Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
28 gasten, 3 leden
Voorstopper, TheDutchman, gobo

Sandor van der Heide

Gestart door Chipke, maart 26, 2013, 13:31:15

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: janou op oktober 16, 2024, 10:59:52
Volendam kan je prima verliezen. Eindhoven zou je op papier moeten kunnen hebben. Maar ik wil helemaal niet beoordelen op enkele wedstrijden. Ook als je deze twee verliest, vind ik dat Henk moet blijven zitten. Helemaal de voetbalvisie van een club is niet gemaakt op basis van ??n seizoen. Daar zit een gedachte achter voor komende jaren, en op basis daarvan worden spelers gehaald.

Henk moet gewoon tot eind van het seizoen alle vertrouwen krijgen en in rust kunnen werken. Kijken naar de lange termijn ipv druk leggen op losse wedstrijden. Vind het ook debiel dat een wedstrijd als VVV uit gewonnen moet worden omdat het anders klaar zou zijn. Dat is lekker werken zeg....
Het bestuur moet unaniem het vertrouwen in  Henk uitspreken en andere zelf hun conclusies trekken.

janou

Citaat van: Vlampiep op oktober 16, 2024, 12:49:09
Het bestuur moet unaniem het vertrouwen in  Henk uitspreken en andere zelf hun conclusies trekken.

Dat vind ik ook weer te ver gaan, zo zwart/wit hoeft het ook weer niet. Het zou vooral helpen qua beeldvorming als ze dat zouden doen.

Mochten ze Henk ontslaan is het een ander verhaal, dat zou betekenen dat de korte termijn belangrijker is. Dan kan je i.m.o. concluderen dat zo'n visie nutteloos is omdat je niet het geduld hebt om die visie uit te voeren.

denistel

Citaat van: janou op oktober 16, 2024, 10:59:52
Volendam kan je prima verliezen. Eindhoven zou je op papier moeten kunnen hebben. Maar ik wil helemaal niet beoordelen op enkele wedstrijden. Ook als je deze twee verliest, vind ik dat Henk moet blijven zitten. Helemaal de voetbalvisie van een club is niet gemaakt op basis van ??n seizoen. Daar zit een gedachte achter voor komende jaren, en op basis daarvan worden spelers gehaald.

Henk moet gewoon tot eind van het seizoen alle vertrouwen krijgen en in rust kunnen werken. Kijken naar de lange termijn ipv druk leggen op losse wedstrijden. Vind het ook debiel dat een wedstrijd als VVV uit gewonnen moet worden omdat het anders klaar zou zijn. Dat is lekker werken zeg....

gaat er voor mij ook om of je beter gaat spelen en er dus verbetering in je
spel zit en spelers dingen oppikken.gister had v mullem bijv weer tig x balveriies
net buiten de 16 en niemand die er wat van zegt dat kan toch niet.of ze doen dat
na de tijd maar ik zou er meteen boven opvliegen anders leren ze het immers nooit.
het moet allemaal veel scherper en pittiger vind ik tis allemaal gezapig

grijskijker

Citaat van: denistel op oktober 16, 2024, 14:24:49
spel zit en spelers dingen oppikken.gister had v mullem bijv weer tig x balveriies
net buiten de 16 en niemand die er wat van zegt dat kan toch niet.of ze doen dat
na de tijd
maar ik zou er meteen boven opvliegen anders leren ze het immers nooit.
Dat gebeurt na de tijd, vaak in combinatie met beelden...

janou

Citaat van: denistel op oktober 16, 2024, 14:24:49
na de tijd maar ik zou er meteen boven opvliegen anders leren ze het immers nooit.

Dat is maar net hoe je het bekijkt. Ik heb persoonlijk een hekel als er heel boos gedaan wordt om een pass die mislukt, diegene weet zelf donders goed dat die pass niet goed is, dat hoef je niet te vertellen. Daar wordt je niet beter van.

Als iemand een domme keuze maakt, of afspraken niet nakomt is het een ander verhaal, dan moet er bovenop gezeten worden, maar lijkt mij dat een De Leeuw, Kieftenbelt en Diemers dit wel doen.

Dat scherper en pittiger kan ook gewoon een kwestie van vorm zijn. Als je drie keer achter elkaar wint dan gaat de uitvoering op de training ook vanzelf beter.   

