Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
81 gasten, 2 leden
ruubmac, Holwerd voor Cambuur

Sandor van der Heide

Gestart door Chipke, maart 26, 2013, 13:31:15

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: denistel op oktober 13, 2024, 17:49:10
niks officieels en dat is misschien zijn punt als niet iedereen
binnen de club er achter staat doet ie het niet.
Dit zal Henk niet leuk vinden, maar de sponsor die dit wil realiseren niet minder.
Gaat wrijving opleveren. Maar soms gaat het spreekwoord op van: zonder wrijving geen glans :clint

denistel

Citaat van: Zuid1991 op oktober 13, 2024, 20:36:57
Dus, hij is niet gevraagd?
Is hij wel gevraagd om op gesprek te komen?
Ik bedoel, iemand kan wel zeggen dat hij iets niet (meer) wil maar het gaat erom dat de media deed vermoeden dat er een (officieel) gesprek plaats zou vinden.

En als hij niet op gesprek geweest is, hoe weet hij dan dat niet iedereen erachter staat?

als hij bijv met henk er contact over heeft en daar uit blijkt dat niet ieder een
op zijn komst zit te wachten dan doet hij het niet zo lwam het op mij over.

Bankzitter

Men mag toch best kritisch kijken naar de (hoge) kosten en hoe vrijblijvend de rol van Sandor wordt? Want ik kan me niet voorstellen dat hij voor meerdere jaren blijft, hooguit voor dit seizoen.

Ik vind het mooi als hij terugkomt maar snap ook best dat er kritische vragen bij zijn.

sunderland

Citaat van: denistel op oktober 14, 2024, 13:09:24
als hij bijv met henk er contact over heeft en daar uit blijkt dat niet ieder een
op zijn komst zit te wachten dan doet hij het niet zo lwam het op mij over.
appart ! Je hebt overal afgunst dat is nu eenmaal zo. We weten dat hij heel goed is en dan krijg je juist des te meer afgunst. Zo werkt het vaak. En juist de goeien staan daar boven. Eerlijk gezegd staat Sandor daar ook ver boven denk ik.

denistel

Citaat van: sunderland op oktober 14, 2024, 13:36:32
appart ! Je hebt overal afgunst dat is nu eenmaal zo. We weten dat hij heel goed is en dan krijg je juist des te meer afgunst. Zo werkt het vaak. En juist de goeien staan daar boven. Eerlijk gezegd staat Sandor daar ook ver boven denk ik.

gaat er meer om dat cambuur een visie heeft en daar aan vast wil houden.

denistel

Citaat van: Bankzitter op oktober 14, 2024, 13:29:43
Men mag toch best kritisch kijken naar de (hoge) kosten en hoe vrijblijvend de rol van Sandor wordt? Want ik kan me niet voorstellen dat hij voor meerdere jaren blijft, hooguit voor dit seizoen.

Ik vind het mooi als hij terugkomt maar snap ook best dat er kritische vragen bij zijn.

uiteraard is dat zo en daar zal ook de twijfel zitten bij sandor.
de club heeft een visie en daar past hij voor de lange termijn niet in
uiteraard is het jammer als je zijn kennis niet zou gebruiken juist
richting de jonge trainers die we nu als assistent hebben.

sunderland

Wat een ge-eikel. Die visie brengt niks en als er dan iemand zoals hem bij kan/wil dan moet je dat met beide handen aangrijpen. Echt niet normaal? en wat ook zo is dat hij 100% spelers beter maakt waar de club weer aan verdiend ( Kallon Bangura Hoedemakers)om maar paar te noemen) en dat is geen visie zeker..

fred

De visie zijn een paar enorme oogkleppen  ;(

De Gast

Laat Pieter de toko maar overnemen. Daar heb ik meer vertrouwen in.

Galdiano

Citaat van: herr kunkel op oktober 13, 2024, 18:14:35
Idd,  degene die mij bericht van S doorstuurde is echt wel innercircle... daar: op een haar na rond  was de tekst

Dan weet ik niet van wie in de innercircle dit gezegd heeft.
2 weken gaf ik al aan dat Sandor recent zelf heeft gezegd niet meer terug te keren in het betaald voetbal.
Daarom verbaasde ik mij dan ook over de berichtgeving van Geert van Tuinen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Citaat van: Galdiano op oktober 14, 2024, 16:08:00
Dan weet ik niet van wie in de innercircle dit gezegd heeft.
2 weken gaf ik al aan dat Sandor recent zelf heeft gezegd niet meer terug te keren in het betaald voetbal.
Daarom verbaasde ik mij dan ook over de berichtgeving van Geert van Tuinen.
dat zei hij. Kan toch veranderen..  hij heeft ook niet tegen Denistel gezegd dat het onzin is en dat hij het sowieso niet gaat doen.

Galdiano

Citaat van: sunderland op oktober 14, 2024, 17:00:40
dat zei hij. Kan toch veranderen..  hij heeft ook niet tegen Denistel gezegd dat het onzin is en dat hij het sowieso niet gaat doen.

De tijd zal het leren...

Persoonlijk zou ik het toejuichen. Maar betwijfel het.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Citaat van: sunderland op oktober 14, 2024, 15:30:20
Wat een ge-eikel. Die visie brengt niks en als er dan iemand zoals hem bij kan/wil dan moet je dat met beide handen aangrijpen. Echt niet normaal? en wat ook zo is dat hij 100% spelers beter maakt waar de club weer aan verdiend ( Kallon Bangura Hoedemakers)om maar paar te noemen) en dat is geen visie zeker..

Ik ben er ook van overtuigd dat met Sandor het spel en prestaties gaan verbeteren.
Maar ook duidelijk dat het noodgreep en korte termijn oplossing zou zijn.

Het is niet raar als de directie zich afvraagt hoe we het gaan financieren zonder det het bijvoorbeeld ten koste gaat van het halen van een spits in de winter. Of dat je nadenkt over hoe je verder wilt op het moment dat Sandor weer weggaat.

Het kan heel goed dat daar prima oplossingen voor gevonden kunnen worden maar die vragen zullen toch op tafel liggen.

De Gast

Sportcast: Sandor wou wel, de financien lieten het toe, maar toch zal ?t hem wellicht niet worden. Ergens zal er toch een ?nee? zijn geweest.

NRG

Citaat van: De Gast op oktober 14, 2024, 19:54:40
Sportcast: Sandor wou wel, de financien lieten het toe, maar toch zal ?t hem wellicht niet worden. Ergens zal er toch een ?nee? zijn geweest.

Dan ben ik wel heel benieuwd waar die ?nee? vandaan zou komen. Ik zou het eeuwig zonde vinden. Sandor zou zo maar de ontbrekende schakel kunnen zijn.