Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
54 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Cambuur-den Bosch.

Gestart door speculeter, april 20, 2019, 19:38:49

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 31, 2019, 11:21:48
Het viel me vooral tegen dat Mac Intosh, Schouten en Paulissen de regie niet pakten toen bleek dat het over de zijkanten niet liep. Vooral door v Deelen/Korte maar ook als Den Bosch bij balverlies over de flank Kallon/Sambissa uitbrak.

Opbouw had meer door het centrum gemoeten maar ze bleven over Korte proberen die totaal niet in de wedstrijd zat.
tis wel knap hoe ze door loopacties steeds de vrije man vinden. Korte deed er dan weinig mee dat klopt. Zo moet voetbal toch ook vrije man vinden,

Collingwood

Was niet echt goed van onze kant. Wel goede instelling, aanvallend en snel de bal terug willen veroveren, en daardoor toch vermakelijk. Overigens ook door Den Bosch waar ook meer voetbal in zit dan ik had verwacht. Uiteindelijk over 90 minuten verdiend gewonnen.

Positief was ik vooral over ons centrum, dat verdedigend degelijk is en ook opbouwend verschillende wapens heeft (crossballen en inschuiven van Schouten, indribbelen van Mac-Intosch) hoewel dat heus wel eens mislukte. Verder viel Oratmangoen natuurlijk geweldig in en deed Mühren waarvoor hij er staat, prima dus. Ook ben ik fan van Jacobs. Speelde zeker niet geweldig en kan zich in de kleine ruimtes nog ruim verbeteren. Maar hoe vaak hij weer in de 16 kwam en met diepte loopacties ruimte creëerde voor Korte, daar kan ik echt van genieten. Oh ja, en Stevens mag hier ook wel benoemd worden. Prima keeper voor ons met een heerlijk rustige uitstraling.

Hoedemakers scoorde wat mij betreft wel een voldoende, zal in 75% van de wedstrijden ook prima mee kunnen, maar is niet de man waarmee je de top 5 gaat bestormen. Zeker gezien hoe aanvallend we spelen en hoe ver naar voren we druk zetten hoop ik dat daar toch nog een type rauwdouwer bij komt. Kallon en Korte wel dreigend, maar kwam uiteindelijk weinig (Kallon) tot niets (Korte) uit. Zou dus ook mooi zijn als daar nog iemand bij komt die echt wedstrijden kan beslissen.

Van Deelen is me verder zowel negatief als positief niet echt opgevallen, Sambissa was verdedigend heel erg kwetsbaar. Beide heren moeten oppassen als Schmidt straks weer fit is. Paulissen was eigenlijk volledig onzichtbaar. Uit de uitleg van Sandor maak ik op dat dat toch ook met de speelwijze van Den Bosch te maken had, maar hij heeft hier zeker geen basisplaats ten koste van Maulun veiliggesteld.

Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Collingwood op augustus 31, 2019, 13:19:36
Was niet echt goed van onze kant. Wel goede instelling, aanvallend en snel de bal terug willen veroveren, en daardoor toch vermakelijk. Overigens ook door Den Bosch waar ook meer voetbal in zit dan ik had verwacht. Uiteindelijk over 90 minuten verdiend gewonnen.

Positief was ik vooral over ons centrum, dat verdedigend degelijk is en ook opbouwend verschillende wapens heeft (crossballen en inschuiven van Schouten, indribbelen van Mac-Intosch) hoewel dat heus wel eens mislukte. Verder viel Oratmangoen natuurlijk geweldig in en deed Mühren waarvoor hij er staat, prima dus. Ook ben ik fan van Jacobs. Speelde zeker niet geweldig en kan zich in de kleine ruimtes nog ruim verbeteren. Maar hoe vaak hij weer in de 16 kwam en met diepte loopacties ruimte creëerde voor Korte, daar kan ik echt van genieten. Oh ja, en Stevens mag hier ook wel benoemd worden. Prima keeper voor ons met een heerlijk rustige uitstraling.

