Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 1 lid
zeewolde

Cambuur - Dordrecht

Gestart door Bernardo, mei 02, 2018, 11:17:08

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: D.H.Skolten op mei 07, 2018, 21:42:53
Cambuur supporters kopen volgend jaar toch weer massaal seizoenkaarten, dus het geld blijft wel binnenkomen dus waarom zou Cambuur zich druk maken. MAAK EENS EEN STATEMENT EN KOOP GEEN KAARTEN MEER, GELD IS 'T ENIGE WAT ZE IETS UITMAAKT!

Als jij daar nou eventjes mee begint!

Gasgeve

Citaat van: De Gast op mei 08, 2018, 10:21:05
Geef dan je fouten toe. Narsingh en Robertha moesten dus gespaard worden voor een lege huls. Iets wat eigenlijk helemaal niks is. Een bekercompetitie zonder beker. Met die twee jongens had je gewoon gewonnen van Dordt. Het lijkt gvd de politiek wel. Niet serieus te nemen. Ik trap er niet in. Voordat ik mijn kaart verleng wil ik wel eens iemand horen verklaren waar het nou echt is misgegaan. Steek de hand maar eens in eigen boezem!
Veel te gemakkelijk dit. In de heenwedstrijd konden we ook scoren zonder Narsingh en Robertha.

Vlampiep

Wat mij nu opvalt is dat onze TD die de eindverantwoordelijke is in dit debacle nog niets van zich heeft laten horen. Ut is en blieft un muuske die Foeke die bij glorie graag laat horen hoe geweldig zijn invloed is geweest. Maar in slechtere tijden blijft hij in dekking van de anderen. :R

justremco

Citaat van: Vlampiep op mei 08, 2018, 19:26:21
Wat mij nu opvalt is dat onze TD die de eindverantwoordelijke is in dit debacle nog niets van zich heeft laten horen. Ut is en blieft un muuske die Foeke die bij glorie graag laat horen hoe geweldig zijn invloed is geweest. Maar in slechtere tijden blijft hij in dekking van de anderen. :R

Dat is toch met alle directieleden zo? Vd Belt is grotendeels verantwoordelijk voor deze selectie en die is ook muisstil. Ard de Graaf heeft volgens mij 3 zinnetjes met een verslaggever van de LC gesproken en meer ook niet....

Collingwood

Citaat van: justremco op mei 08, 2018, 19:42:35
Dat is toch met alle directieleden zo? Vd Belt is grotendeels verantwoordelijk voor deze selectie en die is ook muisstil. Ard de Graaf heeft volgens mij 3 zinnetjes met een verslaggever van de LC gesproken en meer ook niet....

De Graaf heeft een 4 minuten durend interview aan OF gegeven.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Collingwood op mei 08, 2018, 22:42:51
De Graaf heeft een 4 minuten durend interview aan OF gegeven.
nou poeh, allemaal open deuren.

Collingwood

Citaat van: sunderland op mei 08, 2018, 23:06:26
nou poeh, allemaal open deuren.

Ik reageer op de klacht dat niemand van de directie heeft gereageerd, over de inhoud zeg ik niks. Zullen best open deuren zijn geweest want kan me er nu al niets meer van herinneren.
Kalmte alleen kan u redden.

De Gast

Citaat van: hobbes op mei 08, 2018, 11:40:33
Narsingh en Robertha zijn niet gespaard voor een lege huls, maar zijn gespaard voor de volgende ronde (die we door grote onderschatting niet gehaald hebben). Die beker finale was puur om ritme op te doen.

Dat ritme hadden ze toch ook op zaterdagavond kunnen opdoen... en het waren geen B alternatieven zoals Mannes en Boerlage. Integendeel..

Gewoon pure onderschatting ja. Maar goed, we kopen er niks voor. Ze hebben het wéér verkloot. Weer een seizoen naar de knoppen.

hobbes

"Het is diep in de nacht als een medewerker van Cambuur een laatste wending geeft aan een ongekend tweeluik. Hij rijdt de auto van Kevin Blom naar een donker hoekje schuin achter het stadion. De arbiter, die met enkele betwiste beslissingen zijn stempel op het resultaat drukte, durft niet door de hoofdingang naar buiten en vertrekt met stille trom. "

Zegt ook wel weer genoeg, wist zelf donders goed dat hij fout zat.

Bankzitter

Ze hadden op de bank horen te zitten maar het is toch vooral wishful thinking dat het verschil had gemaakt.Narsingh in 8 wedstrijden gespeeld en Robertha 12, dus verre van vaste waarden. Het was ook een gok geweest om topfitte spelers te passeren voor spelers die al weken aan de kant stonden.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op mei 09, 2018, 10:00:32
Ze hadden op de bank horen te zitten maar het is toch vooral wishful thinking dat het verschil had gemaakt.Narsingh in 8 wedstrijden gespeeld en Robertha 12, dus verre van vaste waarden. Het was ook een gok geweest om topfitte spelers te passeren voor spelers die al weken aan de kant stonden.
nee dat is geen wishful thinking.Narsingh deed dat in dord al. Hij was in 15 min gewoon verreweg de beste op het veld . ( met crowley). Alleen al zijn aanbieden en positie kiezen. Tis gewoon 1 grote fucking skande

Lore

Citaat van: Vlampiep op mei 08, 2018, 19:26:21

Waarom is Foeke nu eindverantwoordelijk voor dit debacle? Hij is volgens mij trouwens formeel geen directeur, maar dat terzijde. Hij is in de winter gekomen, heeft nauwelijks invloed op de selectie gehad en moet zich niet met de dagelijkse prestaties bezig houden. Daar is Hake voor.

Lore

Citaat van: hobbes op mei 09, 2018, 09:53:47
"Het is diep in de nacht als een medewerker van Cambuur een laatste wending geeft aan een ongekend tweeluik. Hij rijdt de auto van Kevin Blom naar een donker hoekje schuin achter het stadion. De arbiter, die met enkele betwiste beslissingen zijn stempel op het resultaat drukte, durft niet door de hoofdingang naar buiten en vertrekt met stille trom. "

Zegt ook wel weer genoeg, wist zelf donders goed dat hij fout zat.

De prestatie is te slecht om op de scheidsrechter af te wentelen, maar feit blijft dat zonder de arbitrale blunders Cambuur morgen gewoon had moeten voetballen. Hoe slecht Cambuur ook speelde!

Agy

Citaat van: Lore op mei 09, 2018, 12:44:22
De prestatie is te slecht om op de scheidsrechter af te wentelen, maar feit blijft dat zonder de arbitrale blunders Cambuur morgen gewoon had moeten voetballen. Hoe slecht Cambuur ook speelde!
Helemaal mee eens al waren idd de 2 pingel momenten voor Cambuur er meer eentje dan die ene van Dort.
Maar goed als je bij rust 5-1 voor staat........

Tjeeemig krijg het weer benauwd....  :(

hobbes

Citaat van: Lore op mei 09, 2018, 12:44:22

Het blijft een optelsom van factoren. Vooral de timing van de penalty was beroerd. Hou je de 1-2 langer vast dan zakt bij Dort de moed langzamerhand in de schoenen. Maar een "overtreding" die zo duidelijk buiten het strafschopgebied plaats vindt, daardoor heeft de arbitrage toch wel degelijk invloed gehad. Om over de "schwalbe" van Houtkoop maar te zwijgen.