Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 13
  • Total: 13
13 gasten, 0 leden

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

veteraan

Citaat van: Yellow Army op augustus 23, 2021, 22:55:18
Voor Groningen geldt de dubbele marktwaarde

De tijd is voorbij dat Groningen spelers meekreeg voor een habbekrats en een sterk verhaal
maar ze zullen na vd L. wel voorzichtig zijn

grijskijker

Citaat van: Mulattieri op augustus 23, 2021, 21:29:33
Volendam zal (al dan niet terecht) meerdere tonnen voor hem vragen; denk wel richting 1 miljoen. Kijk naar het geval Van de Ven, waar ze op basis van hype miljoenen durven te vragen en vorig jaar een bod van AZ van 2 miljoen afsloegen!

Overigens zit Murkin nog weken met een nare blessure.
Als Bangura verkocht wordt, dan is 500K + doorverkoop, een meer dan mooi bedrag voor Murkin, vergelijk met de v/d Ven situatie is wat mij betreft appels en peren vergelijken. En niet dan zal hij ook wel transfervrij de deur uitlopen....

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op augustus 24, 2021, 07:45:46
Als Bangura verkocht wordt, dan is 500K + doorverkoop, een meer dan mooi bedrag, vergelijk met de v/d Ven situatie is wat mij betreft appels en peren vergelijken. En niet dan zal hij ook wel transfervrij de deur uitlopen....
dat vind jij. Ik vind dat veel te weinig.Worden we weer met een kluitje het riet in gestuurd.

grijskijker

Citaat van: sunderland op augustus 24, 2021, 07:48:32
dat vind jij. Ik vind dat veel te weinig.Worden we weer met een kluitje het riet in gestuurd.
Dat bedrag wat ik noem is voor Murkin ;), Bangura minimaal 2 miljoen ..en anders eind van het seizoen maar weer praten maar dan zal er meer interesse zijn!

Bankzitter

En dan is de transfermarkt ook weer genormaliseerd.
Nooit verkopen bij een lage markt.

Juist investeren in verlengen van Kallon en Jacobs als er nog wat meevallers zijn na de transferperiode.
Dan hebben we ook nog Bangura, Tol, Hoedemakers en Maulun als spelers met transferwaarde.
Volgend seizoen cashen en niet nu tegen een te lage prijs.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op augustus 24, 2021, 07:53:10
Dat bedrag wat ik noem is voor Murkin ;), Bangura minimaal 2 miljoen ..en anders eind van het seizoen maar weer praten maar dan zal er meer interesse zijn!
sorry  :_spank dat klinkt beter

sunderland

Als Bangura blijft komt er meer goed. Wat was ie weer vreselijk goed.

Yellow Army

Citaat van: sunderland op augustus 29, 2021, 10:00:59
Als Bangura blijft komt er meer goed. Wat was ie weer vreselijk goed.

Het begint bijna normaal te worden zo goed
Area 58

hobbes

Gisteren is het wel weer duidelijk geworden, Alex in oranje, vele malen beter dan die Blind

Vlampiep

Citaat van: hobbes op september 02, 2021, 09:07:02
Gisteren is het wel weer duidelijk geworden, Alex in oranje, vele malen beter dan die Blind
Dit heb ik laatst gekscherend ook al een gezegd.
Maar als hij zich zo door blijft ontwikkelen zal de Bondcoach van jong Oranje hem niet ontgaan denk ik.

zeewolde

Citaat van: Vlampiep op september 02, 2021, 10:41:20
Maar als hij zich zo door blijft ontwikkelen zal de Bondcoach van jong Oranje hem niet ontgaan denk ik.
dan zou vd Looi een slechtere coach zijn dan van bommel

Oebieman

Citaat van: Vlampiep op september 02, 2021, 10:41:20

Die vlieger gaat niet meer op. Alex is reeds 22 jaar en jong oranje is een onder 21 elftal.

Gasgeve

Het leuke is dat Alex met beide beentjes op de grond blijft. Nog steeds prachtige interviews na de wedstrijd.

Bankzitter

Uit de VI:
HÉT SPRINTKANON: ALEX BANGURA

Denzel Dumfries heeft er zelfs het Nederlands elftal en Internazionale mee gehaald. Met onvermoeibaar oprukken langs die zijlijn, op volle kracht doorgaan als je tegenstander als een vis op het droge naar adem staat te happen. De linksback van SC Cambuur kan er ook wel wat van. Al 74 keer zette Alex Bangura dit prille seizoen vol aan om mee ten aanval te trekken, of om die stiekem weggeslopen rechtsbuiten van de tegenstander te achterhalen. Daarmee blijft Bangura de rest van het veld ver voor. Dat is wel een pluim waard voor de 22-jarige die debuteert op het hoogste niveau.

Bangura maakt dus de meeste sprint meters in de eredivisie. Verder geen bijzondere statistieken voor Cambbur-spelers. Mees valt nog op door veel meters te maken (3e) en in de top 10 voor onderscheppingen.