Hoedemakers scoorde wat mij betreft wel een voldoende, zal in 75% van de wedstrijden ook prima mee kunnen, maar is niet de man waarmee je de top 5 gaat bestormen. Zeker gezien hoe aanvallend we spelen en hoe ver naar voren we druk zetten hoop ik dat daar toch nog een type rauwdouwer bij komt. Kallon en Korte wel dreigend, maar kwam uiteindelijk weinig (Kallon) tot niets (Korte) uit. Zou dus ook mooi zijn als daar nog iemand bij komt die echt wedstrijden kan beslissen.

Van Deelen is me verder zowel negatief als positief niet echt opgevallen, Sambissa was verdedigend heel erg kwetsbaar. Beide heren moeten oppassen als Schmidt straks weer fit is. Paulissen was eigenlijk volledig onzichtbaar. Uit de uitleg van Sandor maak ik op dat dat toch ook met de speelwijze van Den Bosch te maken had, maar hij heeft hier zeker geen basisplaats ten koste van Maulun veiliggesteld.
mooi man. Zo ist!

wiekie1969

Nog even de samenvatting gezien net. Sambissa gaat 2 keer volledig in de fout bij de tegengoals. Dat mag niet op dit niveau. Ragnar mut in de basis 11. Maulun werd ook gemist, die is echt beter geworden in een jaar tijd. Telstar pakken en je doet leuk mee voor de eerste periode. Proost :hein

wiekie1969

Citaat van: Collingwood op augustus 31, 2019, 13:19:36

Korte tot nu toe zwaar onder de maat, Kallon kan helaas niet beter. Moet echt 1 bij want Paulissen is meer een middenvelder.

Collingwood

Citaat van: wiekie1969 op augustus 31, 2019, 14:26:28
Korte tot nu toe zwaar onder de maat, Kallon kan helaas niet beter. Moet echt 1 bij want Paulissen is meer een middenvelder.

Eens, lijken ze gelukkig ook mee bezig te zijn. Als er dan ook nog een sterke 6 bij komt (daar heb ik minder vertrouwen in) heb je echt een leuke selectie die ik gewoon als outsider voor plek 2 zie. Vind alleen De Graafschap er qua selectie en spel er tot nu toe bovenuit steken.
Kalmte alleen kan u redden.

wiekie1969

Citaat van: Collingwood op augustus 31, 2019, 14:45:01
Eens, lijken ze gelukkig ook mee bezig te zijn. Als er dan ook nog een sterke 6 bij komt (daar heb ik minder vertrouwen in) heb je echt een leuke selectie die ik gewoon als outsider voor plek 2 zie. Vind alleen De Graafschap er qua selectie en spel er tot nu toe bovenuit steken.

Vind Volendam ook sterk. Leuk aanvallend voetbal. Daar hebben we niet voor niks van verloren in de voorbereiding.  En Eindhoven tot nu toe verrassend, maar ga er vanuit dat ze dat niet gaan volhouden.

grijskijker

Citaat van: wiekie1969 op augustus 31, 2019, 14:26:28
Antonia !

De Gast

Hou op man met je Antonia. Op basis waarvan moet hij hier komen. Je roeptoetert maar wat..

AL

Citaat van: De Gast op september 01, 2019, 08:30:26
Hou op man met je Antonia. Op basis waarvan moet hij hier komen. Je roeptoetert maar wat..

Prima speler toch?
Koopt zijn contract af en stapt over naar Cambuur.
Tenminste dat gerucht wordt steeds sterker...

grijskijker

Citaat van: AL op september 01, 2019, 08:32:13
Prima speler toch?
Koopt zijn contract af en stapt over naar Cambuur.
Tenminste dat gerucht wordt steeds sterker...
Precies dat... ANTONIA!!!

De Gast

Als dat de de enige reden is om hem binnen te halen.. zit toch ook een totaal verkeerde kop op die jongen. Bij Groningen ellende veroorzaakt en balt nu twee jaar wat op Cyprus.. moet dat 'm nu nog eens gaan worden?

Bankzitter

Ik schat hem op 10 goals, 10 assists... reden genoeg om hem te halen. En Henk kent hem blijkbaar goed genoeg om het risico aan te durven.

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op september 01, 2019, 09:08:03
Ik schat hem op 10 goals, 10 assists... reden genoeg om hem te halen. En Henk kent hem blijkbaar goed genoeg om het risico aan te durven.
Welk risico?

Bankzitter

Dat het een lastige jongen zou zijn.