Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

Sandor van der Heide

Gestart door Chipke, maart 26, 2013, 13:31:15

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: wiekie1969 op oktober 07, 2024, 21:22:22
Die man denkt 2 stappen vooruit. Dat deed ie zowel als voetballer maar ook als trainer. Weet nog wel die wedstrijd in de Arena tegen Ajax. Had ie alleen de leiding voor de dug-out.  Stonden we 1-0 voor. Die Frank de Boer werd tactisch even overklast de eerste helft. Cambuur had constant een man meer op het middenveld. Die Frank de Boer wist niet hoe die zien moest. Ze wisten het niet daar bij Ajax. Werd toen 1-1 daar. Vergeet je nooit meer.

klopt wel maar must oek de spelers voor hevve.het over meerderen al seit dat ie ze niet
goed genoeg vind we gaan het zien van mij mag ie terug komen hoor

Bernardo

Citaat van: Vlampiep op oktober 07, 2024, 20:42:56
Zou een enorme aanwinst zijn als Sandor terug komt. Deze week wordt dit beslist, maar het schijnt dat de directie, RvC en Lambooij een heel dubieuze rol hebben gespeeld. Henk mag van geluk spreken dat een externe partij op de tafel heeft geslagen waarmee de beleidsmakers nu terecht onder druk zijn komen te staan. De club leiding heeft wat mij betreft met hun achterbakse handelen spelers en Henk voor iets willen laten draaien waarvoor zij gezamelijk verantwoordelijk voor zijn geweest. Ik denk overigens dat de directie de terugkomst van Sandor niet zal tegenhouden want dit zou best vervelende consequenties kunnen hebben mbt de steun van de externe partij aan onze club.

En wie is de externe partij?

denistel

Citaat van: sunderland op oktober 07, 2024, 21:36:01
ja en waarom word daar tactisch niet wat aan gedaan. Omdat die pionnen sjouwers dat niet zien. Ze kunnen prima training geven maar iets in een wedstrijd zien en daarop inspelen heb ik mijn vraagtekens bij

spelers mutte zelf ook durven

zeewolde

PePe

Citaat van: zeewolde op oktober 07, 2024, 21:43:54
gokje op Kooij

Daar hoef je niet voor te gokken. (kan niet anders)

zeewolde

Maar wat is het probleem vanuit bestuur dat ze dit soort zaken tegenhouden?
En bij wie komt dat dan vandaan?
De Graaf?
Vd Belt?
Lambooij?

Een combi van 2 of alle 3?

denistel

Citaat van: zeewolde op oktober 07, 2024, 21:49:43
De Graaf?
Vd Belt?
Lambooij?

zitten nu 3 trainers bij het 1e een 4 zullen ze financieel niet zien zitten
dus moet extern betaald worden.en ja ze hebben een bepaald plan met
deze trainers wat je daar ook van vind

herr kunkel

Lowieke

Ik krijg ineens een heel goed humeur.  |:)

PePe

Citaat van: denistel op oktober 07, 2024, 21:54:07

De huidige assistenten:
Het doet me denken aan het AZ systeem, jonge trainers intern opleiden, en doorschuiven tot hoofdtrainer, bij belangstelling van clubs desnoods doorverkopen.

Ik zou liever werken met oud profs, meer ervaring op dit niveau.

Galdiano

Citaat van: wiekie1969 op oktober 07, 2024, 21:31:35
Dan is de vraag waarom Diemers de bal vaak laag op het veld krijgt. Het antwoord is wel duidelijk lijkt mij. Omdat de centrale verdedigers niet of nauwelijks naar het middenveld doorschuiven om hem vrij te kunnen krijgen.

Ik denk dat Casas een heel belangrijke rol daarin gaat krijgen.  :)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Hirsch

Citaat van: denistel op oktober 07, 2024, 21:54:07

Dat zal het zijn, Sandor is natuurlijk geen ?duurzame? oplossing voor de lange termijn. Niet iets wat past binnen de ingeslagen weg om structureel te groeien.

R058

Citaat van: wiekie1969 op oktober 07, 2024, 21:31:35
Dan is de vraag waarom Diemers de bal vaak laag op het veld krijgt. Het antwoord is wel duidelijk lijkt mij. Omdat de centrale verdedigers niet of nauwelijks naar het middenveld doorschuiven om hem vrij te kunnen krijgen.
Dat kan het antwoord zijn als de tegenstander in 433 druk zet, maar teams speelden daar al vaak op in en zetten in een 442 druk. Dan kun je niet echt doorstappen. Dan kun je of een centrale doorschuiven naar het middenveld of een back het middenveld in of de 6 laten inzakken, zetten zodat je met 3 achterin opbouwt.  Dit gebeurt alleen veel te weinig. Dus Diemers komt dan de bal halen om die 3 achterin te maken voor een overtal, terwijl dat beter door een ander gedaan kan worden (omdat Diemers inderdaad effectiever is hogerop). Denk ik in ieder geval  :)

Trainert!

zou super zijn als Sandor terug komt
Vd Wey erbij en burghout en reinsma terug naar de jeugd.

Bankzitter

Citaat van: zeewolde op oktober 07, 2024, 21:49:43
De Graaf?
Vd Belt?
Lambooij?

Vooropgesteld, ik ben er ook niet tegen, integendeel.
De wedstrijd tegen Emmen maakte duidelijk dat er iets moet veranderen.

Maar even de duivel's advocaat:
- het kost 80.000 euro voor halen van een part-timer. Daar heb je ook een hele behoorlijke speler voor
- Sandor zal zich niet voor langere tijd commiteren (hij is bijvoorbeeld ook gestopt met de KNVB cursus)
- hij heeft zelf gezegd dat hij er niks aan vind om tijdens wedstrijden op de bank te zitten, het betaald voetbal zijn wereldje niet is ect.

Kortom, het is echt een noodgreep voor de korte termijn. Maar denk dat het inderdaad het verschil kan maken dit seizoen. Het team zit heel dicht bij winst/verlies vrijwel iedere wedstrijd. En ook in de competitie gaat het team wat net iets extra's brengt, straks met de priis aan de haal.

En Sandor brengt zeker iets extra's, al is het maar om zijn band met Henk en het vertrouwen dat die 2 in elkaar hebben.
Met Diemers erbij een goede combi.