Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
50 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: De Gast op mei 02, 2019, 08:54:50
Dat zijn zeker prima cijfers. En hoe is dat over het hele seizoen gezien? Collingwood misschien een idee?

7 goals en 6 assists in 32 competitiewedstrijden

https://www.transfermarkt.nl/robin-maulun/profil/spieler/250030

Collingwood

Op zich prima cijfers, met de aantekening dat er 4 goals uit penalty's bij zitten en 1 uit een van richting veranderde vrije trap. Daarnaast zijn volgens mij alle assists uit standaardsituaties. Wat natuurlijk ook heel handig is, daar niet van, maar een 10 mag van mij ook wat assists geven uit open spel.

Maar eigenlijk zou je niet naar assists moeten kijken, maar naar gecreëerde kansen. Want ik kan me zo twee ballen voor de geest halen waarmee hij iemand alleen voor de keeper zette maar die buiten zijn schuld om werden verprutst.

Al met al is naar mijn mening Maulun goed genoeg voor de breedte, en hij zou gezien zijn leeftijd en talent ook nog wel beter kunnen worden. Maar ik hoop wel dat er voor de basis een betere 10 wordt gehaald. Dit overigens niet alleen op basis van zijn statistieken, maar ook gewoon hoe dominant hij over het algemeen aanwezig is in het spel.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Citaat van: speculeter op mei 01, 2019, 17:19:20
moet je ongesteld worden Otto?
Iets meer optimisme is op zijn plaats |:)

ik zit gewoon in een afwachtende houding en zo zit ik ook in het stadion
te weinig vermaak helaas.

De Gast

Citaat van: Collingwood op mei 02, 2019, 10:57:03
Op zich prima cijfers, met de aantekening dat er 4 goals uit penalty's bij zitten en 1 uit een van richting veranderde vrije trap. Daarnaast zijn volgens mij alle assists uit standaardsituaties. Wat natuurlijk ook heel handig is, daar niet van, maar een 10 mag van mij ook wat assists geven uit open spel.

Maar eigenlijk zou je niet naar assists moeten kijken, maar naar gecreëerde kansen. Want ik kan me zo twee ballen voor de geest halen waarmee hij iemand alleen voor de keeper zette maar die buiten zijn schuld om werden verprutst.

Al met al is naar mijn mening Maulun goed genoeg voor de breedte, en hij zou gezien zijn leeftijd en talent ook nog wel beter kunnen worden. Maar ik hoop wel dat er voor de basis een betere 10 wordt gehaald. Dit overigens niet alleen op basis van zijn statistieken, maar ook gewoon hoe dominant hij over het algemeen aanwezig is in het spel.

Niks aan toe te voegen.

speculeter

Loopt zichzelf wel eens voorbij in zijn ijver.
Maar ook vandaag weer twee assists.

sunderland

Toch wel enige lichtpuntje al is zijn snelheid in alles te laag.

AL

Wordt wel steeds beter. Henk had het over bijzondere voetballers.
Maulun is er zo'n eentje.
Komt er wel denk ik.

sunderland

Citaat van: AL op mei 11, 2019, 18:22:54
Wordt wel steeds beter. Henk had het over bijzondere voetballers.
Maulun is er zo'n eentje.
Komt er wel denk ik.
we zullen het zien. Ik denk net niet basis. Maar als hij zo doorgaat misschien ook wel. Wisselt hele goede momenten af met ook slechte. 2 e goal was geweldige assist.

poelie-lwd

Ik heb nog steeds grote twijfels. Ja hij is zeer ijverig en ja hij ziet het bij vlagen wel maar hij is verre van constant. Wellicht dat dit nog gaat verbeteren met betere spelers om zich heen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter

Hij is ook nu aardig in vorm, heeft zelfvertrouwen en er zijn verder geen creatieve spelers, dus het lijkt nu heel aardig.
Maar als het even minder gaat , dan zakken dit soort spelers wel door de ondergrens... zie je met Sambissa ook af en toe.
Prima voor de breedte volgend jaar, maar veel meer zie ik er niet in.

poelie-lwd

Idem Wermeskerken. Leuk af en toe. Verder niet. Van Deelen is beter alleen ook zeer fragiel tot op heden.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Tanjajeah

Gaat steeds beter met Maulun!

Bernardo

Word met de week beter.

Bolle

Speelt idd beter, al is het nog wel wisselvallig.

Hoe dan ook; deze lijn doortrekken en lekker zo doorgaan de komende wedstrijden! Dit is mi echt zo'n speler die op kan bloeien onder Henk en Sandor.

speculeter

Even die aanname bij zij lijn zien waar de tweede goal uit valt.
Klasse druipt er van af.