Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
21 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Sandor van der Heide

Gestart door Chipke, maart 26, 2013, 13:31:15

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Gisteren weer tactisch overklast de eerste helft. De ts faalde voor de zoveelste x. En daarom zou ik graag Sandor of een ander der bij hebben. Iemand die dat gedeelte veel beter ziet. En zeg nu niet dat ik kan weten of dat nu niet gebeurd want dat is overduidelijk dat dat wel zo is. Je voetbalt ook zoveel makkelijker als het tactisch goed staat . De simpele dingen zoals paar meter vooruit of achteruit.

NRG

De realisatie van het nieuwe stadion is een enorme uitdaging en operatie geweest. En nu nog. Diep respect voor wat is neergezet. Dat dit ten koste is gegaan van de kwaliteit op het veld lijkt wel duidelijk. Maar soms moeten er keuzes worden gemaakt. De organisatie zal zowel binnen als buiten het veld moeten groeien en proffesioneler worden. Een 3 jaren plan kan ik in dat opzicht zeker mee leven. Dit seizoen staat er een selectie die zeker niet mee gaat doen om de bovenste plaatsen. De suggestie om de directie te laten opstappen slaat wat mij betreft nergens op. Waar ik me momenteel wel aan stoor is de gelatenheid en het gebrek aan strijd en passie op het veld. Het oogt allemaal zo plichtmatig.

De Gast

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 16:23:30
Nee dat gaat helpen, jij wil midden in de verhuizing de directie eruit flikkeren en de boel stuurloos laten rond dobberen. Maar door afspraken met Kooi/v/d Brink/en consorten zal je nog jaren je gal kunnen spugen over hun..

Je zult toch ook eens een kwalitatief goed product moeten maken ipv enkel de verpakking.

En dat de verhuizing ten koste is gegaan van het voetbal vind ik een smoesje. Er is veel geld uitgegeven aan spelers de afgelopen jaren, we hebben een technisch manager, er is scouting, er is Henk. En nog spelen we geen enkele rol van betekenis in het betaalde voetbal, net als vorig jaar. We zijn een soort Sunderland maar dan met de mazzel dat we niet naar de Tweede Divisie kunnen degraderen.

grijskijker

Citaat van: De Gast op oktober 19, 2024, 17:15:50
Je zult toch ook eens een kwalitatief goed product moeten maken ipv enkel de verpakking.

En dat de verhuizing ten koste is gegaan van het voetbal vind ik een smoesje. Er is veel geld uitgegeven aan spelers de afgelopen jaren, we hebben een technisch manager, er is scouting, er is Henk. En nog spelen we geen enkele rol van betekenis in het betaalde voetbal, net als vorig jaar. We zijn een soort Sunderland maar dan met de mazzel dat we niet naar de Tweede Divisie kunnen degraderen.
Vergeet je Reijnen niet? Vorig seizoen een half seizoen geen TD gehad, en wat voor jouw een smoesje is, is voor betrokkene realiteit en vind ik makkelijk roepen van de zijlijn.. Is het realistisch om te verwachten dat alles vlekkeloos zou verlopen, we zijn 10 wedstrijden onderweg en je verliest van Volendam waar je thuis al tijden niet van gewonnen hebt en de wereld is te klein en niks is er goed.

Inferno-058

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 17:50:58
Vergeet je Reijnen niet? Vorig seizoen een half seizoen geen TD gehad, en wat voor jouw een smoesje is, is voor betrokkene realiteit en vind ik makkelijk roepen van de zijlijn.. Is het realistisch om te verwachten dat alles vlekkeloos zou verlopen, we zijn 10 wedstrijden onderweg en je verliest van Volendam waar je thuis al tijden niet van gewonnen hebt en de wereld is te klein en niks is er goed.
10 wedstrijden onderweg, dat zijn genoeg wedstrijden om een balans op te maken. Van Volendam kan je verliezen maar het is wel de zoveelste. Het gaat nu niet meer om hoe of tegen wie je speelt, je moet punten pakken. Vooral thuis.

grijskijker

Citaat van: Inferno-058 op oktober 19, 2024, 17:56:58
10 wedstrijden onderweg, dat zijn genoeg wedstrijden om een balans op te maken. Van Volendam kan je verliezen maar het is wel de zoveelste. Het gaat nu niet meer om hoe of tegen wie je speelt, je moet punten pakken. Vooral thuis.
Eensch.. Maar elke keer als er gedacht wordt dat het lek boven is gebeurt er weer wat de resultaten be?nvloeden. Als Muhren bij ons in de spits had gestaan stonden we bovenaan en hij bovenaan de topscoorderslijst. Wat ik hiermee wil zeggen met een goede/fitte spits erbij had het er heel anders uitgezien.

diekhuzen

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 18:06:16
Eensch.. Maar elke keer als er gedacht wordt dat het lek boven is gebeurt er weer wat de resultaten be?nvloeden. Als Muhren bij ons in de spits had gestaan stonden we bovenaan en hij bovenaan de topscoorderslijst. Wat ik hiermee wil zeggen met een goede/fitte spits erbij had het er heel anders uitgezien.

