Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
87 gasten, 2 leden
zeewolde, okkele

Voorbereiding 2019/2020

Gestart door Collingwood, mei 23, 2019, 12:40:54

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Ook geweest, ben het geloof ik wel grotendeels met 666 eens (niet zo specifiek op Schouten gelet, dus daar niet echt een oordeel over). Jacobs speelde wat mij betreft een degelijke wedstrijd, maar lijkt iets meer ruimte nodig te hebben om echt uit de verf te komen. Hoedemakers ook vrij onopvallend.

Vind het verder altijd lastig om iets zinnigs te zeggen over dit soort potjes, maar wil de naam Mitchel Paulissen wel even genoemd hebben. Speelde met het grootste gemak en bij een aantal acties (vooral zijn goal in de eerste helft) droop de klasse er echt vanaf.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op juli 04, 2019, 00:59:52
Ook geweest, ben het geloof ik wel grotendeels met 666 eens (niet zo specifiek op Schouten gelet, dus daar niet echt een oordeel over). Jacobs speelde wat mij betreft een degelijke wedstrijd, maar lijkt iets meer ruimte nodig te hebben om echt uit de verf te komen. Hoedemakers ook vrij onopvallend.

Vind het verder altijd lastig om iets zinnigs te zeggen over dit soort potjes, maar wil de naam Mitchel Paulissen wel even genoemd hebben. Speelde met het grootste gemak en bij een aantal acties (vooral zijn goal in de eerste helft) droop de klasse er echt vanaf.

Paulissen is een prachtig spelertje. Daar gaan we nog veel plezier aan beleven.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter

Paulissen wil gewoon lekker voetballen zonder de druk en gezeik die er bij Roda altijd waren. En hij zal van de TS ook wel veel vrijheid krijgen. Mooie speler voor het publiek ook.

666

Doet Robert Muhren vanavond ook mee? Of is dit te kort dag. Ik weet totaal niet of hij al arbeid heeft geleverd in zijn voorbereiding, of dat hij nog opgetraind moet worden.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

hobbes

Citaat van: 666 op juli 06, 2019, 16:17:28
Doet Robert Muhren vanavond ook mee? Of is dit te kort dag. Ik weet totaal niet of hij al arbeid heeft geleverd in zijn voorbereiding, of dat hij nog opgetraind moet worden.

Cambuur meld op twitter dat hij meedoet.

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Walter

Citaat van: hobbes op juli 06, 2019, 16:21:37
Cambuur meld op twitter dat hij meedoet.
Hij mist natuurlijk wel wedstrijdritme want ik las net dat hij geopereerd is aan zijn teen.
Hij speelde de 2e helft en scoorde na 5 minuten al.

speculeter

4-0 tegen Fvc.
Iemand geweest?

sunderland

Citaat van: Collingwood op juli 04, 2019, 00:59:52

ik vond Jacobs juist snel handelen in kleine ruimtes. Vond hem prima spelen eerste helft. Jongens als hij en hoedenmakers hebben echt meer kwaliteit dan die van verl seiz

sunderland

Citaat van: speculeter op juli 06, 2019, 21:27:03
4-0 tegen Fvc.
Iemand geweest?
ja. Eerste helft redelijk tempo met veel kansen en goed voetbal. Alleen het afmaken ontbrak steeds en de laatste bal was ook vaak niet goed. 2 e helft was eigenlijk niet zo veel aan zoals zo vaak in oefenwedstrijden

Pisvlek

Het was tegen fvc dramatisch, te laag tempo, te weinig creëeren, af en toe eindeloos gebrei, een Roberta die nooit een goal weet te maken, Kallon... tja hard lopen.. actie... en dan niets. 0 rendement.....als dit het is zal het een 'top' seizoen worden. 

De Gast

Hij scoorde toch twee keer..  :?

speculeter

Citaat van: De Gast op juli 07, 2019, 08:18:59
Hij scoorde toch twee keer..  :?
maar even commentaar van Sunderland lezen.
Prima eerste helft en door wissels mindere tweede.

Collingwood

Wat vinden we eigenlijk van de beloften die tot nu toe meedoen? Tegen Kootstertille vond ik het over het algemeen niet veel, maar Ken Raghoebar viel wel positief op als fel en veelvuldig opkomend backje. Wellicht de hele voorbereiding erbij houden en daarna pas kijken of je een stand-in voor Van Deelen van buiten moet halen? Zeker gezien Mac-Intosch en volgens mij ook Schouten ook rechtsback kunnen spelen.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Veel te snel om daar nu al wat van te vinden. Akoy verrast wel.