Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.709
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
33 gasten, 5 leden (1 verborgen)
mathijs901, Bankzitter, bok, justremco

SC Cambuur - Helmond Sport

Gestart door Holwerd voor Cambuur, april 14, 2018, 17:01:46

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Had al een slecht voorgevoel, de omstandigheden en aanloop waren me wat té perfect. Kwam helaas uit in de eerste helft. Leek heel angstig, daarom slap in de duels, laag tempo en veel onnodig balverlies.

Complimenten hoe ze het in de tweede helft om hebben weten te draaien! Na rust een heel ander Cambuur gezien dat wel fel de duels in ging en ballen snel en strak durfde in te spelen. Daardoor alsnog een vrij simpele en ook terechte zege.

Op naar de play-offs, volgende week de generale.  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Collingwood op april 20, 2018, 22:48:10
en veel onnodig balverlies.

Boerlage ;( :X

Mathieu heeft zeker flink op zn donder gehad en daarvan geleerd. Speelde stukken beter en was vooral heel fanatiek :thumbsup

Verder heel benieuwd welke topkeeper ze al hebben vastgelegd! Want dat moet toch haast wel, als je deze z'n contract niet verlengd?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Collingwood

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 20, 2018, 22:56:24

Mathieu heeft zeker flink op zn donder gehad en daarvan geleerd. Speelde stukken beter en was vooral heel fanatiek :thumbsup

Verder heel benieuwd welke topkeeper ze al hebben vastgelegd! Want dat moet toch haast wel, als je deze z'n contract niet verlengd?

Boerlage was heel slecht inderdaad, helaas was de rest voor rust maar ietsje beter. Mathieu inderdaad positief, vooral zijn werklust. Wat dat betreft lijkt zijn straf wel te hebben geholpen. Doorzetten zou ik zeggen.

Voor wat betreft de keeper, ik mag inderdaad hopen dat we niet weer hetzelfde scenario als vorig jaar krijgen... Er zijn best betere keepers dan Cummins (en Zeinstra), maar of die voor ons haalbaar zijn? We wachten weer af...

Bernardo

Omdat hij bij de 1-1 gewoon in de fout gaat. Logisch.

sunderland

heb toch wat anders gezien. , vond 2 e helft ook erg matig en Mathieu ook.

Holwerd voor Cambuur

We hebben na 4 betere wedstrijden niet ineens een topteam natuurlijk. Mathieu speelde gewoon een stuk beter dan wat hij hier het hele seizoen heeft laten zien. Daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat dit het niveau is wat wij na moeten streven..

Vanaf oost is het lastig inschatten hoe de goal tot stand kwam. Heb wel een paar prima reddingen gezien iig. Zouden er veel keepers die (veel) beter zijn, staan te springen om hierheen te komen?

Collingwood

Beste sfeer sinds tijden trouwens (vond ik ten minste).

Tanjajeah

Stiekem is Kippersluis een heel matige speler.

Tanjajeah

Citaat van: Collingwood op april 20, 2018, 23:15:41
Beste sfeer sinds tijden trouwens (vond ik ten minste).

Zeker de 2e helft.

sunderland

Zou graag willen weten wat Rosheuvel verkeerd het daan bij de ts

sunderland

Citaat van: Tanjajeah op april 20, 2018, 23:16:23
Stiekem is Kippersluis een heel matige speler.
en stiekem is Braber nog steeds de beste van helmond

Tanjajeah

Citaat van: sunderland op april 20, 2018, 23:17:12

Inderdaad apart. Is opeens 3e keus. Ongelofelijk als je Boerlage zag spelen.

Zuid1991

Ik krei zwaar het vermoeden dat hij niet mag speulen ivm contract (aantal wedstrieden)
Iets anders ken ik oek niet bedenken. Rosheuvel is namelijk 300 procent beter...
Ik voel mie elke x de gek anstoken net as die andere 8 duuzend

Holwerd voor Cambuur

Ik ook! Onbegrijpelijk.

Collingwood

Rosheuvel is naar mijn mening zeker (veel) beter dan Boerlage, maar eerlijkheidshalve moeten we wel erkennen dat Boerlage normaal gesproken niet zó slecht is als hij vandaag was.

Mannes viel trouwens ook wel aardig in, maar ik had inderdaad graag Rosheuvel gezien. Lijkt niet veel goeds te beloven voor zijn toekomst bij de club.  ;(

Citaat van: Zuid1991 op april 20, 2018, 23:21:00
Ik krei zwaar het vermoeden dat hij niet mag speulen ivm contract (aantal wedstrieden)
Iets anders ken ik oek niet bedenken. Rosheuvel is namelijk 300 procent beter...
Ik voel mie elke x de gek anstoken net as die andere 8 duuzend

Lijkt me niet de reden, want dat aantal kan hij al niet meer halen.