Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Cambuur - Dordrecht

Gestart door Bernardo, mei 02, 2018, 11:17:08

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Sterker, met een videoscheidsrechter was Cambuur gewoon een ronde verder geweest.

cambuurmania

Hou toch op met de videoref  als als als.
Ze dachten er in de rust al te wezen,gewoon dikke onderschatting.
En toen er een paar goals vielen storten het als een kaartenhuis inmekaar.
Niks meer en niks minder.

cambuurmania

Ze waren al lang met Sparta bezig toen ze nog even dit wedstrijdje tegen Dordrecht moesten spelen.

AL

Ik blijf erbij dat er sprake is van match-fixing.
Kijk de beelden terug. Dit klopt gewoon niet.

cambuurmania

Gaat me veel te ver,en heb je die  redding tegen Barto gezien van die keeper.
Puur geluk dat die bal er niet inging
Nee dit hebben ze aan hun zelf te wijten,was het maar matchfixing  dan laghet tenminste niet aan hun belabberde spel en onderschatting.

sunderland

Citaat van: AL op mei 09, 2018, 19:02:32
sprak gister met iemand die dicht bij de club staat en begon er ook al over

ChantiSCC

Als je een penalty geeft voor iets wat ten eerste al zeer licht is, én er buiten, is dat gewoon slecht van de scheidsrechter.

Volgensmij raakt Sai hem niet eens aan, maar goed.

Maar als je dan een penalty moment aan ons kant ziet, waarbij Houtkoop gewoon vol op de hak wordt geraakt en daardoor ten valt komt, maar hem dan een gele kaart geeft voor een schwalbe, dan begint het zaakje gewoon te stinken.

Neemt niet weg dat er bij ons gewoon 5-6 jongens helemaal verkrampen na die 1-2. Het gaat in de koppies zitten: het zal toch niet?

Vanaf dan zie je dat alleen de gelouterde ervaren jongens nog goed spelen: Schilder en Barto. Die kunnen met de druk om gaan, die andere jongens niet.

Conclusie: we hebben zelf verzaakt, en dat hebben we al gedaan voor de wedstrijd begon. Hake dan. Mannes en Boerlage naast elkaar op het middenveld in zo'n belangrijke wedstrijd, schiet mij maar lek. Totaal geen balans. Had dan Schils laten spelen voor éen van die of Rosheuvel.

Deceptie in optima forma gecreëerd door in eerste instantie de scheidsrechter, maar ook door de hele TS en spelers die niet durven de zeggen dat Mannes en Boerlage naast elkaar op het middenveld gewoon niet kan, IEDEREEN ziet dat!

Tot volgend jaar maar weer, kop op!  |:)

denistel

dat schilder en barto goed speelden en met de druk om konden gaan?? sorry maar
het was een collectief falen van het hele team.

carlo de leeuw

John v/d Brom had toen ook nogal wat commentaar op die Blom en dat vond ik toen wat zwakjes, maar ik begrijp het nu ietsje beter.
Blom heeft echt een zeer dubieuze rol gespeeld bij deze uitschakeling!

PePe

Citaat van: carlo de leeuw op mei 09, 2018, 22:37:29
John v/d Brom had toen ook nogal wat commentaar op die Blom en dat vond ik toen wat zwakjes, maar ik begrijp het nu ietsje beter.
Blom heeft echt een zeer dubieuze rol gespeeld bij deze uitschakeling!

Blom heeft hier wel eerder dubieuze beslissingen gemaakt. (hij mag Cambuur niet)

wiekie1969

Citaat van: AL op mei 09, 2018, 19:02:32

Ben je nu zo dom of doe je alsof??????????

wiekie1969

Het hele zooitje moet zich de ogen heel diep uit de kop schamen. Maar ja, we kunnen niet beter. Met dank aan het aankoopbeleid in juli/augustus 2017.Vd Belt houdt sien bek voor zijn falen.   Er is geen budget om mee te doen voor promotie in het nieuwe seizoen. Dus als je de playoffs haalt volgend seizoen dan heb je de doelstelling weer gehaald. Genee bij telstar- cambuur. Liever NIET promoveren zegt de directie van cambuur tegen hem.  Dan bist toch uutluld juh. Echt. Hou toch op

wiekie1969

Citaat van: denistel op mei 09, 2018, 22:26:11
dat schilder en barto goed speelden en met de druk om konden gaan?? sorry maar
het was een collectief falen van het hele team.

Schilder. Hou toch op juh. Bastogne koek bij de koffie.

666

Citaat van: PePe op mei 10, 2018, 00:00:19
Blom heeft hier wel eerder dubieuze beslissingen gemaakt. (hij mag Cambuur niet)

Dat heeft hij ook wel eens tegen een paar supporters uitgesproken op het Cambuurplein, tijdens een eredivisiewedstrijd. Floot hij ook al discutabel.

We hebben de uitschakeling door ons zelf te wijten, alleen had ik het nog moeten zien met een normale scheidsrechter of we het dan net gehaald hadden. Van mijn part stopt deze gekke scheidsrechter en gaat hij geen leidinggevende functie meer bekleden, is totaal ongeschikt.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Galdiano

Jezus man, het is nu wel klaar met die kutwedstrijd!

En doorrrr... Op naar DTD  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets