Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 3.710
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.840
  • Totaal topics: 1.958
  • Online today: 81
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
27 gasten, 3 leden
TheDutchman, gobo, mathijs901

Kellian van der Kaap

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:19:46

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Daarnaast komt Kellian van der Kaap over van Jong FC Groningen. Hier was de 20-jarige centrale verdediger een vaste waarde in het team van Alfons Arts. Van der Kaap maakt transfervrij de overstap en heeft net als Bangura en Akoy voor 1 seizoen (met optie) getekend.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Allereerst welkom.

Moet wel lachen om het stukje tekst van een vaste waarde in het team van Alfons Arts. Dat is niet echt een voordeel toch :_schater

michello

Ook aanvoerder daar. Je zou zeggen, als hij echt goed is dan had Groningen hem gehouden.. Maar ik ben erg benieuwd. Iemand hem ooit zien spelen? (Harkema?)

grijskijker

Citaat van: michello op mei 27, 2019, 13:18:31
Ook aanvoerder daar. Je zou zeggen, als hij echt goed is dan had Groningen hem gehouden.. Maar ik ben erg benieuwd. Iemand hem ooit zien spelen? (Harkema?)
Is een ander niveautje hé...

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

justremco

Citaat van: michello op mei 27, 2019, 13:18:31

Groningen (en Vitesse ook) stoppen met hun beloftenteam omdat na komend seizoen de regels worden aangescherpt en spelers nog maar 21 jaar mogen zijn. Ze gaan met een jonger team mee doen aan de reguliere beloftencompetitie

Galdiano

Complimenten!  :thumbsup

Heel behoorlijk gespeeld de eerste keer, en ja hij liep zich wel eens vast maar dat gaat nog wel verbeteren. Speelde nu al met behoorlijk wat bravoure.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik denk dat dit de speler wordt waar cambuur in de toekomst het meeste aan gaat verdienen. Ongelofelijk dat hij zo gemakkelijk Macintosh kan vervangen
Henk, held, bedankt

denistel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 07, 2019, 12:46:25
Ik denk dat dit de speler wordt waar cambuur in de toekomst het meeste aan gaat verdienen. Ongelofelijk dat hij zo gemakkelijk Macintosh kan vervangen

zeker goed gedaan maar wel tegen de nummer laatst he.afwachten hoe het tegen beter spelende teams gaat

Tanjajeah

Verdedigend prima gister, maar doordat Mac-Intosch naar de rechtsback moest viel het extra op hoe belangrijk een zelfverzekerde indribbelende centrale verdediger met een goede inspeelpass is voor het spel van Cambuur. Zover is vd Kaap nog niet. Hopen op een nieuwe rechtsback en dan Mac-Intosch weer centraal, de tijd van Kaap komt nog wel.

Vlampiep

Citaat van: Tanjajeah op januari 25, 2020, 13:15:30
Verdedigend prima gister, maar doordat Mac-Intosch naar de rechtsback moest viel het extra op hoe belangrijk een zelfverzekerde indribbelende centrale verdediger met een goede inspeelpass is voor het spel van Cambuur. Zover is vd Kaap nog niet. Hopen op een nieuwe rechtsback en dan Mac-Intosch weer centraal, de tijd van Kaap komt nog wel.
Is een verdediger die lengte en capaciteiten heeft om op een behoorlijk niveau te kunnen presteren.
Zijn entree  in de basis vanwege personele problemen is te vroeg, maar hopelijk zal hij het snel oppakken en uitgroeien tot een vaste waarde.

Chielvak19

Een club uit Israël heeft zich gemeld voor Kellian, maar met een lege portomonnee. Booy heeft de aanbieding geweigerd aldus Andor Faber
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Lore

Citaat van: Chielvak19 op september 17, 2020, 20:06:10
Een club uit Israël heeft zich gemeld voor Kellian, maar met een lege portomonnee. Booy heeft de aanbieding geweigerd aldus Andor Faber

Dan zullen ze iets hebben geboden in een percentage van een eventuele toekomstige transfersom. Dan kan je hem beter zelf houden.

hobbes

https://www.omropfryslan.nl/nieuws/991555-sc-cambuur-stuurt-kellian-van-der-kaap-niet-gratis-naar-israelische-club

Leuke manier van zaken doen, ga ik ook proberen bij Bourguignon. Ik kom een auto ophalen een betaal niks, en als ik hem verkoop krijgen jullie een percentage.

Lore

Citaat van: hobbes op september 17, 2020, 21:23:31
https://www.omropfryslan.nl/nieuws/991555-sc-cambuur-stuurt-kellian-van-der-kaap-niet-gratis-naar-israelische-club

Leuke manier van zaken doen, ga ik ook proberen bij Bourguignon. Ik kom een auto ophalen een betaal niks, en als ik hem verkoop krijgen jullie een percentage.

Dan zou er wel een redelijke kans moet zijn dat de auto in waarde stijgt omdat jij hem gebruikt, terwijl hij bij bourguignon alleen maar in de garage staat.  :_schater