Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
89 gasten, 1 lid
zeewolde

Cambuur-den Bosch.

Gestart door speculeter, april 20, 2019, 19:38:49

Vorige topic - Volgende topic

V-man

Het eerste schot tussen de palen, en dat was een goed schot van Issa (vanaf Zuid gezien dus in pole position). Die eerste goal had ie ook een mooie, indirecte, assist! Handenbindertje der bij houden hoor!

De Gast

Kallon ja.. wat moet je er mee. Kan er niks van maar verzorgt toch wel weer de rode kaarten bij de tegenstander. En een toevallige assist. Korte soms wel aardige voorzet maar daar blijft het dan wel bij.. zo haal je ook niet alles uit je targetman Muhren. Gelukkig hadden we de juiste man nog op de bank zitten. Wat een rendement heeft die jongen. Geweldig.

Paulissen viel me ook niet mee.. maar wat is zijn rol eigenlijk in het veld?

Verder heerlijk avondje. Goeie vibe, publiek wordt elke wedstrijd vermaakt met veel goals. Het is weer leuk om naar Cambuur te gaan. Dat was vorig jaar toch echt wel anders.

Bankzitter

Kallon deed het goed tegen Den Bosch, goed om in selectie te hebben. We hebben alleen betere nodig maar dat komt wel goed. Korte mist vorm maar kan het wel, Ragnar kan overal voorin en er komt er vast nog wel eentje bij. En dan is Kallon prima voor de breedte.

sunderland

Citaat van: D.H.Skolten op augustus 30, 2019, 23:39:09
Ik heb me prima vermaakt, maar Kallon en Korte hebben geen tot bijna geen rendement. Ragnar komt er in en dat was meteen een kwaliteit injectie! Waarom niet met hem beginnen?
:thumbsup

Destroyer

Raganr heeft gisteren wel een basis plaats afgedwongen lijkt me.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

oost

Ragnar  is gewoon de jonge versie van de ridder |:)Wat heb ik van die jongen genoten gisteren

sunderland

Citaat van: oost op augustus 31, 2019, 09:37:40
Ragnar  is gewoon de jonge versie van de ridder |:)Wat heb ik van die jongen genoten gisteren
hij laat zien dat voetbal simpel is. 3 e goal zo simpel. Kan iemand anders nog iets van leren

Bankzitter

Citaat van: De Gast op augustus 31, 2019, 07:40:16

Paulissen viel me ook niet mee.. maar wat is zijn rol eigenlijk in het veld?

Dat vroeg ik me ook af.... alles ging ook over Kallon en Korte die daar daar weinig mee deden.
Maar Maulun trekt het spel wel naar zich toe, dat zou je van Paulissen dan toch ook verwachten. Viel erg tegen in ieder geval, net als v Deelen en Korte. Die moeten allemaal veel beter kunnen.

sk13

Sambissa en korte waren voor mij de zwakste. Verder vond ik het een matige wedstrijd. Voor zelfde sta je gewoon achter. Maar blij met de 3 punten. Deze jonge jongens zullen nog genoeg fouten maken. Maar kunnen alleen maar beter worden door veel wedstrijden te spelen.

Bankzitter

Het viel me vooral tegen dat Mac Intosh, Schouten en Paulissen de regie niet pakten toen bleek dat het over de zijkanten niet liep. Vooral door v Deelen/Korte maar ook als Den Bosch bij balverlies over de flank Kallon/Sambissa uitbrak.

Opbouw had meer door het centrum gemoeten maar ze bleven over Korte proberen die totaal niet in de wedstrijd zat.

grijskijker

Citaat van: Bankzitter op augustus 31, 2019, 11:21:48
Het viel me vooral tegen dat Mac Intosh, Schouten en Paulissen de regie niet pakten toen bleek dat het over de zijkanten niet liep. Vooral door v Deelen/Korte maar ook als Den Bosch bij balverlies over de flank Kallon/Sambissa uitbrak.

Opbouw had meer door het centrum gemoeten maar ze bleven over Korte proberen die totaal niet in de wedstrijd zat.
Ik zou zeggen luister eens naar v/d Heide,die geeft prima antwoord op dingen die hier boven staan..

Blij dat een mindere wedstrijd gewonnen word!!

Zuid1991

Het is weer leuk om naar Cambuur te gaan.
Zelfs weer wat spanning voor de wedstrijden.
Er heerst weer een lekker sfeerke, t avondsje Cambuur in optima forma. Het duurt in mijn optiek niet lang meer dat we richting de 8000 toeschouwers gaan.
Hopelijk volgende week vol uitvak!

Bankzitter

Helder intervieuw met Sandor inderdaad. Als Korte of Kallon naar binnenkwamen konden ze vaak Paulissen niet bereiken en liepen zich vast. Gelukkig werd nog op tijd gewisseld en Ragnar bereikte wel direct de mensen bij de 16.

sunderland

Citaat van: sk13 op augustus 31, 2019, 10:47:16
Sambissa en korte waren voor mij de zwakste. Verder vond ik het een matige wedstrijd. Voor zelfde sta je gewoon achter. Maar blij met de 3 punten. Deze jonge jongens zullen nog genoeg fouten maken. Maar kunnen alleen maar beter worden door veel wedstrijden te spelen.
maar de overwinning was wel terecht of niet dan.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 31, 2019, 10:07:13
Dat vroeg ik me ook af.... alles ging ook over Kallon en Korte die daar daar weinig mee deden.
Maar Maulun trekt het spel wel naar zich toe, dat zou je van Paulissen dan toch ook verwachten. Viel erg tegen in ieder geval, net als v Deelen en Korte. Die moeten allemaal veel beter kunnen.
helemaal mee eens.