Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.805
  • Totaal topics: 1.956
  • Online today: 20
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 0
  • Guests: 14
  • Total: 14
14 gasten, 0 leden

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: hobbes op november 03, 2021, 14:44:24
Groningen wilde hem begin dit seizoen al hebben en konden hem toen al niet betalen.

Echt geweldig dat we nu in de positie zitten om de dubbeltje-op-de-eerste-rang boden van Groningen naast ons neer te leggen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: papier op november 03, 2021, 15:20:14
Echt geweldig dat we nu in de positie zitten om de dubbeltje-op-de-eerste-rang boden van Groningen naast ons neer te leggen.

Die krijgen het volgend seizoen samen met DKV echt moeilijk in de KKD  8) :proost
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: papier op november 03, 2021, 15:20:14

Dat zijn bijna onze directe concurrenten. Niets meer aan verkopen  :koffie

sunderland

Citaat van: hobbes op november 03, 2021, 14:44:24
Groningen wilde hem begin dit seizoen al hebben en konden hem toen al niet betalen.
dat is helemaal niet waar. Ze hadden 6 miljoen beurt voor hun back. Maar keken over de grens

Bankzitter

Het ligt een beetje in het midden. Wij hebben hun bod geweigerd en toen hebben zij verder gekeken naar een buitenlandse back.
Ze hadden waarschijnlijk inderdaad wel geld voor een hoger bod als ze echt wilden doorzetten. Maar het goede nieuws is dat we nu wel een speler kunnen behouden en vroeger soms nog op de deadline day een belangrijke speler kwijtraakten.

sunderland

Een week of 6 geleden heb ik met vd belt daarover gesproken. Hij vertelde dat groningen hun back had verkocht voor 6 milj. Hij zei dat Bangura niet minder was. Hij zei ook dat Groningen zich niet had gemeld

michello

Citaat van: sunderland op november 04, 2021, 08:24:31
Een week of 6 geleden heb ik met vd belt daarover gesproken. Hij vertelde dat groningen hun back had verkocht voor 6 milj. Hij zei dat Bangura niet minder was. Hij zei ook dat Groningen zich niet had gemeld

Dan zullen ze wellicht een lijntje naar de zaakwaarnemer van Bangura hebben uitgegooid en dan zal die wel hebben aangegeven dat er veel meer dan een paar ton gevraagd wordt door de club.

Bankzitter

Dank voor de toelichting.
Volgens mij was het verhaal van Cambuur kant ergens in een podcast voorbij gekomen.
We zijn in ieder geval niemand kwijtgeraakt na promotie en dat is een goede ontwikkeling.

denistel

als je onder die buys gaat spelen zal je wel gek zijn volgens mij

sunderland

Citaat van: Bankzitter op november 04, 2021, 09:37:07
Dank voor de toelichting.
Volgens mij was het verhaal van Cambuur kant ergens in een podcast voorbij gekomen.
We zijn in ieder geval niemand kwijtgeraakt na promotie en dat is een goede ontwikkeling.
naar wat ik heb begrepen is dat Cambuur die Postema wel wou halen maar dat ze zich niet hebben gemeld omdat ze van elkaars spelers afbleven op dat moment

Collingwood

Heeft vooralsnog de hoogste sprintsnelheid in de eredivisie genoteerd (34,5 km per uur). Als je bedenkt dat hij ook nog redelijk lang (1,83m) en beresterk is, plus de inhoud heeft om 90 minuten lang het veld op en neer te rennen, dan besef je dat hij fysiek echt een gigantisch beest is.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

En pakt zijn doelpuntje af en toe ook mee |:)

Eewal

Citaat van: Collingwood op november 27, 2021, 13:53:03
Heeft vooralsnog de hoogste sprintsnelheid in de eredivisie genoteerd (34,5 km per uur). Als je bedenkt dat hij ook nog redelijk lang (1,83m) en beresterk is, plus de inhoud heeft om 90 minuten lang het veld op en neer te rennen, dan besef je dat hij fysiek echt een gigantisch beest is.
4 miljoen en geen stuiver minder zou ik zeggen. Mentaliteit van die gast binnen en buiten veld is ook nog eens top.

Specuveter

Als zich een Engelse club meld dan gaan we miljoenen cashen.

wiekie1969

Die speelt volgend seizoen bij een andere club. Maximale eruit halen qua eurotjes.