Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
29 gasten, 3 leden
Voorstopper, TheDutchman, gobo

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Gast op maart 29, 2019, 23:48:14
Was geen optie. Zoveel wedstrijden spelen betekende contractueel verlenging van de verbintenis.
Het kan ook zijn dat andere spelers dit ook hadden maar niet aan  het aantal wedstrijden toe gekomen zijn .
Henk, held, bedankt

Tanjajeah

Citaat van: De Gast op maart 29, 2019, 23:48:14
Was geen optie. Zoveel wedstrijden spelen betekende contractueel verlenging van de verbintenis.

Ja klopt, je hebt gelijk, was ik even vergeten.
Hij zal volgend seizoen in ieder geval een stuk minder spelen dan dit seizoen schat ik.

Bankzitter

Citaat van: De Gast op maart 29, 2019, 22:57:40
Hoe is het mogelijk dat deze jongen zoveel wedstrijden heeft gespeeld dat hij daardoor ook nog recht heeft op een contractverlenging. Wordt een dure bankzitter volgend jaar. Kan er maar bar weinig van!!

Hoe weet je nou wat die speler verdiend? Waarschijnlijk dit jaar voor een schijntje gespeeld en volgend jaar een gemiddeld salaris.

michello

Je zegt zelf een zin eerder dat je dat moeilijk kan weten.
Wat mij betreft word zijn contract ontbonden. Heeft gewoon niet het niveau van een nummer 10 en scoort veel te weinig.

Bankzitter

Haha, goed punt !
Maulun krijgt inderdaad vooral een contractverlenging omdat de rest van de middenvelders nog minder hebben gepresteerd. Shirtnummer 10 is niet eens uitgegeven in de selectie... dit mag weer op het conto van Foeke worden bijgeschreven.

sunderland

Citaat van: michello op maart 30, 2019, 07:53:56
Je zegt zelf een zin eerder dat je dat moeilijk kan weten.
Wat mij betreft word zijn contract ontbonden. Heeft gewoon niet het niveau van een nummer 10 en scoort veel te weinig.
had hier al eerder genoemd dat zijn snelheid veel te laag is. Zijn handelingsnelheid is ook te laag,

AL

Speelt laatste weken inderdaad niet best.
Toch heb ik eerder dingen van hem gezien waarvan ik zeg dat deze jongen prima kan voetballen.
Ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen onder Henk en Sandor.

Tanjajeah

Maulun is technisch best wel een handige speler. Alleen hij speelt de bal veel te vaak naar de verkeerde kleur. Daarnaast verliest hij vaak zijn persoonlijke duels, want hij heeft totaal geen body. Dat hoeft op zich geen probleem te zijn als je dan in ieder geval snelheid hebt, alleen hij is ook nog eens heel traag. Hoe hij er gister een paar keer opzichtig sprintduels verloor..Nee, ik vrees toch echt dat hij volgend seizoen op de bank belandt.

PePe

Citaat van: Tanjajeah op maart 30, 2019, 09:51:13
Maulun is technisch best wel een handige speler. Alleen hij speelt de bal veel te vaak naar de verkeerde kleur. Daarnaast verliest hij vaak zijn persoonlijke duels, want hij heeft totaal geen body. Dat hoeft op zich geen probleem te zijn als je dan in ieder geval snelheid hebt, alleen hij is ook nog eens heel traag. Hoe hij er gister een paar keer opzichtig sprintduels verloor..Nee, ik vrees toch echt dat hij volgend seizoen op de bank belandt.

En de bal proberen terug te krijgen, bij balverlies door zijn actie, nee hoor!!

SCCRulez

Weer kapot geërgerd aan hem gister. Bankopvulling komend seizoen. Technisch best aardig maar te weinig fysiek, inzet en inzicht..

LWD vak 7

Heb bij vlagen van zijn spel genoten vandaag.

Geelblauwstiens

Citaat van: LWD vak 7 op april 12, 2019, 22:18:48
Heb bij vlagen van zijn spel genoten vandaag.
ik ook!

Yellow Army

Area 58

De Gast

Eens. Maar zal mij benieuwen of hij dit vaker kan laten zien.

AL

Citaat van: De Gast op april 13, 2019, 07:30:18
Eens. Maar zal mij benieuwen of hij dit vaker kan laten zien.

Waarom niet?
Heeft sowieso een goede serie gespeeld vanaf Volendam thuis.
Laatste tijd minder tot gisteren.
Is in ieder geval een rasvoetballer.