

Zwaar ondergewaardeerd. Topspeler voor SCC!
Iedereen heeft recht op mijn mening.