Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 1 lid
zeewolde

Cambuur-den Bosch.

Gestart door speculeter, april 20, 2019, 19:38:49

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Steenvoorden alweer op 6 goals. En dan was hij begin seizoen ook nog bankzitter. Ongekend voor een verdediger. Waardevolle speler en heeft volgend jaar gewoon een goede club. Ook zonde dat ze hem laten gaan. Net als Mbende. Onze verdediging kan zich meten met de besten in de kkd. Vind maar eens beteren.

sunderland

Dan moet je idd voor de aanvallende goals gaan. En de rest vergeten. Je kunt ook zomaar een rijtje daarvan maken. Zeg het maar. Puur verdedigend is m bende veel beter.

Collingwood

Wil Boessen is na de nederlaag van gisteren meteen maar ontslagen door Den Bosch.
Kalmte alleen kan u redden.

SCCRulez

Vond Sambissa ook prima spelen gister. Blijft gestaag doorgroeien. Moet nog wat rust en overzicht in spel krijgen maar meerdere goede onderscheppingen en paar keer aanvallend goed mee.

wiekie1969

Zuid1991

Lekker weer thuus! Iedereen heeft weer zin in avondje scc!
Kaartverkoop loopt ook lekker zo te zien.

Noordcambuur

Komt het wat vol a.s. vrijdag hoeveel kaarten zijn er nog te koop.

Collingwood

Maulun kan vrijdag misschien spelen, Oratmangoen waarschijnlijk niet. Aldus de LC.

moodygrunn

Heb er wel vertrouwen in, overwinninkje moet lukken. Bij een ruime voorsprong kunnen we misschien nog even het pompen-of-verzuipen-scenario oefenen.
In Henk en Sandor we trust

PePe

Citaat van: Collingwood op augustus 28, 2019, 16:11:24
Maulun kan vrijdag misschien spelen, Oratmangoen waarschijnlijk niet. Aldus de LC.

Vreemd, Maulun trainde niet, en Oratmangoen wel?

Collingwood

Datzelfde meldt nu OF, mogelijk dat de LC de namen door elkaar haalde.  8P

Andor Faber
@Andor_F
Op basis van de training start Mitchel Paulissen morgen bij #Cambuur als vervanger van de geblesseerde Robin Maulun.

Ragnar Oratmangoen traint sinds gister weer met de groep mee, maar dus nog niet in de basis. #camdbo

Stiens

Robin Maulun ontbreekt vrijdagavond bij SC Cambuur in het thuisduel met FC Den Bosch. De Franse middenvelder is niet tijdig hersteld van de blessure die hij vorige week op bezoek bij NAC Breda (1-0 verlies) opliep. Mitchel Paulissen vervangt hem.

,,Het leek er even goed uit te zien wat betreft het meespelen van Robin, maar het zit er helaas niet in. Ragnar Oratmangoen (eveneens in Breda geblesseerd geraakt, red.) kon wel weer meetrainen. Hij is er dus weer bij. Ook Sven Nieuwpoort zit bij de selectie, al mist die nog wel wat wedstrijdritme", zei gelegenheidshoofdcoach Sandor van der Heide donderdag na de training.

De Sneker, normaliter assistent, neemt voor deze wedstrijd het stokje als eindverantwoordelijke over van Henk de Jong. Die werd geschorst na de rode kaart die hij tegen NAC Breda kreeg voor het verlaten van het coachvak. Het is overigens niet de eerste keer dat Van der Heide zijn hoofdtrainer vervangt. In 2015 deed hij dat bijvoorbeeld toen Cambuur bij Ajax op bezoek ging en vorig seizoen verving hij De Jong bij De Graafschap toen die door ziekte niet bij de uitwedstrijd tegen Feyenoord kon zijn.

,,Dat het nu een thuiswedstrijd van Cambuur is, is wel bijzonder voor mij. Aan de spelopvatting en strijdwijze verander ik trouwens niets, dat zou gek zijn. We zitten met de staf op één lijn. Maar ik ga geen oortje dragen. Dat vind ik niks."

Met een knipoog: ,,Henk mag me tijdens de wedstrijd heus wel bellen, maar ik heb mijn telefoon toch niet bij me."

Opstelling: Stevens; Van Deelen, Mac-Intosch, Schouten, Sambissa; Hoedemakers, Paulissen, Jacobs; Kallon, Mühren, Korte.

Treb

sunderland

Kuzmanovic-Apeldoorn

Komt de wedstrijd ook op fox
Henk, held, bedankt