Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.900
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 248
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 5 leden
Lore, gobo, zeewolde, Lore, wacko jacko

Jong PSV - Cambuur L.

Gestart door Noordcambuur, maart 11, 2018, 09:52:19

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Deze wedstrijd moet je winnen ik hoop op 3 punten.

D.H.Skolten

Deze gaan we waarschijnlijk verliezen en daarna thuis tegen NEC is hooguit een puntje en daarna Fortuna uit en die gaan we zeker ook niet winnen. Ik denk hooguit 2 punten uit de volgende 3 wedstrijden,dus de play-offs kunnen we wel vergeten. :wall

hobbes

Citaat van: D.H.Skolten op maart 11, 2018, 10:20:28
Deze gaan we waarschijnlijk verliezen en daarna thuis tegen NEC is hooguit een puntje en daarna Fortuna uit en die gaan we zeker ook niet winnen. Ik denk hooguit 2 punten uit de volgende 3 wedstrijden,dus de play-offs kunnen we wel vergeten. :wall
In voetbal is alles mogelijk is gisteravond wel gebleken. Plus dat playoffs er alleen maar voor zorgen dat je weer een extra wedstrijd naar het stadion moet, wat op het moment als een straf voor jou klinkt.

papier

Je optimisme werkt aanstekelijk.

Vlampiep

Citaat van: papier op maart 11, 2018, 11:00:05
Je optimisme werkt aanstekelijk.
Ja, folges mij het die bedurven bier had gisteravond.

sunderland

Volgens training speelt Daniels weer. Onvoorstelbaar!

AL

Citaat van: sunderland op maart 11, 2018, 12:40:41
Volgens training speelt Daniels weer. Onvoorstelbaar!

Ongelooflijk!!!

Holwerd voor Cambuur

Ik denk dat je weer wat rijker gaat worden de komende wedstrijden :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Collingwood

Dat snap ik ook niet. De enige reden die ik kan bedenken is dat Kallon nooit een volledige wedstrijd kan spelen en als invaller tegen een vermoeide tegenstander het verschil kan maken. Maar dan nog zou ik eerder Van Kippersluis laten starten dan Daniels...

EDIT: Overigens niet bevestigd door Hake tegen OF, dus morgen eerst maar even afwachten.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Citaat van: Collingwood op maart 11, 2018, 12:52:06
Dat snap ik ook niet. De enige reden die ik kan bedenken is dat Kallon nooit een volledige wedstrijd kan spelen en als invaller tegen een vermoeide tegenstander het verschil kan maken. Maar dan nog zou ik eerder Van Kippersluis laten starten dan Daniels...

Lood om oud ijzer, waarbij ik de motivatie van Daniels hoger inschat.

Collingwood

Citaat van: hobbes op maart 11, 2018, 12:59:23
Lood om oud ijzer, waarbij ik de motivatie van Daniels hoger inschat.

Klopt zeker hoor op dit moment (lood om oud ijzer, motivatie vind ik de één niet voor de ander onder doen). Maar naar mijn inschatting moet Van Kippersluis beter kunnen en zit Daniels al aan zijn max, vandaar mijn voorkeur.
Kalmte alleen kan u redden.

sk13

Is conraad dan nog minder als daniels op de buiten?

Jandehulk

Citaat van: sk13 op maart 11, 2018, 13:16:42
Is conraad dan nog minder als daniels op de buiten?
nope!

Jandehulk

Vd laan speeld ook niet hoorde ik ?...belachelijk ...speelde vrijdag goed man..

sunderland

Citaat van: Jandehulk op maart 11, 2018, 13:19:14
Vd laan speeld ook niet hoorde ik ?...belachelijk ...speelde vrijdag goed man..
idd.Psv speelt wel met jonge lopende mensen en daar is Vd laan niet goed in( net als Twente) maar daar is Steenvoorden ook niet goed in.Conraad is sowieso beter dan Daniels en Kippersluis heeft geen diepgang maar is aan de bal wel veeel beter.