Galdiano

Citaat van: Grijskijkert op oktober 16, 2024, 14:45:48
Dat gebeurt na de tijd, vaak in combinatie met beelden...

Dan ben je het moment allang weer vergeten. Voorheen werd er regelmatig gelijk afgefloten en werd je gelijk met de neus op de feiten gedrukt. Dan bedenk je je de volgende keer wel 2 keer als je weer in zo'n situatie komt.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Het ligt er toch ook aan waarom een bal wordt verspeeld. Ligt het allemaal concentratie, slap dan mag je er wel direct bovenop zitten. EN mooiste als medespelers dat ook doen.

Als een speler het niet ziet dan helpen beelden misschien. En kan ook zo zijn dat hij geen goede afspeelmogelijkheden heeft. Dat kun je als trainers wel aangeven maar nog mooier als spelers dat onderling kunnen oplossen. Altijd alles achteraf lijkt me niet goed, maar goed, de TS zal daar wel redenen voor hebben.

denistel

Citaat van: Galdiano op oktober 16, 2024, 14:59:23
Dan ben je het moment allang weer vergeten. Voorheen werd er regelmatig gelijk afgefloten en werd je gelijk met de neus op de feiten gedrukt. Dan bedenk je je de volgende keer wel 2 keer als je weer in zo'n situatie komt.

juistum is veel beter vind ik nu gebeurd het en een paar minuten later weer
kun je wel na de tijd bespreken maar dan zit je binnen je moet ze op het
veld aanpakken,en kenne wel zegge de leeuw diemers of wie dan ook doen
dat wel nou die gelatenheid is hier al tijden vind ik, ze durven elkaar niet
meer aan te pakken zo lijkt het.

sunderland

Ut gaat zo goed, vooral niet Sandor terughalen. Wat een stel sukkels!!! Walgelijk

Oud Cambuur

Citaat van: sunderland op oktober 18, 2024, 20:40:18
Ut gaat zo goed, vooral niet Sandor terughalen. Wat een stel sukkels!!! Walgelijk
Want die had gescoord denk je? Kansloze opmerking weer

R058

Citaat van: Oud Cambuur op oktober 18, 2024, 22:22:08
Het stond tactisch gewoon weer niet goed. Zelfs in de tweede helft niet. Proberen op te bouwen met 2 centrale verdedigers tegen 2 spitsen. Daardoor kwamen telkens die lange ballen. Tweede helft ging het wel iets beter doordat Nartey die bal op kwam halen, maar nog steeds niet goed. Verder ook nog geen patronen in de aanval.
Sandor zou daar echt wel verbetering in kunnen brengen.

Bernardo

Citaat van: Oud Cambuur op oktober 18, 2024, 22:22:08
Zoveel uitgespeelde kansen hebben we vandaag niet gehad toch?

Oud Cambuur

Hij komt niet dat gezeur over Sandor moet nu maar eens ophouden . Mijn mening is dat er gewoon niet goed ingekocht is en dat je daar nu de zure druiven van plukt. Wachten op de winterstop waar je hoop ik nu wel de juiste speler(s) kan halen en dan hopen op een periode.

Bernardo

Citaat van: Oud Cambuur op oktober 18, 2024, 22:46:12
Hij komt niet dat gezeur over Sandor moet nu maar eens ophouden . Mijn mening is dat er gewoon niet goed ingekocht is en dat je daar nu de zure druiven van plukt. Wachten op de winterstop waar je hoop ik nu wel de juiste speler(s) kan halen en dan hopen op een periode.

Daar ben ik het wel mee eens. Aanvallend veel te weinig kwaliteit, geen doelpunten ingekocht. Zou een wonder zijn als we de PO halen, vrees voor Henk dat hij de kerst niet haalt.

Destroyer

Citaat van: Bernardo op oktober 18, 2024, 22:48:08
Daar ben ik het wel mee eens. Aanvallend veel te weinig kwaliteit, geen doelpunten ingekocht. Zou een wonder zijn als we de PO halen, vrees voor Henk dat hij de kerst niet haalt.

Geloof mij een goede spits doet wonderen
** Poolwinner 18/19 - 21/22