Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 5
  • Total: 5
5 gasten, 0 leden

Cambuur - Jong AZ

Gestart door Galdiano, april 04, 2018, 19:54:12

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: speculeter op april 08, 2018, 22:10:43
Zolang je zelf een meer maakt dan tegenstander is er niks aan de hand toch.
Ik zie liever een 3-2 dan een 1-0
:_schater :_schater

V-man

Mathieu viel goed in! Belachelijk om hem uit te fluiten. Nam wel mooi wraak op al die lui die hem wegzetten als prutser. Geldt trouwens ook voor van Kippersluis. Hebben allebei best wel potentie. Bij Kippersluis komt dit al behoorlijk naar voren. De tactiek 2 man storen en de rest inzakken was i.d.d. bijna weer fataal... Blij met de punten!!!!!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Stanley op april 09, 2018, 23:10:39
Tja, werd Boerlage gemist?

Als kiespijn.

Rosheuvel 1e helft heel sterk. Zat overal tussen en leverde alle ballen goed in.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

Jong Ajax - Emmen 3-1
Den Bosch - Emmen 2-1
Emmen - Jong Utrecht 1-1

Dordrecht - Cambuur 0-2
Cambuur - Helmond sport 3-0
Telstar - Cambuur 1-1

MVV - Dordrecht 1-0
Jong AZ - MVV 2-2
MVV - Jong Ajax 1-1

7. Cambuur 38-56
8. Emmen 38-55
9. MVV 38-54
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 09, 2018, 23:41:12
Als kiespijn.

Rosheuvel 1e helft heel sterk. Zat overal tussen en leverde alle ballen goed in.
Rosheuvel is een speler die ook op een hoger niveau prima mee kan, met andere woorden proberen hem vast te leggen.

Vlampiep

Cummins had weinig te doen, maar was in mijn ogen ook weer een van de beteren op het veld.
Als de club hem geen contract aanbiedt voor het komend seizoen, creëert de club gelijk het eerste probleem voor het komend seizoen.

Drumfather SCC

Citaat van: Stanley op april 09, 2018, 23:09:21
Als jij het niet afkeurt, behoor jij waarschijnlijk bij die thuisfluiters. Ga toch met een wit zakdoekje zwaaien. Eigen spelers uitfluiten is van het laagste niveau

De moraalridders worden ook weer wakker hoor... Ben het met je eens dat uitfluiten niet goed is en/of goed werkt op een speler maar in mijn ogen zoeken jullie wat betreft Daniels een goedpratertje. Jij zelf baalde niet Stanley? Het was toch een grote ergernis?

Met hem in het elftal speel je op dit moment gewoon met 10 man en dat heeft gister 60 minuten te lang geduurd!

Met Kallon werd het al iets beter en als er in het topic van Daniels zelf al gezegd word van ''Narsingh & Rossi dan ook maar mooi ziek blijven'' dan snap je het echt niet! Kritiek krijgen is nooit leuk maar je kan er wel beter van worden!

Als mijn baas mij zou bekritiseren vind ik dat ook niet leuk maar ik zal na mijn mok-periode er wel vol mijn schouders onder zetten om het tegendeel te bewijzen

De kritiek op Daniels was en is gewoon terecht; Niet meer opstellen! Kippersluis als spits is prima

Die jongen deed werkelijk niks goed! Als er ooit een remake van de reclame van Pietertje komt weet ik nog wel een goede  ;)

Bernardo

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 09, 2018, 23:55:57
Jong Ajax - Emmen 3-1
Den Bosch - Emmen 2-1
Emmen - Jong Utrecht 1-1

Dordrecht - Cambuur 0-2
Cambuur - Helmond sport 3-0
Telstar - Cambuur 1-1

MVV - Dordrecht 1-0
Jong AZ - MVV 2-2
MVV - Jong Ajax 1-1

7. Cambuur 38-56
8. Emmen 38-55
9. MVV 38-54
Haha,wel heel optimistisch.

diekhuzen

Citaat van: Drumfather SCC op april 10, 2018, 09:11:57
De moraalridders worden ook weer wakker hoor... Ben het met je eens dat uitfluiten niet goed is en/of goed werkt op een speler maar in mijn ogen zoeken jullie wat betreft Daniels een goedpratertje. Jij zelf baalde niet Stanley? Het was toch een grote ergernis?

Met hem in het elftal speel je op dit moment gewoon met 10 man en dat heeft gister 60 minuten te lang geduurd!

Met Kallon werd het al iets beter en als er in het topic van Daniels zelf al gezegd word van ''Narsingh & Rossi dan ook maar mooi ziek blijven'' dan snap je het echt niet! Kritiek krijgen is nooit leuk maar je kan er wel beter van worden!

Als mijn baas mij zou bekritiseren vind ik dat ook niet leuk maar ik zal na mijn mok-periode er wel vol mijn schouders onder zetten om het tegendeel te bewijzen

De kritiek op Daniels was en is gewoon terecht; Niet meer opstellen! Kippersluis als spits is prima

Die jongen deed werkelijk niks goed! Als er ooit een remake van de reclame van 4Pietertje komt weet ik nog wel een goede  ;)

" vol mijn schouders onder zetten" Daniels verzaakt juist niet! Jij hebt het over moraalridders ..Best wel triest.

Stanley

Citaat van: Drumfather SCC op april 10, 2018, 09:11:57

Die jongen deed werkelijk niks goed! Als er ooit een remake van de reclame van Pietertje komt weet ik nog wel een goede  ;)
ik ben het grotendeels met je eens, hij hoort er eigenlijk niet in te staan, maar spelers uitfluiten en daarmee kapotmaken vind ik beneden alle peil. BOERENGEDRAG!

Drumfather SCC

Citaat van: diekhuzen op april 10, 2018, 09:23:25

" vol mijn schouders onder zetten" Daniels verzaakt juist niet! Jij hebt het over moraalridders ..Best wel triest.
Dat jij niet kunt lezen vind ik best wel triest
Waar staat dat ik dat heb gezegd?
Hij probeert maar kan niet beter, niet meer doen dus!
Nu snel je maliënkolder maar weer aan!

Bankzitter

Daniels begon redelijk, met ook een aardige assist. Als spits gaat ' ie natuurlijk niet alle duels winnen. Later hielp' ie wat aanvallen knullig om zeep, hij ging iig niet beter spelen van hwt gefluit.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op april 10, 2018, 12:45:42
Daniels begon redelijk, met ook een aardige assist. Als spits gaat ' ie natuurlijk niet alle duels winnen. Later hielp' ie wat aanvallen knullig om zeep, hij ging iig niet beter spelen van hwt gefluit.
wat aanvallen? Alle aanvallen, hij hielp juist het team in de put.

speculeter

Ik ben een fan van Steenvoorden.
Maar gisteren was hij echt niet goed

Stanley

Citaat van: speculeter op april 10, 2018, 13:38:50
Ik ben een fan van Steenvoorden.
Maar gisteren was hij echt niet goed
Bij de eerste goal dekte hij aan de verkeerde kant en bij de tweede liet hij zich aftroeven door zo'n jonkje.Hoor hier niemand over, we hebben het te druk met Daniëls