Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 1 lid
zeewolde

Telstar-Cambuur

Gestart door speculeter, april 01, 2019, 22:10:37

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

We kenne lullen wat we willen, maar we doen gewoon mee hoor voor rechtstreekse promotie. Als iedereen fit blijft en ut kopje erbij houdt hebben wij alle kans. Groeten vanuit een zeer heet Mexico. Wat een geile wijven hier juh. Echt.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op september 07, 2019, 19:56:50
We zakken helemaal in. Komt niet goed

We gaan naar de eredivisie. En terecht. We voetballen met ut kopje dit seizoen.

wiekie1969

Citaat van: denistel op september 07, 2019, 21:26:38
1e helft helemaal onder controle en had je een 2e moeten maken.2e helft
had korte dat ook moeten doen. daarna een wat mindere periode en dat zal\er uit moeten.
beste 2e goal en punten in de knip komende vrijdag 8000 plus hop

3 punten juh. Kom aan scc . Gas geven........

Ruppppert

Bankzitter

Ik heb alle wedstrijden nu gezien behalve tegen GAE en durf wel te zeggen dat we mee gaan doen om promotie. We hebben straks Nieuwpoort en Doke achter de hand om zo'n scenario met Plet in de kiem te smoren. Bangura is een volwaardige stand-in gebeleken tot nu toe. Verdediging is top KKD.

Het middenveld doet het beter dan ik had verwacht.... ze blijven nu aardig overeind en daar zit nog heel wat rek in. Maulun de positieve verrassing voor mij.

Antonia en Ragnar/Paulissen gaan een kwaliteitsimpuls op de vleugels geven (Als back-ups zijn Korte en Kallon verder prima). Mis ik alleen een soort van pinch hitter... wellicht is die lange Bouman of Nieuwpoort daar ook geschikt voor.

Nu een aardige serie neerzetten en dan draaien we mee in de top 4.

Noordcambuur

We hadden in een dik uur helemaal de wedstrijd in ons eigen hand helemaal niks weggegeven.
We hadden eerste helft met 0-3 aan de thee gemoeten dat moet tegen Helmond zeker beter.
De wissels hebben ons over de streep getrokken.
Kallon was ziek maar toch heel knap dat hij de 90 minuten vol heeft gemaakt.
Korte kon weer niet de wedstrijd uit spelen.
Achterin stond het goed op Sambissa na ik hoop dat de blessure mee valt.

speculeter

Waarmee is Sambissa uitgevallen?

Bernardo

speculeter

D.H.Skolten

Citaat van: Bankzitter op september 08, 2019, 08:37:03
Ik heb alle wedstrijden nu gezien behalve tegen GAE en durf wel te zeggen dat we mee gaan doen om promotie. We hebben straks Nieuwpoort en Doke achter de hand om zo'n scenario met Plet in de kiem te smoren. Bangura is een volwaardige stand-in gebeleken tot nu toe. Verdediging is top KKD.

Het middenveld doet het beter dan ik had verwacht.... ze blijven nu aardig overeind en daar zit nog heel wat rek in. Maulun de positieve verrassing voor mij.

Antonia en Ragnar/Paulissen gaan een kwaliteitsimpuls op de vleugels geven (Als back-ups zijn Korte en Kallon verder prima). Mis ik alleen een soort van pinch hitter... wellicht is die lange Bouman of Nieuwpoort daar ook geschikt voor.

Nu een aardige serie neerzetten en dan draaien we mee in de top 4.
Helemaal mee eens. Maar kun je Ragnar, Paulissen, Maulun en Muhren (en Antonia) allemaal tegelijk opstellen?

Collingwood

De wedstrijd 75 minuten onder controle, we krijgen ook wel de kansen om op 0-2 te komen, maar al met al mis je voorin toch de kwaliteit om echt door te drukken. Met Oratmangoen, Antonia en Paulissen genoeg achter de hand om dat straks beter voor elkaar te krijgen. Korte moet ook wel beter kunnen. Maar gewoon een lastige uitwedstrijd en die met verve doorstaan en drie punten, op naar volgende week!  |:)

Overigens echt genoten van de invalbeurten van Akoy en Bangura. Die brachten echt nieuwe energie in de ploeg. Als die zo doorgaan hebben we in de breedte ook gewoon een prima selectie. Ook goed om te zien dat Hoedemakers een prima pot speelde.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: D.H.Skolten op september 08, 2019, 12:36:40
Helemaal mee eens. Maar kun je Ragnar, Paulissen, Maulun en Muhren (en Antonia) allemaal tegelijk opstellen?
ja dat kan. In mijn ogen heb je dan de beste opstelling. Op 1 kant diepte met kwaliteit en andere kant voetballende kwaliteit( Paulissen). Beter dan dat domme gedoe van nu.

zeewolde

Citaat van: sunderland op september 08, 2019, 13:51:25
ja dat kan. In mijn ogen heb je dan de beste opstelling. Op 1 kant diepte met kwaliteit en andere kant voetballende kwaliteit( Paulissen). Beter dan dat domme gedoe van nu.
maar dan is er geen plaats voor Jacobs, en dat zou ik zonde vinden.

speculeter

Mooie eind en tussenstanden tot dusver
Morgen NAC en de Graafschap ook maar even punten verliezen

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op september 08, 2019, 17:50:33
Mooie eind en tussenstanden tot dusver
Morgen NAC en de Graafschap ook maar even punten verliezen
morgen dat denk ik ff niet.