Dat denk ik niet. We cre?ren echt veel te weinig.
Hoor je Henk praten over het strijdplan met ruimtes achter de linie van Volendam en daar train je dan op. Vervolgens lange ballen op Balk. Er is geen diepgang en onze aanvallen zijn redelijk simpel te verdedigen en met name de laatste 30/40 meter voor de goal van de tegenstander is zeer matig.
.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op oktober 19, 2024, 16:45:19
Gisteren weer tactisch overklast de eerste helft. De ts faalde voor de zoveelste x

Tot die goal was er toch eigenlijk niks aan de hand?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 19, 2024, 20:12:23
Tot die goal was er toch eigenlijk niks aan de hand?

alleen tig verkeerde pases spelers die elkaar niet begrijpen er gaat zo
veel verkeerd dat ziet een ieder toch.maar nogmaals alles is te tam
bij onze club helaas en wordt niet ingegrepen ja in de rust en zeggen
dan de 2e helft ging het beter ja ken oek niet anders.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op oktober 19, 2024, 16:45:19
Gisteren weer tactisch overklast de eerste helft. De ts faalde voor de zoveelste x. En daarom zou ik graag Sandor of een ander der bij hebben. Iemand die dat gedeelte veel beter ziet. En zeg nu niet dat ik kan weten of dat nu niet gebeurd want dat is overduidelijk dat dat wel zo is. Je voetbalt ook zoveel makkelijker als het tactisch goed staat . De simpele dingen zoals paar meter vooruit of achteruit.

Sunderland, het heeft niks met tactiek te maken. Het heeft met het niveau van de spelers te maken. Als de ts aangeeft hoe ze Volendam moeten aanpakken en de helft verzaakt, dan kest wel ophouden.

Bankzitter

Als ik De Leeuw beluister doen spelers in het veld andere dingen dan vooraf besproken (en na Emmen zei Diemers iets soortgelijks)
En als de tegenstander zich aanpast, dan kunnen we daar in het veld niet op reageren.

Om even op het topic terug te komen... Sandor heeft ook gezegd dat hij er nooit wat aan vond om op de bank te zitten omdat dan de invloed op de wedstrijd erg beperkt is.

En als de Leeuw wel snapt wat het speelplan is maar blijkbaar medespelers niet,d an heeft het toch niet aan de uitleg van de TS gelegen.
Zouden ze het dan wel ineens oppikken als Sandor of een ander het uitlegt of zijn de spelers niet ervaren of slim genoeg?

Noordcambuur

Hoelang moeten we over Sandor hebben phoeeee komt niet  :thumbsup

sunderland

Citaat van: Bankzitter op oktober 20, 2024, 10:15:26
Als ik De Leeuw beluister doen spelers in het veld andere dingen dan vooraf besproken (en na Emmen zei Diemers iets soortgelijks)
En als de tegenstander zich aanpast, dan kunnen we daar in het veld niet op reageren.

Om even op het topic terug te komen... Sandor heeft ook gezegd dat hij er nooit wat aan vond om op de bank te zitten omdat dan de invloed op de wedstrijd erg beperkt is.

En als de Leeuw wel snapt wat het speelplan is maar blijkbaar medespelers niet,d an heeft het toch niet aan de uitleg van de TS gelegen.
Zouden ze het dan wel ineens oppikken als Sandor of een ander het uitlegt of zijn de spelers niet ervaren of slim genoeg?
ben er niet bij maar misschien maken ze het veel te ingewikkeld. En als ik dan zie dat dat Alhaft een trainer mee krijgt om de warmingup te doen en zie hem dingen nadoen die de (warming up trainer) voordoet dan staan bij mij de haren overeind. Het wordt allemaal veel te ingewikkeld gemaakt  :(

fred

Vergeet het boekwerk met standaard situaties doornemen 10 seconden voordat ze invallen niet  :wall

Bankzitter

Ja eens, je weet als spelers / sporter toch wat lekker voelt als warming up. En inderdaad Marsman die een hele mappen aan het lezen is ... ik neem aan voor de dode spelmomenten.

Resultaat: we krijgen ze nog steeds tegen en we hebben er zelf nog niet eentje gemaakt.