Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
94 gasten, 1 lid
zeewolde

Cambuur-den Bosch.

Gestart door speculeter, april 20, 2019, 19:38:49

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Domme actie van Van Kippersluis, Maulun neemt (en scoort) ze het hele seizoen al als hij speelt. Misschien had nu een ander hem kunnen nemen want hij zat niet bepaald lekker in de wedstrijd, maar dat gold even goed voor Kippersluis...

EDIT: Ik maak uit de interviews dat er geen (duidelijke) afspraken waren. Eerlijk is eerlijk, fout ligt dus bij de ts in dit geval.
Kalmte alleen kan u redden.

Geelblauwstiens

Citaat van: hobbes op april 22, 2019, 17:16:17
Ruzie maken over wie de penalty mag nemen, zo kinderachtig
Zegt wat over de afspraken in het team lijkt me.

Tanjajeah

Citaat van: Geelblauwstiens op april 22, 2019, 17:29:33

Er waren geen duidelijke afspraken hoor ik Hake net zeggen, behalve dat Hendriks de strafschoppen zou nemen. Maar die stond niet meer binnen de lijnen. Wel wat amateuristisch.

Zuid1991

Matig spel maar eindelijk strijd.
Compliment aan de twaalfde man!!!
Goede sfeer |:)

Geelblauwstiens

Citaat van: Zuid1991 op april 22, 2019, 17:41:46
Matig spel maar eindelijk strijd.
Compliment aan de twaalfde man!!!
Goede sfeer |:)

Heerlijk middagje! Jammer voor Sam! Zal wel niet meevallen ben ik bang.

De Gast

Degelijke pot. Wij mogen onze handen dichtknijpen met zo'n verdediging waar ook nog eens de doelpuntenmakers wegkomen. Het zegt genoeg over de rest vh elftal waar, zeker zonder Hendriks, veel te weinig dreiging wegkomt. Zelfs de penalty moest bij Sambissa wegkomen. Enfin, drie zeer belangrijke punten.

sunderland

Mooi weertje mooi sfeertje. Denbosch 1 echte kans, zeer terecht gewonnen. Hef genoten van de sfeer, voetbal was niet best.

sunderland

Citaat van: Geelblauwstiens op april 22, 2019, 17:29:33
belachelijk !! Hake heeft niet eens een afspraak voor nummer 2. Owowow.

sunderland

Kippersluis was ook een partij slecht zeg. Logisch dat ie weg moet.

wiekie1969

Mbende moet blijven. Beest. Kopsterk en straalt ontzag uit.
In de playoffs gaan we stunten met dit verschrikkelijke anti- voetbal. Let maar op.

wiekie1969

Wedstrijd was niet om aan te gluren. Den Bosch wilde niet en Cambuur zakte bij balverlies massaal terug op de eigen helft. Je kijkt 93 minuten lang naar niks. Kan mij niet voorstellen dat supporters deze pot nuchter kunnen zien. Wat een erbarmerlijk niveau juh. De sfeer op Noord maakt alles goed.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op april 22, 2019, 19:15:50
Kippersluis was ook een partij slecht zeg. Logisch dat ie weg moet.

De man is niet snel dus wat moet je dan als medespeler doen, de bal in de voeten aanspelen.  Je moet die jongen in zijn kracht gebruiken.  Maar ik zie echter 78 vuurpijlen over sien hoofd vliegen en 93 ballen in de diepte. Wat een onkunde. Hier kun je echt wel op trainen.

Collingwood

Schilder en Steenvoorden in het team van de week bij VI. Mous nu tweede in het algemeen klassement over het hele seizoen.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Collingwood op april 23, 2019, 10:36:39
Schilder en Steenvoorden in het team van de week bij VI. Mous nu tweede in het algemeen klassement over het hele seizoen.
de Steenvoorden die opbouwend wederom slecht was. Niet te geloven.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op april 22, 2019, 23:03:38
Mbende moet blijven. Beest. Kopsterk en straalt ontzag uit.
In de playoffs gaan we stunten met dit verschrikkelijke anti- voetbal. Let maar op.
zeg ik steeds al, won alles en die Penel sloeg nergens op. Aan de bal ook heel matig maar verdedigend zo sterk.