Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
84 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Sandor van der Heide

Gestart door Chipke, maart 26, 2013, 13:31:15

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: PePe op oktober 07, 2024, 22:39:40
De huidige assistenten:
Het doet me denken aan het AZ systeem, jonge trainers intern opleiden, en doorschuiven tot hoofdtrainer, bij belangstelling van clubs desnoods doorverkopen.

Ik zou liever werken met oud profs, meer ervaring op dit niveau.

klopt maar zit een ander prijs kaartje aan

denistel

Citaat van: Trainert! op oktober 07, 2024, 23:20:47
zou super zijn als Sandor terug komt
Vd Wey erbij en burghout en reinsma terug naar de jeugd.

dan doen ze vast niet kost te veel .

De Gast

Citaat van: denistel op oktober 07, 2024, 21:54:07
zitten nu 3 trainers bij het 1e een 4 zullen ze financieel niet zien zitten
dus moet extern betaald worden.en ja ze hebben een bepaald plan met
deze trainers wat je daar ook van vind

Ik denk dat deze directie niet in staat is de club sportief te laten groeien. Daarvoor gaat er al jaren teveel mis met spelers halen en een slechte (of geen) communicatie.

zeewolde

Op termijn zal de Leeuw er wel bij komen als assistent.

Poetser

Citaat van: zeewolde op oktober 08, 2024, 06:45:31
Op termijn zal de Leeuw er wel bij komen als assistent.

Dan mag er nog wel een bank naast.

Bankzitter

Citaat van: De Gast op oktober 08, 2024, 06:45:05
Ik denk dat deze directie niet in staat is de club sportief te laten groeien. Daarvoor gaat er al jaren teveel mis met spelers halen en een slechte (of geen) communicatie.

Maar daarvoor hoef je niemand weg te sturen, want de directie is vrij klein. En vd Belt zal zelf weggaan als het stadion klaar is.
Dus iemand toevoegen boven Lambooij die verantwoordelijk is voor alles op en om het veld. En Lambooij of De Jong kunnen in de toekomst mogelijk ook doorgroeien naar plek en de directie.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op oktober 07, 2024, 21:11:59
en wie is die externe partij van jou? Bedoel je daar mee Kooi. En is jou verhaal gissen wb bestuur?
Zal deze week wel meer duidelijkheid in komen.

papier

Volgens mij is de verhouding spelen in de eredivisie/seizoenen dat deze heren in de directie nog nooit zo hoog geweest. Laat de waan van de dag soms even los.

janou

Citaat van: sunderland op oktober 07, 2024, 21:36:01
ja en waarom word daar tactisch niet wat aan gedaan. Omdat die pionnen sjouwers dat niet zien. Ze kunnen prima training geven maar iets in een wedstrijd zien en daarop inspelen heb ik mijn vraagtekens bij

Waarop baseer je dat? Dit zien die gasten ook echt wel hoor, daar hoef je geen tactisch meesterbrein voor te zijn. Prima om aan te geven dat Sandor van speciale klasse is, maar nogmaals, dat hoeft niets te zeggen over de tactische kwaliteiten van de huidige assistenten en het is ook niet gepast om ze zo te noemen. Die gasten zijn 24/7 met onze club betrokken. Een beetje respect is niet teveel gevraagd toch?

janou

Citaat van: papier op oktober 08, 2024, 07:59:16
Volgens mij is de verhouding spelen in de eredivisie/seizoenen dat deze heren in de directie nog nooit zo hoog geweest. Laat de waan van de dag soms even los.

Precies. Als wij gewoon rustig blijven, zitten wij binnen 2/3 jaar in de Eredivisie en met geluk al eerder.

Vlampiep

Even los van incompetentie en communicatie van het bestuur. Er is gekozen voor een beleidsplan waarin jeugdspelers, jonge onervaren assistenten onervaren technisch manager ineen tijdsbestek van 3 jaar de club terug moeten brengen naar het hoogste niveau.
Nu blijkt dat de sportieve resultaten achter blijven bij de verwachtingen van de supporters, treden ze niet naar buiten om de kritiek op de hoofdtrainer te pareren. Dit komt op mij over als incompetent management.

Vlampiep

Citaat van: janou op oktober 08, 2024, 08:41:46
Precies. Als wij gewoon rustig blijven, zitten wij binnen 2/3 jaar in de Eredivisie en met geluk al eerder.
Wij blijven grotendeels wel rustig, maar dit bestuur lijkt met hun zwijgen naar de buitenwacht niet als blok achter hun gekozen beleidsplan te staan. Dit leidt tot ongewenste spanningen binnen de uitvoering en beleid  waarmee het gestelde doel steeds verder weg komt te staan.
Zou best nog wel eens een onrustig weekje op bestuurlijk niveau kunnen worden.

papier

In mijn ogen hoeft het niet zo ingewikkeld te zijn. Het gaat in mijn ogen weer eens om het managen van verwachtingen. En dat betekent ook dat je even terug moet gaan naar de realiteit. De communicatie in het verleden heeft veel gebruik gemaakt van het nieuw stadion als stip aan de horizon. Nu die er dan (nog niet helemaal af maar goed) is dan krijg je ook het onrustige gevoel wat we nu hebben... wat is het plan nu? Alsof je uit een vliegtuig stapt en denkt yes we zijn er, maar geen idee hebt wat je kan en wil doen. Het is dus in mijn ogen van belang dat de eindverantwoordelijke (Ard) aangeeft in een filmpje hoe zij de komende 5 jaar voor zich zien. Dat zal bestaan uit afbouw stadion, finetunen stadion, doorontwikkelen jeugd, inzetten op jonge spelers, bouwen aan een compleet team over een aantal seizoenen en op de korte termijn meedoen voor de play offs (even los van de jeugd, daar hebben we wel de selectie voor met Diemers, De Leeuw, Keiftenbeld, Souren, Nieling, Jansen). Maar dat het belangrijkste aspect is groei zien in spel en ontwikkeling spelers. Daarbij druk van de ketel halen voor spelers en TS maar wel een doel stellen dus aangeven dat het niet een vrijblijvend seizoen is. We zijn, met alle respect, FC Eindhoven niet.

sunderland

Citaat van: janou op oktober 08, 2024, 08:40:22
Waarop baseer je dat? Dit zien die gasten ook echt wel hoor, daar hoef je geen tactisch meesterbrein voor te zijn. Prima om aan te geven dat Sandor van speciale klasse is, maar nogmaals, dat hoeft niets te zeggen over de tactische kwaliteiten van de huidige assistenten en het is ook niet gepast om ze zo te noemen. Die gasten zijn 24/7 met onze club betrokken. Een beetje respect is niet teveel gevraagd toch?
klopt. Zullen ook vast goede veldtrainers zijn. Dat zegt niks over dingen zien en herkennen in het veld. Je ziet vaak dat dat jongens zijn die zelf ook goed konden voetballen. Kennis is Spartaan en daar was Slot ook al bezig met neerzetten in het veld zei hij. Zien een stap verder

sunderland

ze zijn goed voor de club maar niet voor het voetbal gedeelte. Halverwege het eerste jaar eredivisie ging het al mis. Daarna zijn veel fouten gemaakt omdat de focus alleen bij het stadion lag. We konden toen al niet meer degraderen. ( betere spelers voor de reserve aanvallers maar en kwam juist niks)