Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
88 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Telstar-Cambuur

Gestart door speculeter, april 01, 2019, 22:10:37

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

En door....
Moeilijke pot Telstar in vorm met paar snelle spelers voorin.

Noordcambuur

Ja deze wordt heel belangrijk win je deze dan sta je er wel goed voor.
Wel weer jammer van die onnodige nederlaag van afgelopen vrijdag.

speculeter

Daarna jong Utrecht thuis dus op voor 6 punten.

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op april 02, 2019, 08:59:19
Daarna jong Utrecht thuis dus op voor 6 punten.
kan ik er voor tekenen kerel.
Maar het zit ook allemaal heel dicht op elkaar win je deze 2 wedstrijden dan sta je er goed op verlies je deze 2 ja dan gaat het weer heel moeilijk worden.
Daarom is de nederlaag van afgelopen vrijdag zo klote.

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op april 02, 2019, 09:52:46

Win je die dan sta je 6e

Noordcambuur

Lore

Citaat van: Noordcambuur op april 02, 2019, 09:52:46
kan ik er voor tekenen kerel.
Maar het zit ook allemaal heel dicht op elkaar win je deze 2 wedstrijden dan sta je er goed op verlies je deze 2 ja dan gaat het weer heel moeilijk worden.

Het zit zeker dicht bij elkaar, maar al wat minder dicht dan voor de wedstrijd tegen Jong Ajax. Ik heb het gevoel dat de komende twee wedstrijden het echte verschil gaan maken.

Holwerd voor Cambuur

Niet in de hosanna-stemming blijven hangen nu. Knop om en weer alles geven tegen Telstar :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Collingwood

Dezelfde opstelling als maandag, aldus de HaH. Van Kippersluis weer terug op de bank.

Overigens heeft Telstar in de laatste 6 wedstrijden liefst 16 punten gehaald, dus gaat normaal gesproken een erg lastige wedstrijd worden.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Citaat van: Collingwood op april 04, 2019, 12:11:00
Dezelfde opstelling als maandag, aldus de HaH. Van Kippersluis weer terug op de bank.

Overigens heeft Telstar in de laatste 6 wedstrijden liefst 16 punten gehaald, dus gaat normaal gesproken een erg lastige wedstrijd worden.

Het Rossi effect :) Alleen heeft hij er nog nauwelijks aan bijgedragen volgens mij.

PePe

Na behalen van veel punten door Telstar, komt er een periode dat het minder gaat, dit kan vrijdag a.s. zomaar zijn!
Door de nieuwe opstelling, draait het als een tierelier. (en hebben dan Kippersluis nog op de bank) 3 points!!

Yellow Army

Dan wordt het tijd dat de opmars van de tegenstander tegen ons eens een keer gestopt wordt ipv gestart.
Area 58

speculeter

Citaat van: hobbes op april 04, 2019, 12:20:09
Het Rossi effect :) Alleen heeft hij er nog nauwelijks aan bijgedragen volgens mij.
Ondaan en Moreira....

Lore

Citaat van: hobbes op april 04, 2019, 12:20:09

Ik denk als je zijn zaakwaarnemer dat vraagt dat hij vast statistieken kan produceren waardoor Rossi de redding van Telstar is hoor!

Lore

Citaat van: Yellow Army op april 04, 2019, 12:50:22
Dan wordt het tijd dat de opmars van de tegenstander tegen ons eens een keer gestopt wordt ipv gestart.

Doe even normaal! Dan zou ik mijn club helemaal niet meer herkennen.