Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Sandor van der Heide

Gestart door Chipke, maart 26, 2013, 13:31:15

Vorige topic - Volgende topic

anderszchristian

Citaat van: Bussum op oktober 07, 2024, 16:30:04
Terugkeer?  8) (bron: Sportcast)
Gerucht gaat voor drie dagen per week + wedstrijden.

Galdiano

Citaat van: Galdiano op oktober 05, 2024, 18:42:04
Ik kan je vertellen dat die deur dubbel op slot zit. Die gaat niet meer open, helaas.

Heel bijzonder dat geld en waarschijnlijk roem hem toch kan overtuigen.
Hij was er recent heel stellig in tegen familie.  :_schater

Maar het zou prachtig nieuws zijn!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Wat een negatieve insteek Galdiano.. geld en roem  :zucht
Als het echt zo is zat je er gewoon compleet naast.

sunderland

Citaat van: De Gast op oktober 07, 2024, 17:36:51
Wat een negatieve insteek Galdiano.. geld en roem  :zucht
Als het echt zo is zat je er gewoon compleet naast.
ja de mensen die hem zogenaamd kennen..,

grijskijker

Citaat van: Galdiano op oktober 07, 2024, 17:32:11

Of zijn maat(Henk) willen helpen! ;)

Bernardo

Citaat van: Galdiano op oktober 07, 2024, 17:32:11

Op mij komt eerder over van, Henk helpen.

oost

Misschien gaat Cambuur hem ook gewoon aan het hart? Gaat ontzettend slecht terwijl dit seizoen en stadion het vliegwiel had moeten worden.
En hij ziet zijn mentor het zwaar hebben en wil hem graag ondersteunen.

Wat zijn beweegredenen ook zijn, ik zou het erg toejuichen  |:) |:) |:)

Galdiano

Citaat van: sunderland op oktober 07, 2024, 17:46:42
ja de mensen die hem zogenaamd kennen..,

Ik heb dit rechtstreeks van de familie en was 100% betrouwbaar. ;)

Galdiano

Citaat van: Bernardo op oktober 07, 2024, 17:48:26
Op mij komt eerder over van, Henk helpen.

Dit zal het vast wel zijn!
Laat ook wel zien dat Henk zich heel alleen heeft gevoel, en een dikke miskleum geweest vanuit directie en Lambooij.

Maar ben er erg content mee.  |:)

papier

Een deeltijdfunctie voor die positie lijkt me vrij uniek. Denk dat voor Vd Heide de combi van dat faciliteren en hem actief terugvragen meer telt dan een dik salaris. Kunnen vinden van hem wat we willen, maar als hij rijk had willen worden was hij uiteindelijk wel broodvoetballer geworden ipv postbode.

zeewolde

Bankzitter

Citaat van: Galdiano op oktober 07, 2024, 19:17:47
Dit zal het vast wel zijn!
Laat ook wel zien dat Henk zich heel alleen heeft gevoel, en een dikke miskleum geweest vanuit directie en Lambooij.

Maar ben er erg content mee.  |:)

Ja maar dat moet je ook weer niet overdrijven. Hij heeft wel Diemers gekregen en een prima keeper. Hij is zelf volgens mij ook met Kieftenbelt en De Leeuw gekomen. Spelers waarmee hij geen klik had zijn allemaal naar een andere club gebracht. Dat was ook niet zo eenvoudig allemaal.

Dus het is nu ook weer niet zo dat er niks van zijn verlanglijstje is ingewilligd door Lambooij/directie.

Maar prima als dit Henk verder helpt, vd Heide heeft zeker iets apart in hoe die over voetbal denkt en praat.
Uniek , zou Henk zelf zeggen.

Vlampiep

Zou een enorme aanwinst zijn als Sandor terug komt. Deze week wordt dit beslist, maar het schijnt dat de directie, RvC en Lambooij een heel dubieuze rol hebben gespeeld. Henk mag van geluk spreken dat een externe partij op de tafel heeft geslagen waarmee de beleidsmakers nu terecht onder druk zijn komen te staan. De club leiding heeft wat mij betreft met hun achterbakse handelen spelers en Henk voor iets willen laten draaien waarvoor zij gezamelijk verantwoordelijk voor zijn geweest. Ik denk overigens dat de directie de terugkomst van Sandor niet zal tegenhouden want dit zou best vervelende consequenties kunnen hebben mbt de steun van de externe partij aan onze club.

wiekie1969

De schijnheilige directie heeft Henk keihard laten vallen. Ze finaal finaal door de mand. Wat denk je waarom Sandor terug wil. Die wil Henk gaan helpen. Heeft nul komma nul met centen te maken. Dit gaat enkel en alleen om prestige en het sportieve gedeelte. Kooi bepaalt want die heeft de centen.

wiekie1969

Citaat van: Vlampiep op oktober 07, 2024, 20:42:56
Zou een enorme aanwinst zijn als Sandor terug komt. Deze week wordt dit beslist, maar het schijnt dat de directie, RvC en Lambooij een heel dubieuze rol hebben gespeeld. Henk mag van geluk spreken dat een externe partij op de tafel heeft geslagen waarmee de beleidsmakers nu terecht onder druk zijn komen te staan. De club leiding heeft wat mij betreft met hun achterbakse handelen spelers en Henk voor iets willen laten draaien waarvoor zij gezamelijk verantwoordelijk voor zijn geweest. Ik denk overigens dat de directie de terugkomst van Sandor niet zal tegenhouden want dit zou best vervelende consequenties kunnen hebben mbt de steun van de externe partij aan onze club.

Geen speld tussen te krijgen, zo zit het precies.